Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #126.982
Dat houd ik voor mij, maar mijn post als reactie op jouw gapende foto was heel onschuldig bedoeld, dus daar zat niets achter mocht jij t ook anders hebben opgevat. Ik begreep in ieder geval niet je reactie , zal wel aan mij liggen. :p

• #126.984
Dat houd ik voor mij, maar mijn post als reactie op jouw gapende foto was heel onschuldig bedoeld, dus daar zat niets achter mocht jij t ook anders hebben opgevat. Ik begreep in ieder geval niet je reactie , zal wel aan mij liggen. :p
Ging mij ook helemaal niet om jouw grap maar dat weet jij wel. Ik hou er wel over op, wil geen oude koeien uit de sloot halen.

• #126.985
Ging mij ook helemaal niet om jouw grap maar dat weet jij wel. Ik hou er wel over op, wil geen oude koeien uit de sloot halen.
?
Ik heb vast iets gemist in die rel, nevermind, ik zal er niet over doorgaan, waar het dan ook over ging.

• #126.987

Oke even ophelderen dan. Je zei ergens dat je overal eerlijk antwoord op gaf waarop ik reageerde dat dit gelogen was en dat je wss niet op mijn reactie in zou gaan, logisch, je wilt ook niet dat sommige info naar buiten komt. Ga ik respecteren dus ik hou erover op. Of je wilt met de billen bloot?? 😏 😏

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #126.988
Oke even ophelderen dan. Je zei ergens dat je overal eerlijk antwoord op gaf waarop ik reageerde dat dit gelogen was en dat je wss niet op mijn reactie in zou gaan, logisch, je wilt ook niet dat sommige info naar buiten komt. Ga ik respecteren dus ik hou erover op. Of je wilt met de billen bloot?? 😏 😏
O dat. Nu snap ik t. Je citeerde een andere post, dus ik legde de link niet. Thanks.:)

• #126.989
Vannacht een half uur lang mijn buurvrouw horen kreunen.... en hun bed tegen mn meir te scheuren. Tweede keer in drie maanden dat ik het hoor, dus ik snap dat het er extreem aan toe ging

• #126.990
Alles volgeboekt in de gym:( officieel mag ik pas om 1015 naar binnen :/

• #126.991
  • #126.992
  • #126.994
Waarom zijn er altijd mensen die lekker gaan klussen op de enige ochtend in de week waar je een tentamen moet maken?

• #126.995
Waarom zijn er altijd mensen die lekker gaan klussen op de enige ochtend in de week waar je een tentamen moet maken?
Der was er een keer een party die tot 02:00 duurde op een zondag. Stond ik lekker met de boormachine hier en daar te boren om 07:00 volgende ochtend Zal ze leren

Terug
Naar boven