AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.087
Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.

Zo te zien willen ze hier dat ik een meet ga organiseren. Nou vooruit.

Iedereen met een vagina (en lang haar) of drugs is welkom.

Oja, er gaat niet getraind worden

Lijkt mij ook leuk!

Hier nog net geen vagina, wel lang haar en ontzettend veel (prescription) drugs.

Laatst bewerkt:
  • #127.097

Ja, ondertussen weer behoorlijk lang, best lastig elke dag met mijn motorhelm. Vooral als ik het net heb gewassen. Ik had na de lockdown de kapster gevraagd of een Peaky Blinders stijl kapsel, dat ik voor de lockdown had, nog steeds ´kon´. Maar toen begon ze enorm te ouwehoeren bij het knippen en werd het weer gewoon kort. Ik kwam er helaas te laat achter dat er geen blinder meer in zat. Volgende keer beter.

• #127.098
Ja, ondertussen weer behoorlijk lang, best lastig elke dag met mijn motorhelm. Vooral als ik het net heb gewassen. Ik had na de lockdown de kapster gevraagd of een Peaky Blinders stijl kapsel, dat ik voor de lockdown had, nog steeds ´kon´. Maar toen begon ze enorm te ouwehoeren bij het knippen en werd het weer gewoon kort. Ik kwam er helaas te laat achter dat er geen blinder meer in zat. Volgende keer beter.
@th0maz volgens mij heeft hij een man bun

• #127.099
Buitenlandse kappers beste, je kan geen conversatie aan gaan want je verstaat elkaar niet. Je komt alleen wel altijd met een opscheer terug, of je nou wilt of niet 🤣

• #127.100
Buitenlandse kappers beste, je kan geen conversatie aan gaan want je verstaat elkaar niet. Je komt alleen wel altijd met een opscheer terug, of je nou wilt of niet 🤣

Goede tip, maar ik woon in de Bollenstreek waar Polen de enige buitenlanders zijn.

Terug
Naar boven