Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.241

Voorbeelden van maatregelen die 'in ieder geval' genomen moeten worden bij niveau 4​

• Sluiting van alle eet- en drinkgelegenheden en coffeeshops. Sluiting geldt alleen voor delen van locatie met horecafunctie
  • Verbod op alle evenementen (m.u.v. markten, drive-inbioscopen/theaters, beurzen, congressen en wedstrijden)
  • Verbieden sportwedstrijden bij volwassen en verbieden sportwedstrijden bij jeugd

Voorbeelden van maatregelen die te overwegen zijn bij niveau 4​

• Beperken maximale groepsgrootte naar twee personen
  • Sluiten van sectoren met veel bezoekersstromen, zoals pretparken en musea
  • Sluiten binnensport- en fitnessclubs, zwembaden, sauna's en seksclubs

Sad.

• #127.244
Avans die mij in 3 verschillende jaren in Teams gooit waardoor ik dus deadlines heb gemist omdat ik 501230123 berichten per dag krijg hmmmm

:fuu:

• #127.248
Hoe zit dat, iedereen wil nu een supplementen lijn.. kansloze rappers, die meeliften op een hype.

zo kansloos kwam vanochtend ook weer wat tegen, gooise gains😂😂, kastnation, mobicel en cleannutrion.

hele enge ontwikkeling, voornamelijk allochtoontjes ook weer

• #127.253
  • #127.254
Hoe zit dat, iedereen wil nu een supplementen lijn.. kansloze rappers, die meeliften op een hype.

zo kansloos kwam vanochtend ook weer wat tegen, gooise gains😂😂, kastnation, mobicel en cleannutrion.

hele enge ontwikkeling, voornamelijk allochtoontjes ook weer

Wat zit je nou te haten, ze zijn succesvol en dat kan je niet hebben?

En vanwaar zo neerbuigend doen?

• #127.256

Voor veel jongens is het moeilijk te verwerken als iemand met een niet westerse achtergrond, succesvoller is dan zij zijn.
Nederlandse jongeren zijn tegenwoordig bijna allemaal prinsjes, zonder discipline en doorzettingsvermogen.

• #127.260

Kan daar ook nooit zo goed bij. Buitenom het feit dat ik nooit iets van zo'n figuur zou kopen gun ik ze het van harte. Had ik het maar zo goed voor elkaar.

Terug
Naar boven