MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.061
Het creëert de illusie van gezond want het wordt tenslotte gebakken in lucht en niet gefrituurd toch? Alleen vergeet iedereen dat de airfryer snacks gewoon al voorgefrituurd zijn in vet en het verschil met friet/snacks etc uit de vetpot of uit de airfryer maar marginaal is.
Weet ik :p plus een dikke klodder mayo ernaast helpt ook niet echt. Maar ik vind het zelf wel makkelijker dan een frituur.

• #127.063
Ik heb nog nooit een frituurpan ge-ownd.
We dachten dat een airfraier beter was, maar dat is dus niet zo. Dan maar eens in de 2 maanden een bezoekje aan de patatboer.

• #127.065
Het creëert de illusie van gezond want het wordt tenslotte gebakken in lucht en niet gefrituurd toch? Alleen vergeet iedereen dat de airfryer snacks gewoon al voorgefrituurd zijn in vet en het verschil met friet/snacks etc uit de vetpot of uit de airfryer maar marginaal is.
je moet inderdaad wel oppassen wat je erin gooit. gewone voorgebakken frites bevatten maar een procent of 3 vet. Dus die komen echt wel 'gezonder' uit de airfryer. Frikandellen, loempia's etc die niet zijn voorgebakken kunnen er ook in. kroketten blijven wat bleek maar het werkt op zich prima. Vrijwel alles zal minder kcal bevatten uit de airffyrer tov frituren. maar je hebt gelijk dat niet alles supergezond is. Het is vooral minder ongezond. En als je er alsnog een liter mayo bij eet kun je net zo goed frituren natuurlijk.

• #127.066
Ik heb nog nooit een frituurpan ge-ownd.
We dachten dat een airfraier beter was, maar dat is dus niet zo. Dan maar eens in de 2 maanden een bezoekje aan de patatboer.
Dat maakt dus echt wel uit. Airfryer : +- 160kcal/100 gram frites. Frituren 250 - 300 kcal/100g. (beetje afhankelijk van hoe dik ze zijn gesneden). Sowieso bevatten frites van McD veel meer vet dan dikke frites, omdat het oppervlak per kilo veel groter is, dus meer korst, meer vet.

Zelfde geldt voor kleine mannetjes, die hebben per kilo lichaamsgewicht bij een gelijk vetpercentage relatief meer oppervlak om dit over te verspreiden. Een manlet is dus ripped bij een hoger vetpercentage.

• #127.067
Dat maakt dus echt wel uit. Airfryer : +- 160kcal/100 gram frites. Frituren 250 - 300 kcal/100g. (beetje afhankelijk van hoe dik ze zijn gesneden). Sowieso bevatten frites van McD veel meer vet dan dikke frites, omdat het oppervlak per kilo veel groter is, dus meer korst, meer vet.

Zelfde geldt voor kleine mannetjes, die hebben per kilo lichaamsgewicht bij een gelijk vetpercentage relatief meer oppervlak om dit over te verspreiden. Een manlet is dus ripped bij een hoger vetpercentage.

dankjewel hè.

• #127.069
Waar gaan ze jou straks aan het werk zetten dan?
In een klimaat gecontroleerde stille ruimte in je 1tje ?
Als er geluid wordt gemaakt voor 8 worden ze per direct naar buiten geknikkerd

vetpercentage is daar toch al in meegenomen ?
Als ik met mijn lengte op 10% bodyfat zit ben ik even droog als iemand die 1,70 is met dezelfde vetpercentage.

• #127.070
lekker nog een kwartaaloverleg via zoom om 16:30

jezus christus wat een tijd bom erop

• #127.072
Lekker verstandige jongens zitten dan bij jou. Zal wel de meest effectieve meeting ooit zijn 😂

kwartaaloverleg waarin we de stand van zaken van het afgelopen kwartaal bespreken

niemand heeft gedurende de dag tijd dus dan plannen ze het maar achterin de dag in want ja wie heeft nou nog een afspraak om half 5??

een van de redenen waarom ik vanaf 1 november een nieuwe baan heb

• #127.073
Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.
Ik denk dat jij zeker een lieve kerel bent.

• #127.074
12 uren dienst gehad en heb wel zin om te trainen. Alle 24/7 basic fits in de buurt vol gereserveerd gvd

• #127.075
R.i.p. Eddie van Halen:(

• #127.076

Het laatste gedeelte klopt natuurlijk niet.

• #127.079
Mensen zoals @Camelus en ik zijn dus gewoon compact. Veel meer mens per cm, wij knallen dan ook bijna uit ons velletje ongeacht het vet% :o

• #127.080
Eerste thuiswerk dag. Ben er nu al klaar mee en de dag is pas net begonnen. Joejoe.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven