XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.021
Ik heb net maar een nieuwe gekocht bij bol.com van inventum en meteen maar een airfryer erbij besteld :roflol:
Ga je blij van worden, die airfryer.

• #127.025
Vergeten te reserveren voor de sportschool:fuu:
Ik reserveer altijd last moment omdat gym 8 min lopen is. Is het 18:00 reserveer ik 18:15.

Iemand trouwens ervaring met 23:30 trainen tot 01:30 en dan beginnen aan vroege werkshift? Is die vermoeidheid Oke?

• #127.026
Ik reserveer altijd last moment omdat gym 8 min lopen is. Is het 18:00 reserveer ik 18:15.

Iemand trouwens ervaring met 23:30 trainen tot 01:30 en dan beginnen aan vroege werkshift? Is die vermoeidheid Oke?
Aangezien slaap ook een enorm belangrijk onderdeel is, is dat niet echt een aanrader. Eenmalig zou vast geen kwaad kunnen maar een goede nacht slaap is misschien wel net zo belangrijk als een goede training.

• #127.032
Precies, weet niet hoe Anytime er onder uit is gekomen maar het is echt top haha
Het is ook niet verplicht gok ik, ligt meer aan de hoeveelheid lui die je op momenten binnen hebt lopen. Ik ben doorgaans van 17:30 tot 19:00 in m'n gym en dan zijn er max tien mensen.

• #127.033
Het is ook niet verplicht gok ik, ligt meer aan de hoeveelheid lui die je op momenten binnen hebt lopen. Ik ben doorgaans van 17:30 tot 19:00 in m'n gym en dan zijn er max tien mensen.
'Bij ons is het 's Avonds na 6 uur tot 9 sterves druk. Alles daar buitenom kei rustig. Heb bijna elke zondag de gym voor mij alleen 🤩

• #127.034
Gaan maar tot 58 :(

Bijlagen

• 20201006_081511.jpg
    20201006_081511.jpg
    150,4 KB · Weergaven: 89
  • #127.037
Zou zeggen kom een keer langs gezellig samen trainen :p

Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.

• #127.038
Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
In

• #127.039
Ik ben ook een lieve jongen, dus dan doe ik ook mee.

• #127.040
Vanmorgen boodschapje doen en werd aangesproken ivm tijdens ouderen/'kwetsbaren' uurtje, geen oudere te bekennen, enkel wat andere moeders die ook hun kroost net op school hadden gedropt. :o Heel tactisch om te doen tijdens het moederpiekuur :o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven