Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mijn progressie vanaf mijn 72.5kg zonder enige kennis van fitness tot wanna be powerlifter met +- 100b, 175sq, 195dl staat hier gelogd in bijna 2 jaarEn wat voeg jij precies toe aan dit forum? Hoeveel mensen gaan er van wakker liggen als jij er niet meer bent? Gelukkig kun je ze op 1 handje tellen dus dat lukt jou nog wel.
Een ban komt door jouw eigen daden, niet die van mij of een andere moderator![]()

Ja veel verhaal is het niet, staat vet gedrukt vorige pagina. 6 dislikes is de reden van de ban.Ken het hele verhaal niet en dus kan ik niet over oordelen, maar een eerdere ban was echt complete BS en enkel omdat een mod op zijn/haar pik getrapt was na een gevatte goeie grap/opmerking.
Gewoon terechte ban BertKen het hele verhaal niet en dus kan ik niet over oordelen, maar een eerdere ban was echt complete BS en enkel omdat een mod op zijn/haar pik getrapt was na een gevatte goeie grap/opmerking.
Een weloverwogen besluit in twijfel trekken van een van onze super gewaardeerde moderators.Ken het hele verhaal niet en dus kan ik niet over oordelen, maar een eerdere ban was echt complete BS en enkel omdat een mod op zijn/haar pik getrapt was na een gevatte goeie grap/opmerking.
Op 10 dagen. De meesten waren puntwaardig als ik het mij goed herinner dus volgende keer geef ik gewoon punten, het is jouw feestje.Ik heb geen idee of ik scheel ben of niet, maar ik tel er duidelijk 6 (ondertussen 7 maar maakt niet uit)
![]()
Not impressed maar leuk voor jou.Heel mijn progressie vanaf mijn 72.5kg zonder enige kennis van fitness tot wanna be powerlifter met +- 100b, 175sq, 195dl staat hier gelogd in bijna 2 jaar
Dat is zeker iets moois om op te volgen meneer 1 arm zercher squat deadlift ohp larry wheels. En nog lang niet het einde.
Ga je blijven huilen? Zal ik ze omruilen in de strafpunten die je eigenlijk verdiende?Ja veel verhaal is het niet, staat vet gedrukt vorige pagina. 6 dislikes is de reden van de ban.
Al paar keer dronken getraind, ging altijd wel goed; voor dronken te zijn. Zal bij volgende benchdag jouw tip eens proberen!Russisch schema. Tussen elke set een borrel wodka hé 😁
Al paar keer dronken getraind, ging altijd wel goed; voor dronken te zijn. Zal bij volgende benchdag jouw tip eens proberen!
Ken het hele verhaal niet en dus kan ik niet over oordelen, maar een eerdere ban was echt complete BS en enkel omdat een mod op zijn/haar pik getrapt was na een gevatte goeie grap/opmerking.
zo heur ik het graag, ideaal voor 1rmAl paar keer dronken getraind, ging altijd wel goed; voor dronken te zijn. Zal bij volgende benchdag jouw tip eens proberen!

Ik neem het voor je op!
Zo is het! Als je niks meer beseft van de wereld, dan vergeet je vast ook dat je eigenlijk geen 200kg kon squatten
Nog een keer m'n naam noemen en je krijgt een kaart, paddenstoel.
Dat van jou waren geen koeien, maar kamelen(tenen).Oude koeien uit de sloot halen. Ben ik ook goed in.