AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

2 ****ing dikke vliegen op m'n kamer, maar heb geen zin om ze dood te maken.

Pfoe, ik koop alleen whey, 100 euro pm aan supps vind ik wel beetje veel.

En Rijstwafel, elke post gaat over je vriendin? Ook een keer vrouwelijk contact ja. ;)

gisteren ook 105, maar sommige sups doe ik wel half jaar mee. Behalve whey dan natuurlijk

mmmm. Ik koop gewoon alles in voor een jaar. Is goedkoper.
Zijn die power straps als 3e kado een beetje fijn? (B&F)

Zo werken tot 06:00... pff

Pfoe, ik koop alleen whey, 100 euro pm aan supps vind ik wel beetje veel.

En Rijstwafel, elke post gaat over je vriendin? Ook een keer vrouwelijk contact ja. ;)

hshahah, ben bang dat i ktoch ietsjes meer ervaring heb als jou. (maar je bent wel iets buffer en droger dat wel) (no homo)

OT:

pr mislukt... 8x42kg lukte wel, 44kg ging 4x daarna keiharde spot.. t**ten waren helemaal vol van de pomp teveel warmup sets gedaan denk ik.

hshahah, ben bang dat i ktoch ietsjes meer ervaring heb als jou. (maar je bent wel iets buffer en droger dat wel) (no homo)

OT:

pr mislukt... 8x42kg lukte wel, 44kg ging 4x daarna keiharde spot.. t**ten waren helemaal vol van de pomp teveel warmup sets gedaan denk ik.

Ik heb al bijna 5 jaar een relatie zomg, en ik kan trouwens 7 x 46

mirin?

en ty

Ik heb al bijna 5 jaar een relatie zomg, en ik kan trouwens 7 x 46

mirin?

en ty

Ja wat is je leeftijd? 5jaar kan ik niet overbruggen... 3jaar zou wel kunnen. Maar hehe, me lijstje heb ik vorig jaar en begin dit jaar flink uitgebreid, dus laten we het op een gelijkspel gooien oke?

Ja ik zeg toch je bent iets buffer dan mij, borst zit toch al aardig in de buurt ^^

• Like
Waarderingen: Obee
21 nu, dus oké dat heb je dan wel weer in je voordeel.

Maar is goed man, ik ga nu slapen. xx

lkkr offtopic weer hier

hoe gaat het met de korfbal hitte

godver kan alweer niet slapen, morgen maar langs B&F voor Gaba

Terug
Naar boven