- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fake natty!
Ja, zeg het maar eens!
In deze tijd moet de vrouw ook niet meer staan koken.Vrouw steekt bijna het huis in de brand. Belt mij helemaal overstuur op. Blijkt er amper wat aan de hand alleen een enorme stank
In 2020 is alles anders
Zolang zij geen werk heeft is dit het minste wat ze kan doenIn deze tijd moet de vrouw ook niet meer staan koken.In 2020 is alles anders
Bedoel je dat ieniminie kleine sneetje in je wenkbrauw?? 🤔pl**ris slotbouten van mijn auto, t*fus stijlloze ramen van dat zelfde ding. Dat graf takke klote ding gaat de deur uit.
![]()
zeur niet zo!pl**ris slotbouten van mijn auto, t*fus stijlloze ramen van dat zelfde ding. Dat graf takke klote ding gaat de deur uit.
![]()
Blijkbaar niet hahahaZolang zij geen werk heeft is dit het minste wat ze kan doen
Ja, je moet een stompe autoruit vrij hard koppen daarvoor.Bedoel je dat ieniminie kleine sneetje in je wenkbrauw?? 🤔
Hahaha heb je daar beelden van ? hahaha sorry zag het even voor meJa, je moet een stompe autoruit vrij hard koppen daarvoor.

Zittend keur ik ook goed.In deze tijd moet de vrouw ook niet meer staan koken.In 2020 is alles anders
gelukkig hebben we MMIn deze tijd moet de vrouw ook niet meer staan koken.In 2020 is alles anders
Ligt eraan hoeveel er al in de relatie geïnvesteerd is.Hoe kijken de mannen hier aan tegen vrouwen die flink wat AAS gebruiken, zouden jullie daar een relatie mee willen/kunnen hebben?
Of een vrouw die dagelijks junkfood eet, 50%BF heeft een >10 uur per week gamed?
Ging over een paar pagina's terug, waarbij sommigen aangeven dat je jezelf moest zijn in soortgelijke situaties.DBB-advies? Ik volg je even niet? Dit speelde meer dan een maand geleden en heb ik hier destijds nooit besproken. (Sterker nog, was toen even weg van het forum)
Daarnaast maak ik mijn eigen keuzes (er was overigens niet zoveel keuze, aangezien ze herhaaldelijk er expliciet naar vroeg). Ik ben altijd mijzelf een eerlijk, dus liegen zag ik niet zitten. Verder deel ik je mening, ik neem haar niets kwalijk hoe zij erover denkt, vind het best logisch. Ik probeerde het ook uit te leggen en ze zag wel hoe ik was, maar denk dat gewoon niet zo wederzijds was. Ik hoopte echter dat ze me een kans gaf mij beter te leren kennen om te zien hoe ik echt ben. Daarom zou ik dit onderwerp liever ook niet te snel ter sprake brengen, om te voorkomen dat op basis van vooroordelen en de heersende indruk in de maatschappij te snel conclusies worden getrokken.
Edit: 'wie bedoel je trouwens met 'hij''? En wat bedoel je met andere mensen pleasen? Ik denk dat we hier een miscommunicatie hebben, snap even niet wat je bedoelt.
Neem het eerlijk gezegd niet zo nauw. Jullie hopelijk ook niet.

Had eerlijk gezegd wel genuanceerd antwoord van jou verwacht, lmao. Als je niet accepteert dat ik een moordenaar of pedofiel ben dan houd je niet van mij.Precies, al die vrouwen die afhaakten toen ze erachter kwamen dat ik elk weekend aan de coke zat hielden gewoon niet écht van mij. Mijn lijf jaaa!
Moet wel redelijk blijven natuurlijk.