AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

godver kan alweer niet slapen, morgen maar langs B&F voor Gaba

Ik was al 2 dagen moe na telkens 9u slaap, gisteren dus om 22:30 gaan slapen met het oog op 12u slaap. Om 3u wakker geworden door die luidruchtige h**r in het kot naast mij - ik ben zelf een lawaaimaker, maar ik laat niemand aanbellen/deuren enorm hard toevallen in het midden vd nacht - en niet meer kunnen slapen.
:fuu:

Ik was al 2 dagen moe na telkens 9u slaap, gisteren dus om 22:30 gaan slapen met het oog op 12u slaap. Om 3u wakker geworden door die luidruchtige h**r in het kot naast mij - ik ben zelf een lawaaimaker, maar ik laat niemand aanbellen/deuren enorm hard toevallen in het midden vd nacht - en niet meer kunnen slapen.
:fuu:

Pics?:eyebrow:

Thanks, maar ziet er vrij duur uit, pa is dokter dus krijg toch slaappillen mee van thuis voor als't echt nodig is :p (had er nu geen liggen :mad:)

Voor 20euro ben je iets van 75 dagen voorzien.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Nov 2011 om 12:50 ----------

En pics van die h**r die naast je woont.

Best wel lameeeeeeeeee. Rust sucks, kwil trainen gvd

Know that feelin bro'... Daarom kan ik het vaak ook niet laten 5/6x te trainen in de week.

Ja in het weekend is die alleen in de morgen open, dan lig ik er pas diep in de nacht in maar wel gewoon 10uur ff die-hard gaan.

ben ma-di-wo al geweest, vandaag niet, morgen wel en mss zondag

iedere dag trainen behalve in het weekend is voor bazen

ja, zit echt te denken op vanavond nog te gaan (a)

dumpe die bish rijst, meer focus op je droom brah jwtz

dumpe die bish rijst, meer focus op je droom brah jwtz

Nee man, had zoieso een rustdag vandaag gepland (met me vriendin dan), sinds vrijdag hebben we het zeker 10x gedaan.. de mijne begint ook beetje moe te worden.

Maar die energie die ik normaal aan bed-cardio uitgaf kan ik vanavond lekker in me rug training zetten want heb er eigenlijk wel zin in om rug te doen.

k*t knieën

Fuarkk,. heb 4dagen split schema.. dan 5x gaan alles 1 dagje opgeschoven. Laatste rustweek die ik heb gehad is al zeker een half jaar geleden lol

Rustweken zijn overrated, soms gewoon het volume/gewicht wat omlaag doen.

Terug
Naar boven