Fitness Seller

Pussyweights opheffen

1600190054407.png

• Like
Waarderingen: Apw
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
En wat voeg jij precies toe aan dit forum? Hoeveel mensen gaan er van wakker liggen als jij er niet meer bent? Gelukkig kun je ze op 1 handje tellen dus dat lukt jou nog wel.
Een ban komt door jouw eigen daden, niet die van mij of een andere moderator :aai:
Heel mijn progressie vanaf mijn 72.5kg zonder enige kennis van fitness tot wanna be powerlifter met +- 100b, 175sq, 195dl staat hier gelogd in bijna 2 jaar ;)
Dat is zeker iets moois om op te volgen meneer 1 arm zercher squat deadlift ohp larry wheels. En nog lang niet het einde.

Ken het hele verhaal niet en dus kan ik niet over oordelen, maar een eerdere ban was echt complete BS en enkel omdat een mod op zijn/haar pik getrapt was na een gevatte goeie grap/opmerking.

• #1.225
Ken het hele verhaal niet en dus kan ik niet over oordelen, maar een eerdere ban was echt complete BS en enkel omdat een mod op zijn/haar pik getrapt was na een gevatte goeie grap/opmerking.
Ja veel verhaal is het niet, staat vet gedrukt vorige pagina. 6 dislikes is de reden van de ban.

Een weloverwogen besluit in twijfel trekken van een van onze super gewaardeerde moderators.

Dat vraagt om een ban

Ik heb geen idee of ik scheel ben of niet, maar ik tel er duidelijk 6 (ondertussen 7 maar maakt niet uit)
743b812bd952023a75c3f03ee91289ba.png
Op 10 dagen. De meesten waren puntwaardig als ik het mij goed herinner dus volgende keer geef ik gewoon punten, het is jouw feestje.

Heel mijn progressie vanaf mijn 72.5kg zonder enige kennis van fitness tot wanna be powerlifter met +- 100b, 175sq, 195dl staat hier gelogd in bijna 2 jaar ;)
Dat is zeker iets moois om op te volgen meneer 1 arm zercher squat deadlift ohp larry wheels. En nog lang niet het einde.
Not impressed maar leuk voor jou.
Ik heb 0.0 met Larry Wheels, maar /care.
Je hebt het verder zelf in de hand, ik ga je niet speciaal zoeken of zo maar ik ga je al zeker niet meer matsen als je weer loopt te trollen of rellen uit te lokken.

Zo, nu heb ik meer dan genoeg tijd in jou gestoken.

• #1.230
Training van gisteren. Love squatdag. Zelfde schema, frisse start vanaf 5x5 :'(

Squat:
5x5x140 atg

Walking DB Lunges:
3x20x30kg tfoe

Leg extension
Opbouw tot 2x12x147.5
Tot fail & pump met lichtere gewichten

Calf raise
3x12-15x45 + fail 30

Bicep

Cardio 20 min

---------------------------------------------------------------

Training van vandaag. Kut benchdag. Nieuw schema sinds vandaag, vorige week deload gehad. Het is een of ander russisch schema, 3x pw bench. Rest blijft min of meer hetzelfde.

Paused bench (2-3 sec):
3x6x77.5

Low incl DB press:
3x8x28

Cable flyes:
4x12 op bankje
2x12 rechtstaan (keer decline, keer incline ofzo)

Decline chest press (machine):
10x50 2x10x35

Machine flyes voor de stretch paar keer

Tricep

Cardio 15 min

Yoeyoe

Keer gezeur en ik ben het niet :cheer:

Oude koeien uit de sloot halen. Ben ik ook goed in.

• #1.238
Terug
Naar boven