- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
geeft niet. doen wat je moet doen en dan op de bank gaan liggen.Eerste thuiswerk dag. Ben er nu al klaar mee en de dag is pas net begonnen. Joejoe.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
geeft niet. doen wat je moet doen en dan op de bank gaan liggen.Eerste thuiswerk dag. Ben er nu al klaar mee en de dag is pas net begonnen. Joejoe.
Het laatste deel heeft te maken met de verhouding van volume en oppervlakte van een lichaam en dat die verhouding verandert naarmate een lichaam groter wordt.
Mensen zoals @Camelus en ik zijn dus gewoon compact. Veel meer mens per cm, wij knallen dan ook bijna uit ons velletje ongeacht het vet%![]()

Neem ik mijn groothoeklens ook mee anders past jouw ego niet op de fotoIk ben ook een lieve jongen, dus dan doe ik ook mee.

Neem ik mijn groothoeklens ook mee anders past jouw ego niet op de foto![]()
Ja is nou nie bepaald om de hoek he bruur..... maar ik zit er aan te denken om toch wel wat trainingen met wat leden te gaan doen...niet naar een meet maar één op één of een klein groepje van 3/4 man.
Dan zullen jullie zien dat ik eigenlijk een hele lieve jongen ben.
Zo te zien willen ze hier dat ik een meet ga organiseren. Nou vooruit.
Iedereen met een vagina (en lang haar) of drugs is welkom.
Oja, er gaat niet getraind worden
En voor jou neem ik een microscoop lens mee anders zien we helemaal niks op de foto.Neem ik mijn groothoeklens ook mee anders past jouw ego niet op de foto![]()
@Aline shots fired
Macrolens is dat Tommie en ik ben fatty dus mij zie je wel hoorEn voor jou neem ik een microscoop lens mee anders zien we helemaal niks op de foto.
Mijn rughaar is lang, telt dat ook? Drugs heb ik ook wel genoeg xoxo

Lijkt mij ook leuk!
Hier nog net geen vagina, wel lang haar en ontzettend veel (prescription) drugs.
Wat fotografeer je allemaal dan? Deel eens een paar creepshots.Macrolens is dat Tommie en ik ben fatty dus mij zie je wel hoor
Sterkte met herstel, ( ps, ik zeg het ff hier omdat ik niet in log mag reageren, maar ik heb wel het beste met je voorMijn rughaar is lang, telt dat ook? Drugs heb ik ook wel genoeg xoxo
)Voelde me niet aangesproken, denk dat ik de zin verkeerd interpreteerde

@th0maz volgens mij heeft hij een man bunJa, ondertussen weer behoorlijk lang, best lastig elke dag met mijn motorhelm. Vooral als ik het net heb gewassen. Ik had na de lockdown de kapster gevraagd of een Peaky Blinders stijl kapsel, dat ik voor de lockdown had, nog steeds ´kon´. Maar toen begon ze enorm te ouwehoeren bij het knippen en werd het weer gewoon kort. Ik kwam er helaas te laat achter dat er geen blinder meer in zat. Volgende keer beter.
Buitenlandse kappers beste, je kan geen conversatie aan gaan want je verstaat elkaar niet. Je komt alleen wel altijd met een opscheer terug, of je nou wilt of niet 🤣Ja, ondertussen weer behoorlijk lang, best lastig elke dag met mijn motorhelm. Vooral als ik het net heb gewassen. Ik had na de lockdown de kapster gevraagd of een Peaky Blinders stijl kapsel, dat ik voor de lockdown had, nog steeds ´kon´. Maar toen begon ze enorm te ouwehoeren bij het knippen en werd het weer gewoon kort. Ik kwam er helaas te laat achter dat er geen blinder meer in zat. Volgende keer beter.
Buitenlandse kappers beste, je kan geen conversatie aan gaan want je verstaat elkaar niet. Je komt alleen wel altijd met een opscheer terug, of je nou wilt of niet 🤣