Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.041
Mondkapjesplicht vanaf vandaag voor studenten en leraren, ze zijn loco daar, dus dat wordt thuis leren. Vanmorgen boodschapje doen en werd aangesproken ivm tijdens ouderen/'kwetsbaren' uurtje, geen oudere te bekennen, enkel wat andere moeders die ook hun kroost net op school hadden gedropt. :o Heel tactisch om te doen tijdens het moederpiekuur :o
Heb ik wat gemist?

• #127.045
  • #127.046

zal per school verschillen, de hogeschool bij mij in de buurt schrijft:

17 UUR GELEDEN
Draag een mondkapje op de HAN

Vanuit de gedachte ‘veiligheid voorop’ is ons dringende advies om vanaf dinsdag 6 oktober een mondkapje te dragen binnen de HAN-gebouwen. Dit advies geldt niet in de klas, op de werkplek, bij het uitoefenen van sportactiviteiten en in de (praktijk)les en wel in de ‘openbare’ ruimtes zoals gangen, kantines, zithoeken, trappen enz.

• #127.048
Mondkapjesplicht vanaf vandaag voor studenten en leraren, ze zijn loco daar, dus dat wordt thuis leren. Vanmorgen boodschapje doen en werd aangesproken ivm tijdens ouderen/'kwetsbaren' uurtje, geen oudere te bekennen, enkel wat andere moeders die ook hun kroost net op school hadden gedropt. :o Heel tactisch om te doen tijdens het moederpiekuur :o
Is hier al vanaf het begin, suckt zwaar 8 les uren met een mondkapje op zitten, al helemaal als je verkouden bent

• Sad
Waarderingen: Saus
  • #127.049
Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.

203E7252-1407-4611-B8C9-37013DCFAF7E.gif

• #127.057
  • #127.059
Het creëert de illusie van gezond want het wordt tenslotte gebakken in lucht en niet gefrituurd toch? Alleen vergeet iedereen dat de airfryer snacks gewoon al voorgefrituurd zijn in vet en het verschil met friet/snacks etc uit de vetpot of uit de airfryer maar marginaal is.

Terug
Naar boven