Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.182
Volgende week weer maxen en ben nu al nerveus 😭 😭 😭

• #127.183
1/3e van de bevolking in Zweden woont in één van de agglomeraties rondom te grootste 3 steden, dus het argument dat Zweden zo dun bevolkt is gaat slechts ten dele op. Een groot deel van de bevolking leeft vrij geconcentreerd. Verder zoals Loakasjenko in Wit-Rusland zei, het is hier te koud voor het virus en we drinken sterke wodka en gaan naar de sauna. Dat overleeft het virus niet. :roflol:

• #127.184
We hebben juli t/m sept zweedse aanpak gehad. Helaas kunnen wij er niet mee omgaan.
Klopt, met 600 man in een kerk gaan zitten zingen en duizenden feestende debiele Willem II-supporters; BN'ers met debiele hashtags die daarmee hun volgers opruien. Dat soort lui verpesten het voor de rest. Als we allemaal een klein beetje normaal doen, zijn verregaande maatregelen helemaal niet nodig en kunnen we gewoon blijven sporten, een biertje drinken en hoeft de economie niet zoveel te lijden.

• #127.185
1/3e van de bevolking in Zweden woont in één van de agglomeraties rondom te grootste 3 steden, dus het argument dat Zweden zo dun bevolkt is gaat slechts ten dele op.
En dat goed gaat in Zweden gaat ook slechts ten delen op. ;)

Ik ben trouwens benieuwd hoeveel van die Zweden nog een tweede huisje hebben ver van de stad.

• #127.187
Klopt, met 600 man in een kerk gaan zitten zingen en duizenden feestende debiele Willem II-supporters; BN'ers met debiele hashtags die daarmee hun volgers opruien. Dat soort lui verpesten het voor de rest. Als we allemaal een klein beetje normaal doen, zijn verregaande maatregelen helemaal niet nodig en kunnen we gewoon blijven sporten, een biertje drinken en hoeft de economie niet zoveel te lijden
🙏

• #127.188
Dat je wat research doet naar fitness shoots en dan dit tegenkomt...
E21F0781-297E-4EA0-A000-DA7277232465.jpeg

wist niet dat je een boomknuffelaar was @BB_

• #127.189
Die is voor de volgende wervingscampagne van Defensie.

• #127.190
Wat een hoop gelul om een griepje.

• #127.191
Dat je wat research doet naar fitness shoots en dan dit tegenkomt...
E21F0781-297E-4EA0-A000-DA7277232465.jpeg

wist niet dat je een boomknuffelaar was @BB_
Research? Ik heb hier volgens mij een stuk of 15 foto's gedeeld van de shoot. Wellicht deze niet. Waar vond je deze?

Edit: die zat er niet bij nee, vond ik niet zo super..

• #127.192
Research? Ik heb hier volgens mij een stuk of 15 foto's gedeeld van de shoot. Wellicht deze niet. Waar vond je deze?

In de gallerij

• #127.193
Mijn zus doet vervelend, alsof ik dat nu ook nog nodig heb. Amper geslapen daardoor, max uurtje of vier denk ik :(.

• #127.194
Mijn zus doet vervelend, alsof ik dat nu ook nog nodig heb. Amper geslapen daardoor, max uurtje of vier denk ik :(.
Laten we haar eens mores leren.
De baksteen ligt klaar, geef jij even haar kenteken zodat de banden lek kunnen?

• #127.195
Team no sleep staat paraat. Hier ook max 4 uur, raar dromen en 10x plassen
Wat een rotsituatie weer! Hoop dat ze snel stopt met vervelend doen!

• Sad
Waarderingen: Bubs
  • #127.196

Via image search of reverse Google kan je vinden waar je foto's gebruik zijn. Al is het geen stijl als een fotograaf zomaar jouw fotos gebruikt (portretrecht).

Edit: ook handig met niet geverifieerde profielen op Tinder :o

• #127.197
.
Via image search of reverse Google kan je vinden waar je foto's gebruik zijn. Al is het geen stijl als een fotograaf zomaar jouw fotos gebruikt (portretrecht).
Misschien heeft b ermee ingestemd dat de fotograaf een foto naar keuze zou mogen gebruiken voor zijn website? Maar er zaten wel mooiere tussen

• Like
Waarderingen: BB_
  • #127.198
.

Misschien heeft b ermee ingestemd dat de fotograaf een foto naar keuze zou mogen gebruiken voor zijn website? Maar er zaten wel mooiere tussen
Kan, bij tfp (time for print) is het gebruikelijk, maar zelfs daarbij not done als het niet gezegd wordt. En denk dat sinds dit jaar de avg daar ook tegen beschermt

Terug
Naar boven