XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.981
Ik was toen wel gauw een kilo of 10 lichter dus opzich :p
Hoe kijken de mannen hier aan tegen vrouwen die flink wat AAS gebruiken, zouden jullie daar een relatie mee willen/kunnen hebben?

Of een vrouw die dagelijks junkfood eet, 50%BF heeft een >10 uur per week gamed?
Flink wat AAS en dus compleet vermannelijkt? Nee.
Af en toe low dose var of primo cycle en eventueel andere PEDs zoals clen als extra ondersteuning om net wat meer eruit te halen? Ja.

50% BF? Nooit. Verder niks mis met junken of gamen als ze dr goed uit ziet verder :p

• #123.982
Hoe kijken de mannen hier aan tegen vrouwen die flink wat AAS gebruiken, zouden jullie daar een relatie mee willen/kunnen hebben?

Of een vrouw die dagelijks junkfood eet, 50%BF heeft een >10 uur per week gamed?
Is ze rijk?

• #123.985
In grote lijnen heeft hij wel gelijk natuurlijk; je zou jezelf nooit moeten veranderen om andere mensen te pleasen. Sterker nog: de meeste mensen(en ik denk zeker vrouwen) zullen juist meer respect voor je hebben als je gewoon je eigen idealen/passies nastreeft.

Ik denk dat je het ddb advies van gewoon jezelf zijn wellicht iets te letterlijk hebt genomen.

Ik heb zelf ook soortgelijke momenten in relaties meegemaakt, waarbij zij er in eerste instantie volledig tegen was. Vervolgens heb ik gewoon uitgelegd dat het mijn lichaam is en dat ik zelf bepaal hoe ik ermee omga. Maarja, zo iets komt ook te spraken als er al een soort van emotionele bonding is. Je kunt niet verwachten dat je iemand die gehersenspoeld is door de media en andere schapen ervan kunt overtuigen dat steroids niet zo slecht zijn als zij denken.

Als diegene echt om je geeft/van je houdt, zal er uiteindelijk wel een soort van begrip voor komen.

sincerely,

arrogante allesweter
DBB-advies? Ik volg je even niet? Dit speelde meer dan een maand geleden en heb ik hier destijds nooit besproken. (Sterker nog, was toen even weg van het forum)

Daarnaast maak ik mijn eigen keuzes (er was overigens niet zoveel keuze, aangezien ze herhaaldelijk er expliciet naar vroeg). Ik ben altijd mijzelf een eerlijk, dus liegen zag ik niet zitten. Verder deel ik je mening, ik neem haar niets kwalijk hoe zij erover denkt, vind het best logisch. Ik probeerde het ook uit te leggen en ze zag wel hoe ik was, maar denk dat gewoon niet zo wederzijds was. Ik hoopte echter dat ze me een kans gaf mij beter te leren kennen om te zien hoe ik echt ben. Daarom zou ik dit onderwerp liever ook niet te snel ter sprake brengen, om te voorkomen dat op basis van vooroordelen en de heersende indruk in de maatschappij te snel conclusies worden getrokken.

Edit: 'wie bedoel je trouwens met 'hij''? En wat bedoel je met andere mensen pleasen? Ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben, snap even niet wat je bedoelt.

Laatst bewerkt:
  • #123.986

Nee en nee.

• #123.987
Wanneer je serieus met bodybuilding bezig bent val je al in een kleine selecte groep, gebruik je serieus AAS wordt die groep nog eens een aantal keren kleiner. Mensen die daar buiten staan hebben doorgaans zo hun eigen gedachten daarbij, dat is hoe het werkt.

• #123.988
Wanneer je serieus met bodybuilding bezig bent val je al in een kleine selecte groep, gebruik je serieus AAS wordt die groep nog eens een aantal keren kleiner. Mensen die daar buiten staan hebben doorgaans zo hun eigen gedachten daarbij, dat is hoe het werkt.
Dat is toch logisch en geldt voor heek veel zaken waar je potentiële partner vele uren tijd insteekt.

• #123.989

Ik trek de grens bij 10 uur per dag.

• #123.990
Een vrouw aan de AAS wordt 'm niet, tenzij op medische gronden maar dat zal niet vallen binnen de "flink wat" cat.

Edit.
Een uitzondering zou kunnen zijn als de dame in kwestie PED gebruikt om Olympische titels of de beste van de wereld te willen worden in een mondiale grote sport. Om dat laatste stapje te kunnen maken óf om de carrière te verlengen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #123.994
Precies, al die vrouwen die afhaakten toen ze erachter kwamen dat ik elk weekend aan de coke zat hielden gewoon niet écht van mij. Mijn lijf jaaa!
Vrouwen moeten wat bijdragen aan je leven, geen afbreuk aan doen.
Bijvoorbeeld genoeg sosa om doordeweeks ook door te kunnen

• #123.995
Mijn vriendin vroeg op de 1e date toen we lam waren of ik gebruikte, gelijk eerlijk antwoord gegeven.

Ideaal.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #123.997
Ikzelf zou het niet vertellen op een eerste date (tenzij zei het vraagt)
giphy.gif

• #123.998
Zie het probleem niet van het gebruiken wat dat betreft. Voor het moment dat je werkelijk uitspreekt een relatie te hebben zijn er lijkt me al wat dates aan vooraf gegaan, waar blijkbaar een goeie klik is. Als hij toen al gebruikte, dan weet je dus hoe de ander is tijdens een kuur. Beste optie als je het mij vraagt. Date dan gelijk als hij aan de tren zit, dan weet je iig waar je aan toe bent :roflol:

Terug
Naar boven