AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vanavond 5 december vieren....

FUUUUU ****ing saaie t*fus bijeenkomst en achterlijke ****** cadeaus waar je geen k*t mee kan.

IK WIL GVD in bed liggen met me (L)!!

Moet even inhaken: Ik had krasloten gevraagd, als ik prijs heb laat ik het weten. En boven de €1000 geef ik iemand een cadeau (mag je zelf uitkiezen op B&F.nl) die mij karma geeft :)

Onder dwang 'alles is liefde' kijken.

:barf:

Onder dwang 'alles is liefde' kijken.

:barf:

al_bundy_gun_to_head.jpg

In
k*t verkeerde topic

Net terug uit de kroeg, beetje tipsy, morgen gewoon trainen, of naar een restaurantje .. nog geen idee, kijken of ze reageert op facebook berichtje

Te hard gebulkt en nu is mijn vp te hoog. Ziet er niet uit.

Even serieus, ik vind 12%+ echt gewoon dik en niet mooi.
En niet alleen uit bbing oogpunt, ook met van die dunne ecto's die toch een buikje hebben

Ik moet zo huiswerk maken ..

Deze week 2 belangrijke toetsen, 20% van me eindcijfer word bepaald. Als ik het goed doe ben ik zoieso in Februari klaar, lekker 6maanden stage lopen en Beginnend HBO binnen, daarna nieuwe HBO studie uitzoeken....

Maar heb geen zin gvd!!!,

Schommel laatste tijd tussen de 86-89kg die 90kg wilt maar niet komen.

Deze week 2 belangrijke toetsen, 20% van me eindcijfer word bepaald. Als ik het goed doe ben ik zoieso in Februari klaar, lekker 6maanden stage lopen en Beginnend HBO binnen, daarna nieuwe HBO studie uitzoeken....

Leer gewoon ff, kan je de rest vh jaar geen klote doen.

Zo doe ik het ook altijd, alleen dat leer gedeelte niet.

Gewicht moet je ook in de ochtend, na nummertje 1 en 2 wegen en naakt :") Dat is je echte gewicht. Heb je bf al opnieuw gemeten?

Gewicht moet je ook in de ochtend, na nummertje 1 en 2 wegen en naakt :") Dat is je echte gewicht. Heb je bf al opnieuw gemeten?

ja man laatste meting was 13,2. Opzich ben ik daar redelijk tevreden over en schoon vanmorgen na toilet bezoek zonder te eten was het 87,2.....

Na de training zit ik vaak wel 90+ maar wil graag 90+ in de morgen.

GVD ter***lijers hebben mijn sporttas gestolen!!!
Al me sport spullen zaten er in: riem, straps, polsbanden, kniebanden, elleboog brace, shakebeker + inhoud en nog meer. aaahhhhh

Terug
Naar boven