XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.221
  • #127.223
Gelukkig wel, ze kon ook niet anders.
Deze ochtend mijn mama naar het ziekenhuis gebracht voor haar behandeling, en net telefoon gekregen dat ze er waarschijnlijk zal blijven. Op de palliatieve afdeling. Het gaat plots allemaal zo snel :(.
Sterkte lieve Bubs

• Heart
Waarderingen: Bubs
  • #127.224
had je niet een dikke bonus gekregen van een paar honderd? is toch weer nieuwe versnelling.
of gewoon eens een nieuwe halen.
250 euro (zijn vaste bedragen bij ons) . Het gaat ook meer om de waardering. :)

Gaat m niet worden dus, overigens is vervangen een dure klus en is mijn auto dat niet mee m waard, is een ouwe Mazda uit 2001.

• #127.226
250 euro (zijn vaste bedragen bij ons) . Het gaat ook meer om de waardering. :)

Gaat m niet worden dus, overigens is vervangen een dure klus en is mijn auto dat niet mee m waard, is een ouwe Mazda uit 2001.
heb nog wel een botsauto uit 09 te koop voor je.

• #127.227
Hele fucking ochtend weer verneukt met de 24/7 opdracht van deze week, ohja, ook nog hoorcolleges open staan van de andere vakken. Slaap maar overslaan deze week.

• #127.231
wacht maar tot het echte leven begint
Daar kijk ik meer naar uit dan die 'nutteloze' opdrachten als deze. Eerste jaar is wederom veel te breed. Van de 12 vakken die je krijgt (3 per blok / 6 per semester), kies je uiteindelijk 3 waar je de komende jaren verder op gaat. Allemaal leuk en aardig, maar ik weet al lang waar mijn interesses liggen. Niet bij hetgene waar ik nu mee bezig ben.
Beetje hetzelfde als de eerste drie jaar middelbare school. Fijn dat je wordt geïntroduceerd met natuur/scheikunde, biologie etc, maar als je die kennis vervolgens weggooit en verder gaat in het vakgebied waar je interesse in hebt lijkt het zo nutteloos.

Daarnaast heb ik gelukkig een tussenjaar gehad om eens kennis te maken met het "echte leven," werken, belasting betalen, een tweedehands auto onderhouden en stressen over of hij wel start op maandagochtend om 5u, dat soort dingetjes :roflol:

• #127.232
Daar kijk ik meer naar uit dan die 'nutteloze' opdrachten als deze. Eerste jaar is wederom veel te breed. Van de 12 vakken die je krijgt (3 per blok / 6 per semester), kies je uiteindelijk 3 waar je de komende jaren verder op gaat. Allemaal leuk en aardig, maar ik weet al lang waar mijn interesses liggen. Niet bij hetgene waar ik nu mee bezig ben.
Beetje hetzelfde als de eerste drie jaar middelbare school. Fijn dat je wordt geïntroduceerd met natuur/scheikunde, biologie etc, maar als je die kennis vervolgens weggooit en verder gaat in het vakgebied waar je interesse in hebt lijkt het zo nutteloos.

Daarnaast heb ik gelukkig een tussenjaar gehad om eens kennis te maken met het "echte leven," werken, belasting betalen, een tweedehands auto onderhouden en stressen over of hij wel start op maandagochtend om 5u, dat soort dingetjes :roflol:

wacht maar tot het echte leven begint

• #127.234
Werken waarbij heel vaal taken ook nutteloos zijn, maar je ze gewoon doet omdat je er voor betaald wordt.

Terug
Naar boven