- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
k*t ik heb weer werk gekregen, nu kan ik niet meer optimaal bezig met bb![]()

zonder enige logische verklaring opstaan met een stijve nek, spierpijn in calves en nog wat andere random plaatsen ><
Das grappig, want ik stond zonder enige logische verklaring met een stijve lul op
mar dat verpest je dag toch nietDas grappig, want ik stond zonder enige logische verklaring met een stijve lul op

dat mensen irl moeilijk doen om mijn fysiek, **** hun als ze dit al te veel vinden, volgend jaar ben ik 2x zo groot naturel, yes mad
dubbele gevoelens, mooie motivatie, maar van de andere kant heb ik altijd zoiets van waar bemoei je je mee
dat mensen irl moeilijk doen om mijn fysiek, **** hun als ze dit al te veel vinden, volgend jaar ben ik 2x zo groot naturel, yes mad

heb je bronik neem nu al 1 maand elke dag 20gr pure chocola(srs), uit onderzoek blijkt dat het je test verhoogd, merk iig wel wat verschil. ook zitten er antioxidanten in, het is inprencipe gewoon gezond![]()
ben wel benieuwdik neem nu al 1 maand elke dag 20gr pure chocola(srs), uit onderzoek blijkt dat het je test verhoogd, merk iig wel wat verschil. ook zitten er antioxidanten in, het is inprencipe gewoon gezond![]()
welk onderzoek dan? ben wel benieuwd. Ik weet wel dat verzadigde vetten belangrijk zijn voor het op pijl houden van test. Maar zit er in cacao dan nog wat anders dat test bevorderd?
Ik vind het wel ideaal spul verder, heb ook twee repen met 70%cacoa gekocht eergister, het is lekker en je bent niet echt aan het cheaten want het is gewoon goed spul.