AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #123.961
  • #123.962
Naweeën van de lockdown en niet genoeg kunnen trainen dat resulteert naar een groepje kinderen die op de speelplaats staan te schelden met de andere schoolkindjes juichend in een kring eromheen.
:roflol::roflol:

Je kunt niet ontkennen dat het niet entertainment is om een arrogante narcistische mong**l die aangedreven wordt door Chinese chemicaliën te zien bekvechten met een paar gefrustreerde incels.

1593344422952.png

• #123.963
  • #123.967
Het valt op vanwege lichaamsformaat. Bijna iedereen weet wel dat 90% van de mensen met een armomtrek van 45cm en relatief weinig vet kuurt.
Ik lieg er zelf niet over omdat ik vroeger ook nooit echt op een relatie focus had. En bij cafe/club scharrels boeit het meestal de vrouw ook niet zoveel naar mijn ervaring.
Ik begon er nooit zelf over (is net iets anders als liegen :p)
toen mijn huidige vrouw het vroeg heb ik er ook wel eerlijk op geantwoord
Ik snap wel waarom het opvalt, maar dat dat het argument is om niet te liegen...

Ikzelf zou het niet vertellen op een eerste date (tenzij zei het vraagt) , maar wel voordat we iets serieus aangaan en intiem zijn. Wil geen geheimen hebben en zeker weten dat het geen issue is.

• #123.968
Ik snap wel waarom het opvalt, maar dat dat het argument is om niet te liegen...

Ikzelf zou het niet vertellen op een eerste date (tenzij zei het vraagt) , maar wel voordat we iets serieus aangaan en intiem zijn. Wil geen geheimen hebben en zeker weten dat het geen issue is.
Jou lichaam jou keuze, staat het ze niet aan dan doei. Als iemand je echt leuk vind moet dit helemaal geen issue zijn, vind ze dat wel --> doei.

• #123.973

Ik heb toch ook niet gezegd dat je moet liegen :)

• Like
Waarderingen: BB_
  • #123.974
Jou lichaam jou keuze, staat het ze niet aan dan doei. Als iemand je echt leuk vind moet dit helemaal geen issue zijn, vind ze dat wel --> doei.

Het ging ook niet alleen daarom, maar ook om het mentale aspect en het feit 'dat ik niet tevreden zou zijn met wat ik op een natuurlijke manier kon bereiken' (o.a.). Je stelt het wel erg simplistisch, er zat wel een diepere argumentatie achter.

Punt is dat ik haar wel leuk vond, dus dan denk je niet direct 'doei', maar wellicht is dat wel het beste. Ik snap best dat bepaalde vooroordelen heersen over 'anabolengebruikers' en dat mensen die mij nog niet kennen daardoor een averechts beeld van mij krijgen.

• #123.976
Het ging ook niet alleen daarom, maar ook om het mentale aspect en het feit 'dat ik niet tevreden zou zijn met wat ik op een natuurlijke manier kon bereiken' (o.a.). Je stelt het wel erg simplistisch, er zat wel een diepere argumentatie achter.

Punt is dat ik haar wel leuk vond, dus dan denk je niet direct 'doei', maar wellicht is dat wel het beste. Ik snap best dat bepaalde vooroordelen heersen over 'anabolengebruikers' en dat mensen die mij nog niet kennen daardoor een averechts beeld van mij krijgen.
Het is zo simpel jij maakt het jezelf te moeilijk.

• #123.977
Voordat je intiem bent zelfs? Zolang er niet naar gevraagd wordt moet je ook niet te eerlijk zijn, dat kan alleen maar nadelig zijn.
Ik heb het mijn vriendin niet verteld totdat we het officieel maakten, zolang ze niet naar vroeg ging ik het ook niet uit mezelf vertellen. Ze sport zelf ook fanatiek en is niet bepaald dom dus had al wel het idee dat ze het wist, toen we compleet eraan waren van de X en het officieel maakte ze ik: "Je moet dan wel één ding van me weten als we het officieel maken, ik gebruik AAS", Haar reactie: "DUS TOCH!".

• #123.978

In grote lijnen heeft hij wel gelijk natuurlijk; je zou jezelf nooit moeten veranderen om andere mensen te pleasen. Sterker nog: de meeste mensen(en ik denk zeker vrouwen) zullen juist meer respect voor je hebben als je gewoon je eigen idealen/passies nastreeft.

Ik denk dat je het ddb advies van gewoon jezelf zijn wellicht iets te letterlijk hebt genomen.

Ik heb zelf ook soortgelijke momenten in relaties meegemaakt, waarbij zij er in eerste instantie volledig tegen was. Vervolgens heb ik gewoon uitgelegd dat het mijn lichaam is en dat ik zelf bepaal hoe ik ermee omga. Maarja, zo iets komt ook te spraken als er al een soort van emotionele bonding is. Je kunt niet verwachten dat je iemand die gehersenspoeld is door de media en andere schapen ervan kunt overtuigen dat steroids niet zo slecht zijn als zij denken.

Als diegene echt om je geeft/van je houdt, zal er uiteindelijk wel een soort van begrip voor komen.

sincerely,

arrogante allesweter

• #123.979
Voordat je intiem bent zelfs? Zolang er niet naar gevraagd wordt moet je ook niet te eerlijk zijn, dat kan alleen maar nadelig zijn.
Ik heb het mijn vriendin niet verteld totdat we het officieel maakten, zolang ze niet naar vroeg ging ik het ook niet uit mezelf vertellen. Ze sport zelf ook fanatiek en is niet bepaald dom dus had al wel het idee dat ze het wist, toen we compleet eraan waren van de X en het officieel maakte ze ik: "Je moet dan wel één ding van me weten als we het officieel maken, ik gebruik AAS", Haar reactie: "DUS TOCH!".
Verbazing alom :p

• #123.980
Hoe kijken de mannen hier aan tegen vrouwen die flink wat AAS gebruiken, zouden jullie daar een relatie mee willen/kunnen hebben?

Of een vrouw die dagelijks junkfood eet, 50%BF heeft een >10 uur per week gamed?

Terug
Naar boven