Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.921
  • #123.922
Theoretisch gezien een gouden tip, maar mijn 'uitkering' gaat al op aan mijn motorhobby. Daarnaast maak ik door mijn achtergrondinformatie over virologie tijdelijk (hopelijk niet te lang) ook geen gebruik van terrasjes.

Dan fl**ker gewoon wat ghb door haar cocktailtje.....

• #123.924
Hierbij is het belangrijk dat je niet in een restaurant zit. Hoorde ik van een vriend.

Nee mensen die dat doen mogen de doodstraf krijgen

Samen aan de drugs is juist heerlijk man. Meest ranzige seksmarathon die je kunt bedenken :p Maar uiteraard moet je haar niet drogeren, was ofc een flauw grapje.

• #123.925
Theoretisch gezien een gouden tip, maar mijn 'uitkering' gaat al op aan mijn motorhobby. Daarnaast maak ik door mijn achtergrondinformatie over virologie tijdelijk (hopelijk niet te lang) ook geen gebruik van terrasjes.

Voor wanneer staat het ritje gepland? Heb je al nagedacht over het ritje zelf, rij haar naar een mooie plek in de natuur oid en ga daar picknicken.

• Like
Waarderingen: LM
  • #123.927
Voor wanneer staat het ritje gepland? Heb je al nagedacht over het ritje zelf, rij haar naar een mooie plek in de natuur oid en ga daar picknicken.

Been there, done that, 2x zonder succes. Misschien moet ik mijn tanden eens poetsen o.i.d.

• #123.928
Die was ik vergeten uit mijn tas halen ouwe cam tas.
20200627_195739.jpg

• #123.929
  • #123.933
had ze haar "psychologe-bril" op en de DSM-V in haar hand?
Ik ben heel benieuwd wat dat volgens haar over jou zou zeggen? En wat er volgens haar achter zou zitten...

Ik denk dat ze bang is, dat iemand die aas gebruikt, niet lekker in zijn vel zit. Wel op moment van gebruiken, maar daarvoor en daarna toch minder happy.
Ook komt het gebruiken van andere ( geestverruimende) middelen regelmatig voor.
En dan zijn ze de hele dag bezig met hun eten en training, en herstel. Oftewel 'druk' met zich zelf.
De ene psych zal er tegen kunnen, de andere niet. Sommige zullen het ook zien als ' de kluit bedonderen' en zich afvragen: waar is het gezondheids aspect van sporten, ondergeschikt geraakt aan het resultaat ?
Waarom niet lekker in the flow blijven en genieten van het proces?
Ik begrijp zo'n vrouw wel. Ik zou geen vriendin willen die op die wijze met sporten bezig is. Gewoon omdat ik het onethisch vind.
DSM-V Cluster B stoornissen komen waarschijnlijk het vaakst voor. De hardere stoornissen, anti sociaal, narcistisch en theatraal en borderline etc.
En dat vinden we allemaal ' moeilijke ' mensen. Waarschijnlijk omdat deze mensen daadwerkelijk moeite doen om hun doelen te verwezenlijken en niet bang zijn om over grenzen te gaan. En soms niet binnen de wet blijven.
En dat komt dan weer omdat we met teveel mensen, te veel regels hebben verzonnen.
Nope, i'm not a doctor.

• #123.934
Ik denk dat ze bang is, dat iemand die aas gebruikt, niet lekker in zijn vel zit. Wel op moment van gebruiken, maar daarvoor en daarna toch minder happy.
En dan zijn ze de hele dag bezig met hun eten en training, en herstel. Oftewel 'druk' met zich zelf.
De ene psych zal er tegen kunnen, de andere niet. Sommige zullen het ook zien als ' de kluit bedonderen' en zich afvragen: waar is het gezondheids aspect van sporten, ondergeschikt geraakt aan het resultaat ?
Ik begrijp zo'n vrouw wel. Ik zou geen vriendin willen die op die wijze met sporten bezig is. Gewoon omdat ik het onethisch vind.
DSM-V Cluster B stoornissen komen waarschijnlijk het vaakst voor. De hardere stoornissen, anti sociaal, narcistisch en theatraal en borderline etc.
En dat vinden we allemaal ' moeilijke ' mensen. Waarschijnlijk omdat deze mensen daadwerkelijk moeite doen om hun doelen te verwezenlijken en niet bang zijn om over grenzen te gaan. En soms niet binnen de wet blijven.
En dat komt dan weer omdat we met teveel mensen, te veel regels hebben verzonnen.
Nope, i'm not a doctor.

No worries, dat soort meiden vallen doorgaans niet op mannen die minder buff zijn als zijzelf.

• #123.935
Nope, i'm not a doctor.
Klinkt inderdaad aannemelijk wat je zegt! Dank je wel :)

Ik heb er alleen moeite mee dat er al een 'etiket' op iemand wordt geplakt nog voordat die persoon (in dit geval bb_) zichzelf echt heeft kunnen laten zien zoals hij/zij is. Dat er geen tijd en energie wordt gestoken om de ander echt te leren kennen.

Maar misschien heb ik makkelijk lullen, ik ben al voorzien en niet op zoek. Ook nooit getinderd oid overigens. Misschien zou ik ook wel snel afhaken als er zo ontzettend veel aanbod is en iemand niet voldoet aan het imo 'perfecte plaatje'.

• #123.936
Maar je hoeft ook niet alles (wat mogelijk minder aantrekkelijk aan je is) meteen eruit te flappen.

Op bodybuilding gebied vond ik jouw pecs en conditioning zo goed dat ik twijfelde of je gebruikte toen je natty was - en je armen en benen zijn nu zo matig dat je eigenlijk ook nu voor de getalenteerde natty kan doorgaan die je eerst was.
Ik heb nooit getwijfeld bij jouw natty 80 kg strict biceps curls, zo jammer dit.:p Onze vader-zoon relatie loopt nu wel wat schade op.

Ps. Ik ga er zeker niet over beginnen op een eerste date, maar als ik vraag krijg, wordt het lastig.

PS. I love you (The Beatles)

• #123.937
Ik heb nooit getwijfeld bij jouw natty 80 kg strict hammer curls, zo jammer dit.:p Onze vader-zoon relatie loopt nu wel wat schade op.

Ps. Ik ga er zeker niet over beginnen op een eerste date, maar als ik vraag krijg, wordt het lastig.

PS. I love you (The Beatles)
Fixed

• #123.938
Ken je verder niet maar je komt nu een beetje over als een aansteller.

internet-serious-business-cat.jpg
Ben jij wel belangrijk genoeg dat ik jou moet kennen dan?

Niet zo jaloers zijn, ik kan voor jou ook wel een showtje doen.

(Stuur even een PM, dan geef ik je alvast een voorproefje.)

pm gestuurd ,ben reuze benieuwd naar binkie zijn voorproefje
Oh oh, meneer witte knicht heeft een van zijn keyboard warrior's opgeroepen om een alliantie te vormen :suckit:

• #123.939
  • #123.940
Hè hè, kunnen we misschien toch nog wat beleven dit weekend.

Terug
Naar boven