XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

bishes are acting crazy deze tijd van het jaar, allemaal zo geprikkeld en lichtgeraakt

Nog niks van gemerkt gelukkig :)

ik wel, gisteren 1tje helemaal psycho gegaan omdat ik te close ben met mijn beste vriendin, en vandaag die beste vriendin kortaf zonder reden... gelukkig was mijn grietje bij de starbucks wel lief vandaag en heeft ze een zonnetje op mijn beker getekend :p

Weet iemand wat een verstuiver is om ovenschalen mee in te vetten? Moet zoiets kopen maar nog nooit gezien / van gehoord.

Heb het volgens mij al gevonden... Zo'n spraybusje die je met olie kan vullen. ;o

Ik zie de pro's dat ook altijd gebruiken om te bakken

Heb echt al een paar weken lang iedere dag intensief liggen coïtusen, nu duurde het gisteren echt zwaar lang voordat me junioortjes eruit kwamen dus ik dacht ik doe lekker rustig aan de komende dagen en nu moet ik echt me handen vastbinden om niet te gaan fappen.

Fuarkkk dat is echt bijna 2 maanden geleden ofzo, voor het laatst gefapt fufufuffuufufu

Redelijk verslapen vandaag. Ik moest er om 8 uur uit en werd om 2 uur wakker. Geen idee hoe ik het voor elkaar heb gekregen.

hele dag slecht gegeten ..

Trolololo 't is nog vroeg :o

Ziek uit school gekomen en nu ziek het weekend in ook al 2 van m'n 3 trainingsdagen gemist deze week en genoeg eten gaat nu ook niet lukken:fuu:

Terug
Naar boven