MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Op m'n vrije dag om 12 uur gebeld worden dat ik moet invallen voor een collega.Nu geen zin meer om te trainen dus.
:fuu:

Ik heb sowieso nergens zin in vandaag, zometeen nachtdienst terwijl al je vrienden uit gaan :o

k*t ik heb weer werk gekregen, nu kan ik niet meer optimaal bezig met bb:(

wat een t*fus dag op.nieuw werk, zit nu in pijnacker wtf nu naar huis 1.5 uur

zonder enige logische verklaring opstaan met een stijve nek, spierpijn in calves en nog wat andere random plaatsen ><

weer wallen, k.k ( kostenkoper) stage ook steeds, slaapgebrek pfff

:fuu:Laatste tijd gewoon geen tijd meer om te trainen en zelfs te eten, letterlijk van smorgens tot savonds het te druk hebben met als gevolg kei moe en geen kloten kunnen doen in de gym

dat mensen irl moeilijk doen om mijn fysiek, **** hun als ze dit al te veel vinden, volgend jaar ben ik 2x zo groot naturel, yes mad

ik neem nu al 1 maand elke dag 20gr pure chocola(srs), uit onderzoek blijkt dat het je test verhoogd, merk iig wel wat verschil. ook zitten er antioxidanten in, het is inprencipe gewoon gezond;)
heb je bron :D ben wel benieuwd

najah als ik jouw was zou ik me trouwens ook niet bezig houden met leken, vind het ook altijd wel grappig als mensen vragen hoe vaak ik wel niet per week fitness

ik neem nu al 1 maand elke dag 20gr pure chocola(srs), uit onderzoek blijkt dat het je test verhoogd, merk iig wel wat verschil. ook zitten er antioxidanten in, het is inprencipe gewoon gezond;)

welk onderzoek dan? ben wel benieuwd. Ik weet wel dat verzadigde vetten belangrijk zijn voor het op pijl houden van test. Maar zit er in cacao dan nog wat anders dat test bevorderd?

Ik vind het wel ideaal spul verder, heb ook twee repen met 70%cacoa gekocht eergister, het is lekker en je bent niet echt aan het cheaten want het is gewoon goed spul.

welk onderzoek dan? ben wel benieuwd. Ik weet wel dat verzadigde vetten belangrijk zijn voor het op pijl houden van test. Maar zit er in cacao dan nog wat anders dat test bevorderd?

Ik vind het wel ideaal spul verder, heb ook twee repen met 70%cacoa gekocht eergister, het is lekker en je bent niet echt aan het cheaten want het is gewoon goed spul.

Zijn verschillende onderzoeken, zoek maar op google. Sommige wedstrijd atleten gebruiken ook pure chocola op wedstrijd dagen, voor meer ''hardheid''.

Terug
Naar boven