AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #124.004
pl**ris slotbouten van mijn auto, t*fus stijlloze ramen van dat zelfde ding. Dat graf takke klote ding gaat de deur uit.
C8624B4A-9636-4EEF-BEE0-B0CC0E413A5E.jpeg

• #124.007
  • #124.017
Hoe kijken de mannen hier aan tegen vrouwen die flink wat AAS gebruiken, zouden jullie daar een relatie mee willen/kunnen hebben?

Of een vrouw die dagelijks junkfood eet, 50%BF heeft een >10 uur per week gamed?
Ligt eraan hoeveel er al in de relatie geïnvesteerd is.

Je kunt het toch altijd te sprake brengen. Niemand is verplicht om in een relatie te blijven. Als ik, jij, of iemand anders roids gebruikt en die andere is er niet mee eens, dan is die andere toch vrij om weg te gaan.

DBB-advies? Ik volg je even niet? Dit speelde meer dan een maand geleden en heb ik hier destijds nooit besproken. (Sterker nog, was toen even weg van het forum)

Daarnaast maak ik mijn eigen keuzes (er was overigens niet zoveel keuze, aangezien ze herhaaldelijk er expliciet naar vroeg). Ik ben altijd mijzelf een eerlijk, dus liegen zag ik niet zitten. Verder deel ik je mening, ik neem haar niets kwalijk hoe zij erover denkt, vind het best logisch. Ik probeerde het ook uit te leggen en ze zag wel hoe ik was, maar denk dat gewoon niet zo wederzijds was. Ik hoopte echter dat ze me een kans gaf mij beter te leren kennen om te zien hoe ik echt ben. Daarom zou ik dit onderwerp liever ook niet te snel ter sprake brengen, om te voorkomen dat op basis van vooroordelen en de heersende indruk in de maatschappij te snel conclusies worden getrokken.

Edit: 'wie bedoel je trouwens met 'hij''? En wat bedoel je met andere mensen pleasen? Ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben, snap even niet wat je bedoelt.
Ging over een paar pagina's terug, waarbij sommigen aangeven dat je jezelf moest zijn in soortgelijke situaties.

Je hoeft ook niet te liegen per se. Als het eventueel ter sprake komt dan zou ik gewoon zeggen dat je er wel wellicht geïnteresseerd in bent. Als er dan eenmaal een band is opgebouwd en je hebt allebei al soort van investering gedaan, dan zou ik het pas ter sprake brengen. Als jij een sollicitatiegesprek hebt, dan verbloem je het toch ook sommige antwoorden. Of geef je dan ook overal 100% eerlijk antwoord op? Als je de baan eenmaal hebt en ze hebben al deels in jou geïnvesteerd dan kun je het wellicht compenseren met andere kwaliteiten.

Met hij bedoelde ik @vntl , die aangaf dat ze je moest accepteren zoals je bent. Wat ook zo is uiteraard.

Neem het eerlijk gezegd niet zo nauw. Jullie hopelijk ook niet. ;)

Precies, al die vrouwen die afhaakten toen ze erachter kwamen dat ik elk weekend aan de coke zat hielden gewoon niet écht van mij. Mijn lijf jaaa!
Had eerlijk gezegd wel genuanceerd antwoord van jou verwacht, lmao. Als je niet accepteert dat ik een moordenaar of pedofiel ben dan houd je niet van mij. :emo: Moet wel redelijk blijven natuurlijk.

Maar iig.. volgens mij is er wel een duidelijk verschil tussen ''afhaken'' en ergens begrip voor hebben. Je kunt altijd afhaken, zelf als je er begrip voor hebt.

Ik vind het overigens wel zorgelijk dat je nog na zo'n lange relatie nog hebt nooit meegemaakt dat diegene zo erg om je geeft/van je houdt wel begrip kan tonen voor het feit jij beslist wat jij met je eigen lichaam doet. Volgens mij heb jij ook eerst toestemming moeten vragen aan je vriendin voordat je die spuit in je kont zette.

• #124.018
De eerste date met mijn vriendin heb ik van 07:00 tot 11:00 op de bank gelegen nietszeggends panvaag van de ketamine na een hardcore feest gelegen. GOML.

• #124.019
Ik ben vandaag over de rooie gegaan. Had gehoopt dit niet meer voor te hebben... Wat haat ik dit.

• #124.020
" - Als je komt sporten zijn een handdoek en handschoentjes met vingers (voor krachttraining*) verplicht. "
Dit verpest mijn dag(mail van mijn sportschool over sporten per 1 juli).

Terug
Naar boven