Maar in de zuidelijke helft woont misschien wel 90% van het totaal.Overigens is je punt qua vergelijking wel grotendeels waar. Het gehele land heeft een bevolkingsdichtheid van 25.4/km2.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar in de zuidelijke helft woont misschien wel 90% van het totaal.Overigens is je punt qua vergelijking wel grotendeels waar. Het gehele land heeft een bevolkingsdichtheid van 25.4/km2.

Klopt, met 600 man in een kerk gaan zitten zingen en duizenden feestende debiele Willem II-supporters; BN'ers met debiele hashtags die daarmee hun volgers opruien. Dat soort lui verpesten het voor de rest. Als we allemaal een klein beetje normaal doen, zijn verregaande maatregelen helemaal niet nodig en kunnen we gewoon blijven sporten, een biertje drinken en hoeft de economie niet zoveel te lijden.We hebben juli t/m sept zweedse aanpak gehad. Helaas kunnen wij er niet mee omgaan.
En dat goed gaat in Zweden gaat ook slechts ten delen op.1/3e van de bevolking in Zweden woont in één van de agglomeraties rondom te grootste 3 steden, dus het argument dat Zweden zo dun bevolkt is gaat slechts ten dele op.

Bijna allemaal.En dat goed gaat in Zweden gaat ook slechts ten delen op.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel van die Zweden nog een tweede huisje hebben ver van de stad.
🙏Klopt, met 600 man in een kerk gaan zitten zingen en duizenden feestende debiele Willem II-supporters; BN'ers met debiele hashtags die daarmee hun volgers opruien. Dat soort lui verpesten het voor de rest. Als we allemaal een klein beetje normaal doen, zijn verregaande maatregelen helemaal niet nodig en kunnen we gewoon blijven sporten, een biertje drinken en hoeft de economie niet zoveel te lijden
Research? Ik heb hier volgens mij een stuk of 15 foto's gedeeld van de shoot. Wellicht deze niet. Waar vond je deze?Dat je wat research doet naar fitness shoots en dan dit tegenkomt...
![]()
wist niet dat je een boomknuffelaar was @BB_
Research? Ik heb hier volgens mij een stuk of 15 foto's gedeeld van de shoot. Wellicht deze niet. Waar vond je deze?
Edit: die zat er niet bij nee, vond ik niet zo super..
![]()
De laatst genomen foto topic
Ik zie dat de contestfoto's zijn gepost, dus kan nu gerust een aantal foto's van mijn fotoshoot 2 weken terug delen :cool: Feedback is welkom, ook opbouwende kritiek. Aandachtspunten die ik zelf al het geïdentificeerd: 1. BENEN! 2. Lats width 3. Biceps 4. Upper Chest (op de foto's niet zo te...forum.bodybuilding.nl
Laten we haar eens mores leren.Mijn zus doet vervelend, alsof ik dat nu ook nog nodig heb. Amper geslapen daardoor, max uurtje of vier denk ik.
Team no sleep staat paraat. Hier ook max 4 uur, raar dromen en 10x plassenMijn zus doet vervelend, alsof ik dat nu ook nog nodig heb. Amper geslapen daardoor, max uurtje of vier denk ik.
Via image search of reverse Google kan je vinden waar je foto's gebruik zijn. Al is het geen stijl als een fotograaf zomaar jouw fotos gebruikt (portretrecht).Research? Ik heb hier volgens mij een stuk of 15 foto's gedeeld van de shoot. Wellicht deze niet. Waar vond je deze?
Edit: die zat er niet bij nee, vond ik niet zo super..
![]()
De laatst genomen foto topic
Ik zie dat de contestfoto's zijn gepost, dus kan nu gerust een aantal foto's van mijn fotoshoot 2 weken terug delen :cool: Feedback is welkom, ook opbouwende kritiek. Aandachtspunten die ik zelf al het geïdentificeerd: 1. BENEN! 2. Lats width 3. Biceps 4. Upper Chest (op de foto's niet zo te...forum.bodybuilding.nl

Misschien heeft b ermee ingestemd dat de fotograaf een foto naar keuze zou mogen gebruiken voor zijn website? Maar er zaten wel mooiere tussenVia image search of reverse Google kan je vinden waar je foto's gebruik zijn. Al is het geen stijl als een fotograaf zomaar jouw fotos gebruikt (portretrecht).
Kan, bij tfp (time for print) is het gebruikelijk, maar zelfs daarbij not done als het niet gezegd wordt. En denk dat sinds dit jaar de avg daar ook tegen beschermt.
Misschien heeft b ermee ingestemd dat de fotograaf een foto naar keuze zou mogen gebruiken voor zijn website? Maar er zaten wel mooiere tussen
Ahwww, sterkte!Ook amper geslapen en vaag gedroomd en liefdesverdriet. Nouja, vooruit maar weer![]()