Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.002
Waar gaan ze jou straks aan het werk zetten dan?
In een klimaat gecontroleerde stille ruimte in je 1tje ?
Ik draai tijdens het leren achtergrond kantoor geluiden, absolute stilte kan ik zeker niet tegen. Maar als er ~3u lang absolute focus gevraagd wordt is het zeker niet chill als er een keiharde boor door de kamer heen dreunt, bij wijze van spreken.

Edit; als mijn werk later mentaal gezien equivalent is aan van 9 tot 5 een tentamen maken 5 dagen per week, dan kan ik beter gelijk een uitkering aanvragen

Laatst bewerkt:
  • #127.003
Ik draai tijdens het leren achtergrond kantoor geluiden, absolute stilte kan ik zeker niet tegen. Maar als er ~3u lang absolute focus gevraagd wordt is het zeker niet chill als er een keiharde boor door de kamer heen dreunt, bij wijze van spreken.

Edit; als mijn werk later mentaal gezien equivalent is aan van 9 tot 5 een tentamen maken 5 dagen per week, dan kan ik beter gelijk een uitkering aanvragen

Snap de frustratie...maar de buur mag natuurlijk gewoon klussen.

• #127.004
Snap de frustratie...maar de buur mag natuurlijk gewoon klussen.
Natuurlijk! Woon in een woonwijk dus sowieso veel geluiden van buiten. De directe buren weten van mijn tentamens dus die houden er gelukkig rekening mee, kan niet de hele week ofc, maar die 6 tentamens over 2 maanden oid maal 3 uur per stuk is het daar gelukkig zo goed als stil :). Blijft vervelend voor de rest, gelukkig over een maand verhuizen dus geen last meer van ;).

• #127.005
Natuurlijk! Woon in een woonwijk dus sowieso veel geluiden van buiten. De directe buren weten van mijn tentamens dus die houden er gelukkig rekening mee, kan niet de hele week ofc, maar die 6 tentamens over 2 maanden oid maal 3 uur per stuk is het daar gelukkig zo goed als stil :). Blijft vervelend voor de rest, gelukkig over een maand verhuizen dus geen last meer van ;).

Je gaat zelfstandig wonen?

• #127.007
1 november sleutels van studiootje, zeker.

Reken jezelf maar niet rijk, als je gevoelig bent voor burengerucht neem je dat (haast) overal met je mee. Woon nu aan de rand van een gehucht en nog nooit zoveel herrie meegemaakt. Daarvoor in een dorp in een half vrijstaand huis met een enorme tuin en nadat de oude buren jarenlang elke dag aan het klussen waren geweest, waren de nieuwe buren jarenlang bijna elke dag aan het klussen en elke nacht aan het feesten.

• #127.008
Reken jezelf maar niet rijk, als je gevoelig bent voor burengerucht neem je dat (haast) overal met je mee. Woon nu aan de rand van een gehucht en nog nooit zoveel herrie meegemaakt. Daarvoor in een dorp in een half vrijstaand huis met een enorme tuin en de nieuwe buren waren bijna elke dag aan het klussen en elke nacht aan het feesten.
Relatief nieuw complex, heel erg goed geïsoleerd qua geluid ;).

• #127.011
Oké dat is weer genoeg gebaft voor vandaag. Waar blijven die roddels @RockOfAges ?? Wie ging er nou vreemd met wie.

• #127.012
Oké dat is weer genoeg gebaft voor vandaag. Waar blijven die roddels @RockOfAges ?? Wie ging er nou vreemd met wie.
Lees je wel eens boeken Thomas? Heb nog een interessant boek voor je.

550x777.jpg

• #127.013
Doe eens lief tegen elkaar.

• Heart
Waarderingen: BB_
  • #127.015
Vrijdag is mijn keukenweegschaal na jarenlange trouwe dienst overleden. Meteen een nieuwe gekocht bij de action, maar dat prul werkt voor geen meter. Als ik mijn kom erop zet en de havermout erin doe, gewicht weer op 0 zet voor de whey valt die telkens uit. Geeft ook vaak de melding dat de batterij leeg is terwijl er een nieuwe batterij in zit.

• #127.016
Vrijdag is mijn keukenweegschaal na jarenlange trouwe dienst overleden. Meteen een nieuwe gekocht bij de action, maar dat prul werkt voor geen meter. Als ik mijn kom erop zet en de havermout erin doe, gewicht weer op 0 zet voor de whey valt die telkens uit. Geeft ook vaak de melding dat de batterij leeg is terwijl er een nieuwe batterij in zit.
Heb een mooie van tafel. Top ding met schaal

• #127.018
Dat ding van de action werkt hier echt al tijden perfect :roflol:

• #127.020
Ik heb er twee, die van de action werkt hier prima en andere is van xxl.

Terug
Naar boven