MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.901
Bij mij komt het niet eens zover. :roflol: Verder ben ik gewoon mijzelf.

Onlangs had ik (op een datingplatform) echt een goed gesprek met iemand waarmee het wel klikte en alles (haar profiel, karaktereigenschappen, wat ze zocht, hoe ze was, hobby's, sport, slim, knap etc.) leek te kloppen, maar toen de vraag kwam of ik AAS gebruikte / gebruikt had, ging het de verkeerde kant op. Niet dat ze heel erg bevooroordeeld was, maar ze keurde het wel af en het was niet wat ze zocht. Het ging er niet eens zozeer om dat ik kuurde, bijwerken o.i.d., maar het feit dat ik gebruikte zou wat over mij zeggen en ze vermoedde dat er meer achter zat. Ze was trouwens phsycholoog, dus kon er echt wel prima een gesprek mee voeren. Een van de dingen waar ik geen rekening mee had gehouden, is dat veel vrouwen negatief staan tegenover gebruik (niet alleen vrouwen) en dit best een issue kan zijn bij het vinden van een relatie.
Als ze je niet accepteren met aas dan toch lekker niet. De meeste zijn nog naief ook en denken serieus dat je natty bent.

• #123.902
Ik geloof ( als een van de weinige) in lekker jezelf zijn en tevredenheid met wie je bent uitstralen
ik vind dat nog steeds een mooie en aantrekkelijke eigenschap als iemand lekker doet wat hij zelf wilt ipv zich te conformeren aan de sociaalwenselijke norm. Zowel qua uiterlijk als gedrag. Zo kan ik sommige mannen met een bierbuik toch mooi vinden omdat het totaal plaatje klopt.
Precies dit! Ik vind het belangrijk dat hij/zij tevreden is met zichzelf en niet bezig is met wat anderen van hem/haar denken of vinden. Verder vind ik het heel aantrekkelijk als mensen niet in kaders denken en daardoor iets vinden van andere mensen.

Als je zeker over jezelf bent en je lekker in je vel zit straal je dat uit, een soort sex-appeal, zowel bij mannen als bij vrouwen (ik denk dat dat een beetje vergelijkbaar is als waar de mannen in jullie gesprekken op doelden @L3tty ?)

• #123.903
maar het feit dat ik gebruikte zou wat over mij zeggen en ze vermoedde dat er meer achter zat. Ze was trouwens phsycholoog
had ze haar "psychologe-bril" op en de DSM-V in haar hand?
Ik ben heel benieuwd wat dat volgens haar over jou zou zeggen? En wat er volgens haar achter zou zitten...

• #123.904
  • #123.905
Was eergisteren iets te enthousiast... :o
Vleesmes in mijn vinger gezet... kennelijk trek in wat extra vlees :rolleyes:

Lang leve de seconde lijm en hecht strips... begin t er wat beter uit te zien nu. Toch maar weer effe ingepakt.
Lastig typen op je telefoon als je vinger ingepakt zit :roflol:

20200627_174832.jpg20200627_174956.jpg

Maar valt nog mee vergeleken met @Sanca Saxon :D

• #123.906

Lang leve de seconde lijm en hecht strips... begin t er wat beter uit te zien nu. Toch maar weer effe ingepakt.

beterschap!

• #123.907
Gelukkig is psychologie een pseudo-, op zijn best een protowetenschap.
Waarvan akte!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze er zijn en dat veel mensen baat hebben bij het bezoek aan een psycholoog (waaronder ik vroeger).

In het dagelijks leven vind ik ze overigens vaak een stuk irritanter qua communicatie, alsof ze hun werk mee naar huis nemen...

• #123.908

Liever met je vinger in een snee dan een snee in je vinger:p

Sterkte

• #123.909
Waarvan akte!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij dat ze er zijn en dat veel mensen baat hebben bij het bezoek aan een psycholoog (waaronder ik vroeger).

In het dagelijks leven vind ik ze overigens vaak een stuk irritanter qua communicatie, alsof ze hun werk mee naar huis nemen...
Kan ik over mee praten, mijn vrouw is er bijna een :p

• #123.910
  • #123.911
Oh.... gelukkig zei ik vaak 😅 . Had ik al gezegd dat ik dat vaak vond maar niet altijd :p

Ben benieuwd dan he! Vraagt ze bij jou dan ook overal bij wat je er bij voelt?
Dat heeft ze nogal snel afgeleerd :p
Heel vaak de onnozelste verhalen beginnen te verzinnen, waar ze helemaal in mee ging tot ze door had dat ik haar beet aan het nemen was, ze heeft het snel opgegeven :p

• #123.912
Waarvan akte!

Zet ze af tegen evolutiebiologen en ze vallen reuze mee.

• #123.913
Just go with the flow bro. Maak er geen rocketscience van.

• #123.919
@Schwarzeneggertje heel je uitkering pinnen en in je portemonnee duwen. Uiteraard even flashen bij het afrekenen op een terrasje.

Theoretisch gezien een gouden tip, maar mijn 'uitkering' gaat al op aan mijn motorhobby. Daarnaast maak ik door mijn achtergrondinformatie over virologie tijdelijk (hopelijk niet te lang) ook geen gebruik van terrasjes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven