Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook zonder reserveren. Altijd ruim voldoende m2 per persoon waardoor het niet hoeftBij mijn nieuwe gym mag/Kan ik gewoon naar binnen dat is wel super chill
Welke gym is dat?Hier ook zonder reserveren. Altijd ruim voldoende m2 per persoon waardoor het niet hoeft
Ik maak hem gewoon
helemaal dicht zal wel niet toch? er is nu al bijna niks te doen. zo goed als alles is online hierErg benieuwd naar morgen. Als scholen dicht gaan zit ik zonder stage. (Want ik loop bij hogescholen en universiteiten stage)
Als besmettingen gaat stijgen komen er meerdere maatregelen. Uiteindelijk kan het toch dicht gaan. Ik vroeg aan mijn beveiliging collega en die zei als scholen dicht gaan zitten wij zonder werk.helemaal dicht zal wel niet toch? er is nu al bijna niks te doen. zo goed als alles is online hier
Ben jij dan juist niet nodig?Erg benieuwd naar morgen. Als scholen dicht gaan zit ik zonder stage. (Want ik loop bij hogescholen en universiteiten stage)

De scholen gaan als laatste dicht. Misschien wel universiteiten en hogescholen eerst. Maar middelbaar en zeker basisonderwijs laten ze tot het laatst toe open.Erg benieuwd naar morgen. Als scholen dicht gaan zit ik zonder stage. (Want ik loop bij hogescholen en universiteiten stage)
Online beveiliging?Als besmettingen gaat stijgen komen er meerdere maatregelen. Uiteindelijk kan het toch dicht gaan. Ik vroeg aan mijn beveiliging collega en die zei als scholen dicht gaan zitten wij zonder werk.
Dan kan je nog wel mensen inhuren voor jumbo etc maarja.

Mensen zien nul gevolgen van zich niet houden aan de simpele maatregelen. Dus dan heb je eigenlijk niet zoveel aan strengere. Je moet de groep mensen die zich niet aan de belangrijkste (meest effectieve) maatregelen houden wat harder aanpakken. Zeker in grote steden ook zorgen dat het bij 'allochtonen' duidelijk is wat we van iedereen verwachten. Ook als je niet zo goed Nederlands praat.
Laten we dan maar gelijk voor de groepsimmuniteit gaan.
Ik zou alle maatregelen schrappen en dan hebben we die groepsimmuniteit zo bereiktLaten we dan maar gelijk voor de groepsimmuniteit gaan.

Festival of twee organiseren, ben je er zoIk zou alle maatregelen schrappen en dan hebben we die groepsimmuniteit zo bereikt![]()
De Zweedse aanpak. Bevalt mij ook wel.Ik zou alle maatregelen schrappen en dan hebben we die groepsimmuniteit zo bereikt![]()