Orange26
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 517
Wat heb jij toch tegen thomas? Jeetje minaIs een goed idee! Wellicht kan je hun karakter meenemen? Wordt de wereld een stuk mooier van. Dank.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat heb jij toch tegen thomas? Jeetje minaIs een goed idee! Wellicht kan je hun karakter meenemen? Wordt de wereld een stuk mooier van. Dank.
Online tentamens en colleges suckt gewoon , motivatie is naar de bodem gezakt . Enige voordeel is het kunnen gymmen wanneer je wilt en inderdaad de goede nachtrust.Het heeft zeker zn voordelen, vooral mbt. mijn nachtrust. Maar thuis tentamens maken is verschrikkelijk, klussende buren, spelende kinderen in de speeltuin waar mijn slaapkamer aan grenst (raam dicht, daar schreeuwen ze wel doorheen). Online colleges volgen is ook echt een drama om je aandacht erbij te houden.
In je zus en je mag meekijken deze keer.
Waarom? Innerlijk is alleen relevant voor lelijke mensen. Ohja wacht even.Is een goed idee! Wellicht kan je hun karakter meenemen? Wordt de wereld een stuk mooier van. Dank.
Playing hard to get. Aline is wel een taaie hoor. Lekker kort en pittig hou ik van.
Ongeleid projectiel.
10/10
Hallo ik ben Kameel,
Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".
Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.
Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.
1 post en een ban dat is best knap. Was dit het werk van De Neus?Hallo ik ben Kameel,
Ik neem het internet zeer serieus en ben als een klein kind snel overstuur, met name als iemand tegen mij zegt: "je moeder is te duur".
Dan ga ik helemaal uit mijn plaat, wat ik dan voel is haat. Ik roep als een echte tokkie dingen zoals: "als ik je tegenkom", "zeg dit is eens recht in mijn gezicht". Later kan ik maar 1 conclusie trekken, ik ben weer gezwicht.
Maar de andere stoere jongens op forum vinden mij op zo'n moment wel stoer. Ik laat dan zien: 'ik ben tenminste een echte alpha man, geen beta of een boer.' De realiteit waarom ik zo mok? Ik moet elke avond spuiten in een kleffe sok.
Wat ben jij een naar persoontje,Hallo ik ben Kameel,
Volgens mij dek jij jezelf nu in.1 post en een ban dat is best knap. Was dit het werk van De Neus?
Ik was het nietBen wel benieuwd wie de moeite heeft genomen om speciaal voor mij een account aan te maken. Of wie niet de ballen heeft gehad om zichzelf kenbaar te maken![]()
En wie ben jij zeg het in mijn gezicht dan