- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
De allochtonen geven ons dus het goede voorbeeld

Nu weet ik het ook niet meer.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De allochtonen geven ons dus het goede voorbeeld

Tot nu toe lijkt onze aanpak meer op die van Zweden dan op die van vele andere Europese landen.
We hebben juli t/m sept zweedse aanpak gehad. Helaas kunnen wij er niet mee omgaan.
Zou het weer er iets mee te maken hebben?We hebben juli t/m sept zweedse aanpak gehad. Helaas kunnen wij er niet mee omgaan.
Vast wel. En binnen zitten. Maar ik denk ook dat er te veel mensen schijt hebben aan welke vorm van rekening houden met anderen.
Dit dus, Nederland en Zweden is appels met peren vergelijken.De bevolkingsdichtheid is ook zo'n 17 keer zo laag in Zweden, eveneens de killere cultuur naar vreemden toe. Zelfs in Stockholm, waar het helemaal slecht ging met corona, is de bevolkingsdichtheid 250personen per km2, vergeleken met een gemiddelde 416 in Nederland. De Zweedse aanpak hier zou drama zijn
Amen, heb weer heel veel gezien en meegemaakt vandaag. Zucht.Vast wel. En binnen zitten. Maar ik denk ook dat er te veel mensen schijt hebben aan welke vorm van rekening houden met anderen.
Stockholm heeft een bevolkingsdichtheid van 4800 per km2? Geen idee waar jij die cijfers vandaan hebt.De bevolkingsdichtheid is ook zo'n 17 keer zo laag in Zweden, eveneens de killere cultuur naar vreemden toe. Zelfs in Stockholm, waar het helemaal slecht ging met corona, is de bevolkingsdichtheid 250personen per km2, vergeleken met een gemiddelde 416 in Nederland. De Zweedse aanpak hier zou drama zijn
Genoeg regio's in NL met diezelfde bevolkingsdichtheid. De randstad trekt het gemiddelde omhoog met 1000en per km2.De bevolkingsdichtheid is ook zo'n 17 keer zo laag in Zweden, eveneens de killere cultuur naar vreemden toe. Zelfs in Stockholm, waar het helemaal slecht ging met corona, is de bevolkingsdichtheid 250personen per km2, vergeleken met een gemiddelde 416 in Nederland. De Zweedse aanpak hier zou drama zijn
Zijn cijfers kloppen niet. Bevolkingsdichtheid in Stockholm ligt zelfs hoger dan die van Rotterdam.Genoeg regio's in NL met diezelfde bevolkingsdichtheid. De randstad trekt het gemiddelde omhoog met 1000en per km2.
Komplot!Zijn cijfers kloppen niet. Bevolkingsdichtheid in Stockholm ligt zelfs hoger dan die van Rotterdam.
Geen idee van Stockholm, maar het landoppervlak van Rotterdam is nog niet voor de helft bewoond.Zijn cijfers kloppen niet. Bevolkingsdichtheid in Stockholm ligt zelfs hoger dan die van Rotterdam.
Klopt, maar in Nederland ligt alles ook nog eens dichter bij elkaar, waardoor het makkelijker verspreid wordt door het hele land.Genoeg regio's in NL met diezelfde bevolkingsdichtheid. De randstad trekt het gemiddelde omhoog met 1000en per km2.
Waar komen jouw cijfers dan vandaan? Bij mij komt vooral die 250 inwoners per km2 naar bovenZijn cijfers kloppen niet. Bevolkingsdichtheid in Stockholm ligt zelfs hoger dan die van Rotterdam.
Volgens het Zweedse CBS zelfs 5203 in 2019. Probeert Demorgen.be ons wellicht in het ootje te nemen?Komplot!
stockholm population per square km - Google Zoeken
www.google.com
stockholm bevolkingsdichtheid - Google Zoeken
www.google.com
https://www.scb.seKlopt, maar in Nederland ligt alles ook nog eens dichter bij elkaar, waardoor het makkelijker verspreid wordt door het hele land.
Waar komen jouw cijfers dan vandaan? Bij mij komt vooral die 250 inwoners per km2 naar boven
de meeste andere websites geven dit getal ook aan, zal dan misschien gewoon informatie overnemen zijn zonder te controleren, ik zal de website even checken.Volgens het Zweedse CBS zelfs 5203 in 2019. Probeert Demorgen.be ons wellicht in het ootje te nemen?
als ik hier in de tabel stockholm county voor alle geslachten en 2019 invul komt er bij mij ook pas 364.9 uithttps://www.scb.se
Site is ook in het Engels te gebruiken.
Overigens is je punt qua vergelijking wel grotendeels waar. Het gehele land heeft een bevolkingsdichtheid van 25.4/km2.de meeste andere websites geven dit getal ook aan, zal dan misschien gewoon informatie overnemen zijn zonder te controleren, ik zal de website even checken.
Gaat niet om de provincie natuurlijk, maar om de stad. Dus: pop density/km2, region 0180 Stockholm, total en 2019.als ik hier in de tabel stockholm county voor alle geslachten en 2019 invul komt er bij mij ook pas 364.9 uit
Ahh ja als ik per municipality kijk kom ik op hetzelfde getal uit als jij. Ik denk dat die 251 dan een ouder getal van de gehele county is.Overigens is je punt qua vergelijking wel grotendeels waar. Het gehele land heeft een bevolkingsdichtheid van 25.4/km2.
Gaat niet om de provincie natuurlijk, maar om de stad. Dus: pop density/km2, region 0180 Stockholm, total en 2019.