Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat een groot probleem? Reserveer meestal als ik al op de fiets zit of voor de deur sta.
Ik reserveer altijd last moment omdat gym 8 min lopen is. Is het 18:00 reserveer ik 18:15.
Aangezien slaap ook een enorm belangrijk onderdeel is, is dat niet echt een aanrader. Eenmalig zou vast geen kwaad kunnen maar een goede nacht slaap is misschien wel net zo belangrijk als een goede training.Ik reserveer altijd last moment omdat gym 8 min lopen is. Is het 18:00 reserveer ik 18:15.
Iemand trouwens ervaring met 23:30 trainen tot 01:30 en dan beginnen aan vroege werkshift? Is die vermoeidheid Oke?
Is dat een groot probleem? Reserveer meestal als ik al op de fiets zit of voor de deur sta.
Lang leve basic fit. Gwn naar ander vestiging rijdenMoet vooraf. Was het laatste blok van de dag...
Bovendien vol.
Lang leve niet in een basic fit hoeven trainenLang leve basic fit. Gwn naar ander vestiging rijden
Precies, weet niet hoe Anytime er onder uit is gekomen maar het is echt top haha
Het is ook niet verplicht gok ik, ligt meer aan de hoeveelheid lui die je op momenten binnen hebt lopen. Ik ben doorgaans van 17:30 tot 19:00 in m'n gym en dan zijn er max tien mensen.Precies, weet niet hoe Anytime er onder uit is gekomen maar het is echt top haha
'Bij ons is het 's Avonds na 6 uur tot 9 sterves druk. Alles daar buitenom kei rustig. Heb bijna elke zondag de gym voor mij alleen 🤩Het is ook niet verplicht gok ik, ligt meer aan de hoeveelheid lui die je op momenten binnen hebt lopen. Ik ben doorgaans van 17:30 tot 19:00 in m'n gym en dan zijn er max tien mensen.
Zou zeggen kom een keer langs gezellig samen trainenhier maar tot 40
en nog bedankt voor de likes hè mafkees

Zou zeggen kom een keer langs gezellig samen trainen![]()
InJa is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.
Ik ben ook een lieve jongen, dus dan doe ik ook mee.Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.