Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.261
Nederlandse jongeren zijn tegenwoordig bijna allemaal prinsjes, zonder discipline en doorzettingsvermogen.
Dat is echt zooooo waar :roflol:

Overdreven beschermend gedoe wat alleen maar averechts werkt. Begint al bij kleine ukkies en de blokkentoren. Van die ouders die zeggen "nee, laat papa/mama maar doen, anders valt het om".
Ja kut, wat denk je dat de bedoeling is :roflol:

• #127.262
Voor veel jongens is het moeilijk te verwerken als iemand met een niet westerse achtergrond, succesvoller is dan zij zijn.
Nederlandse jongeren zijn tegenwoordig bijna allemaal prinsjes, zonder discipline en doorzettingsvermogen.
Dat is de nieuwe manier van opvoeden geweest, een hoop ouders hebben altijd al het ongemak bij hun kinderen weggehouden, verveling mocht ook niet. Ze werden dan wel bezig gehouden of kregen weer iets nieuws. We hebben een generatie watjes gekweekt de afgelopen 20 jaar....

• #127.263
Dat is de nieuwe manier van opvoeden geweest, een hoop ouders hebben altijd al het ongemak bij hun kinderen weggehouden, verveling mocht ook niet. Ze werden dan wel bezig gehouden of kregen weer iets nieuws. We hebben een generatie watjes gekweekt de afgelopen 20 jaar....
90% vd ouders weten tegenwoordig niet hoe ze hun kind moeten opvoeden. Ik irriteer me er dood aan.

• #127.264
Spreek voor jezelf ouwe

• #127.267
Kinderen van 8 zitten tegenwoordig 's Ochtends chips te eten, cola te drinken, hele dagen Fortnite. Asociaal als de pest omdat papa en mama alles toelaten. Grote bek tegen ouderen mensen hebben. Ben het wel met m eens.

• #127.268
Kinderen van 8 zitten tegenwoordig 's Ochtends chips te eten, cola te drinken, hele dagen Fortnite. Asociaal als de pest omdat papa en mama alles toelaten. Grote bek tegen ouderen mensen hebben. Ben het wel met m eens.
Kan me hier zelf niet in vinden, terwijl ik wel van "die generatie" ben.

• #127.269
Gelukkig zijn er ook zat die hun kind nog wel normaal opvoeden, die van mij is echt wel netjes en sociaal.
Maak het hem alleen niet te makkelijk, als je iets wilt dan zal je er ook iets voor moeten doen.

• #127.270
Die kinderen worden ook groot deels opgevoed door het social media. Denk dat dat het grootste probleem is. Die kut telefoontjes.

• #127.272
  • #127.275
Ik quote voor het gemak even je post van gisteren :roflol:
Jij bent net zo goed een watje als ik zie waar jij als studentje allemaal mee strugglen:treuren:
Jullie hebben "vroeger" op de universiteit nooit last gehad van drukke weken en een hoge studielast? Dat ging allemaal vanzelf? Geen sarcasme dit trouwens. Ik vraag me echt af of ik persoonlijk niet sterk genoeg ben om het allemaal bij te houden, of dat het voor jullie wat langer geleden is en het gevoel niet recent genoeg is.

• #127.276
Jullie hebben "vroeger" op de universiteit nooit last gehad van drukke weken en een hoge studielast? Dat ging allemaal vanzelf? Geen sarcasme dit trouwens. Ik vraag me echt af of ik persoonlijk niet sterk genoeg ben om het allemaal bij te houden, of dat het voor jullie wat langer geleden is en het gevoel niet recent genoeg is.
Ik zou niet meer willen ruilen met je. Denk trouwens ook dat de druk bij de jeugd nu een stuk hoger is dan in mijn tijd.

• #127.277
Doe zelf momenteel een master, dus ik herken het gevoel van een hoge studielast echt wel hoor. Je zit in je 1e jaar? Als je zoveel tijd kwijt bent in de week dat je je "slaap moet overslaan", dan doe je echt te veel of plan je je werk verkeerd in.

• #127.278
Doe zelf momenteel een master, dus ik herken het gevoel van een hoge studielast echt wel hoor. Je zit in je 1e jaar? Als je zoveel tijd kwijt bent in de week dat je je "slaap moet overslaan", dan doe je echt te veel of plan je je werk verkeerd in.
Of je hebt een fulltime baan en je Master wordt niet deeltijd gegeven en je sport dagelijks. 2 jaar lang geen vakantie en vrije tijd gehad (buiten sporten). :P
Ik weet wat het is.:d

• #127.279
Wat ik zelf herken is dat mensen die enorm hard moeten werken om aan te haken eigenlijk beter af zijn op een niveautje lager.

• #127.280
Wat voor studie doe je dan? Bij mij was het meestal alleen de laatste paar weken dat je even ''stress'' had. Alles is relatief natuurlijk, maar als je het vergelijkt met stress die je straks gaat krijgen als je een baan, vrouw, kinderen en hypotheek etc hebt valt het allemaal wel mee.

Naja vrouw en kinderen zal bij jou nog maar de vraag zijn, maar als jij je hoofd boven water moet houden als je baan verliest etc, of andere gezeik dat je straks gaat krijgen dan valt het allemaal wel mee. Dus geniet er nog maar even van.

Terug
Naar boven