MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.862
Het heeft zeker zn voordelen, vooral mbt. mijn nachtrust. Maar thuis tentamens maken is verschrikkelijk, klussende buren, spelende kinderen in de speeltuin waar mijn slaapkamer aan grenst (raam dicht, daar schreeuwen ze wel doorheen). Online colleges volgen is ook echt een drama om je aandacht erbij te houden.
Online tentamens en colleges suckt gewoon , motivatie is naar de bodem gezakt . Enige voordeel is het kunnen gymmen wanneer je wilt en inderdaad de goede nachtrust.

• #126.863
Hallo ik ben Aline,

Vroeger was ik rond en minder gezond, vandaag de dag heb ik heb ik hem het liefst overal, zelfs in mijn kont.

Hou jij van opskeertje en overenthousiast? Dan ben jij misschien wel die gast!

• #126.865
Waar wil je 'm nu weer insteken?
In je zus en je mag meekijken deze keer.

Is een goed idee! Wellicht kan je hun karakter meenemen? Wordt de wereld een stuk mooier van. Dank.
Waarom? Innerlijk is alleen relevant voor lelijke mensen. Ohja wacht even.

Wat heb jij toch tegen thomas? Jeetje mina
Playing hard to get. Aline is wel een taaie hoor. Lekker kort en pittig hou ik van.

• #126.866
Hallo Kameel

• #126.869

Hallo ik ben Kameel,

Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".

Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.

Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.

• #126.870
:roflol:

• #126.871
Hallo ik ben Kameel,

Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".

Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.

Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.

Jij bent echt een grote eikel

• #126.872
:popcorn:

• #126.873
Is het al sinterklaasavond?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #126.874
Hallo ik ben Kameel,

1 post en een ban dat is best knap. Was dit het werk van De Neus?

• #126.875
Hallo ik ben Kameel,

Wat ben jij een naar persoontje,
Ben je soms een kloontje?

Ik kan ook rijmen als de kerstman,
en geef je graag een ban

Ciao.

• #126.876
  • #126.877
Ben wel benieuwd wie de moeite heeft genomen om speciaal voor mij een account aan te maken. Of wie niet de ballen heeft gehad om zichzelf kenbaar te maken :roflol:

Terug
Naar boven