MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.203
Grote vraag is nu... Bestaat de oude DBB knokploeg nog, en waar moet die heen? 😝

• #127.205
Ze waren gul met het weggeven van dromen vannacht. Vreselijk.
Sterkte. Liefdesverdriet is stom
Dat klopt....na de hele nacht wakker en kop op hol, om 6.00 toch nog in slaap gevallen...15 min met kut dromen ... Niet fijn.

• #127.207
Ik droomde dat er een dikke watersnoodramp was tijdens het hardlopen. Echt het scenario dat de wereld verging, dikke tsunami's, schepen en auto's die dwars door de straten beuken.

• #127.208
Ik niet hoor. Maar er stond hier we iemand kwart voor zeven de straat open te breken #doeevennormaalman

• #127.209
Dat klopt....na de hele nacht wakker en kop op hol, om 6.00 toch nog in slaap gevallen...15 min met kut dromen ... Niet fijn.
Hier dus net zo. En 3.30 klaarwakker. Voor zo ver ik uberhaupt heb geslapen. Nou ja, we maken er het beste van. Mondkapje voor, handschoenen aan en gaan met die banaan

• #127.211
Ik droomde dat er een dikke watersnoodramp was tijdens het hardlopen. Echt het scenario dat de wereld verging, dikke tsunami's, schepen en auto's die dwars door de straten beuken.
Ik mis de vrouwelijke veroorzaker die je voor straf van achteren hebt genomen, waarna je klaarkwam in haar mond.

• #127.212
lees dit op de vroege dinsdagmorgen

1602573051108.png

mijn dag kan niet meer gered worden

• #127.213
Team no sleep staat paraat. Hier ook max 4 uur, raar dromen en 10x plassen
Wat een rotsituatie weer! Hoop dat ze snel stopt met vervelend doen!
Gelukkig wel, ze kon ook niet anders.
Deze ochtend mijn mama naar het ziekenhuis gebracht voor haar behandeling, en net telefoon gekregen dat ze er waarschijnlijk zal blijven. Op de palliatieve afdeling. Het gaat plots allemaal zo snel :(.

• #127.214
Deze ochtend mijn mama naar het ziekenhuis gebracht voor haar behandeling, en net telefoon gekregen dat ze er waarschijnlijk zal blijven. Op de palliatieve afdeling. Het gaat plots allemaal zo snel :(.
Heel veel sterkte bubs 🥺

• Heart
Waarderingen: Bubs
  • #127.215
lees dit op de vroege dinsdagmorgen

1602573051108.png

mijn dag kan niet meer gered worden

Dit hoort toch juist in het 'wat maakt mijn dag goed' topic?

• Like
Waarderingen: hk95
  • #127.216
  • #127.218
Sterkte

• Heart
Waarderingen: Bubs
  • #127.220
Versnellingsbak aan z'n einde. Dat wordt sparen voor een andere auto.

Terug
Naar boven