MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.123
I
Inbreng van een studiegenoot gekregen voor een groepsopdracht. Vol met spel- en grammaticale fouten, belabberde argumentatie en verantwoording van antwoorden, niveau'tje onderbouw middelbare school.
Laptop uitgezet, geen zin om de zaterdagavond te besteden met stressen over de matige inbreng van een ander. Appje teruggestuurd, lief verwoord dat ie nog maar eens alles moet nalezen en zich af moet vragen of dit echt is wat hij ingeleverd wil hebben.
Daarnaast nog steeds aan het wachten op de inbreng van een andere studiegenoot, afgesproken om voor 1800u vandaag alles af te hebben om de puntjes op de i te zetten. Niks meer van gehoord.

Zo, dat was de frustratie van vanavond.
Ik had ook vaak zo’n studiegenoot.

Als jij :D

• #127.126
verschrikkelijk misselijkmakend mannetje bij de gym

maat s shirtje, ongevraagd advies geven aan mensen, voordat hij aan zijn set begint luidruchtig zijn bidon weggooien, haartjes om de 10 seconden checken en bijwerken in de spiegel

niet mijn dag verpest maar wel teleurstellend

mafkees

Daarvan lopen er hier ook een paar en een gekreun wat eruit komt soms..... 🤣🤮

• #127.131
- Om 4u30 wakker op een zondag
- Gym vol eerste reservering mogelijk om 9u45
- Parking vol bij aankomst ( een groot deel Noord-Franse kentekens...)
- Na enkele minuten rondrijden parking gevonden.
- Kom aan de deur en merk dat mondmasker nog in de wagen ligt. Lekker even paar minuten terug wandelen.
- Begint dan nog eens te regenen
En iedereen moet hier precies vandaag benen trainen, wat voor een zooi is dit nu vandaag!

Buiten dit verpest niets mijn dag.

• #127.132
- Kom aan de deur en merk dat mondmasker nog in de wagen ligt. Lekker even paar minuten terug wandelen.
En iedereen moet hier precies vandaag benen trainen, wat voor een zooi is dit nu vandaag!

Ach, je kan zo weer aan de wijn.

• #127.133

Frustratie in een (been) training stoppen, kan soms wel erg lekker zijn, toch?
Herrie op, en lekker rammen

Terug
Naar boven