Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.301
Op iedereen die heeft gereageerd ^
Deze week loopt er een project wat 24 uurs inzet vraagt, dus vandaag het gejank over slaap. Heeft weinig met plannen te maken, puur de vraag van de docent.
@th0maz ik studeer bedrijfskunde. De studielast is zo inconsistent dat ik er veel moeite mee heb. @Sterling Misschien is dit te hoog gegrepen. Kan volgend jaar altijd nog naar het HBO. Ik merk nu dat ik eigenlijk liever, zeg, 40 uurtjes per week bezig ben met school en daarnaast een uur of 20 aan werk wil besteden. Tegenover de tijd die ze me nu vragen te investeren.

Daarnaast hoor ik wel, met de eis van het BSA halen, dat het tweede jaar een stuk, maar dan echt een flink stuk relaxter is.
ik doe technische bedrijfskunde en heb elk jaar eigk vakantie 😂

• #127.304
Ja school is me altijd al makkelijk af gegaan , er had ook meer ingezeten maar neem tot nu toe wel genoegen met mijn bachelor technische bedrijfskunde. Misschien mijn master toch maar wat serieuzer gaan doen.
Als het allemaal relatief gemakkelijk gaat, prima toch? Heb je meer tijd over voor andere dingen, misschien nog wel een betere manier van je vrije tijd besteden.

• #127.305
Wat voor studie doe je dan? Bij mij was het meestal alleen de laatste paar weken dat je even ''stress'' had. Alles is relatief natuurlijk, maar als je het vergelijkt met stress die je straks gaat krijgen als je een baan, vrouw, kinderen en hypotheek etc hebt valt het allemaal wel mee.

Naja vrouw en kinderen zal bij jou nog maar de vraag zijn, maar als jij je hoofd boven water moet houden als je baan verliest etc, of andere gezeik dat je straks gaat krijgen dan valt het allemaal wel mee. Dus geniet er nog maar even van.
Wat heb jij gedaan?

• #127.306
Dat ben ik zeker met je eens. 5 dagen naar school en elke avond werken of sporten inclusief de weekenden, geen probleem. Kleine 60u per week draaien, geen probleem. 3 ploegendienst? Geen probleem, alleen nachtdiensten was niet "fijn." Maar nu de hele dag voor je laptop naar een beeldscherm staren en filmpjes bekijken, nee, niet mijn ding.
Ik denk dat de hoeveelheid tijd die jezelf naar wens kunt besteden een goede graadmeter is van hoe druk je het hebt.

• #127.307
Bedrijfskundige informatica en pre-master informatiemanagement. Geen master gedaan, omdat het compleet nutteloos was in mijn sector. Tenzij je IT-auditor wilt worden, maar dat zag ik niet zitten.

Zou ook rekening houden met 't feit dat het wel goed aansluit bij de functie die je straks eventueel wilt bekleden.

• #127.308
Bedrijfskundige informatica en pre-master informatiemanagement. Geen master gedaan, omdat het compleet nutteloos was in mijn sector. Tenzij je IT-auditor wilt worden, maar dat zag ik niet zitten.

Zou ook rekening houden met 't feit dat het wel goed aansluit bij de functie die je straks eventueel wilt bekleden.
Waar?
Natuurlijk, daar is mijn hele studiekeuze op gebaseerd ;).

Ik denk dat de hoeveelheid tijd die jezelf naar wens kunt besteden een goede graadmeter is van hoe druk je het hebt.
Speelt zeker een grote rol. Hoe je de overige tijd "moet" besteden natuurlijk ook. Het is makkelijker om 60u "leuk" werk te doen dan 40u achter de lopende band te staan, hoewel dat voor sommigen natuurlijk ook een uitkomst is.

• #127.309
Speelt zeker een grote rol. Hoe je de overige tijd "moet" besteden natuurlijk ook. Het is makkelijker om 60u "leuk" werk te doen dan 40u achter de lopende band te staan, hoewel dat voor sommigen natuurlijk ook een uitkomst is.
Ik bedoel meer of je uit vrije keuze die uren werkt of dat het echt móet omdat je elke euro nodig hebt.

• #127.313
Waar?
Natuurlijk, daar is mijn hele studiekeuze op gebaseerd ;).

Wil je ook meteen me pincode?

Goedzo. Zie 't namelijk vaak dat mensen met masters gewoon een hbo functie doen tegenwoordig. Werkervaring > diploma

• #127.314
Ik bedoel meer of je uit vrije keuze die uren werkt of dat het echt móet omdat je elke euro nodig hebt.
Hoewel dat in de praktijk misschien vaak het geval is, is dat natuurlijk een stuk minder motiverend. Die financiële stress heb ik gelukkig nog niet mogen ervaren. Altijd relatief veel gewerkt om een buffer te hebben voor "later," maar later komt natuurlijk steeds dichterbij. Gelukkig, met uitzondering van het standaard riedeltje a 2/3 geeltjes per maand, jaarlijks collegegeld/boeken geen financiële verantwoordelijkheden.

• #127.315
Wil je ook meteen me pincode?

Goedzo. Zie 't namelijk vaak dat mensen met masters gewoon een hbo functie doen tegenwoordig. Werkervaring > diploma
Was meer een subtiele manier om te achterhalen of het HBO of WO was.

Ja, die snap ik zelf ook niet. Tuurlijk weet je nooit waar je terecht komt. Maar ik heb al wat mogen "proeven" van de sector/functie waar mijn interesse naar uitgaat, dat maakt het een stuk concreter.

• #127.316
Was meer een subtiele manier om te achterhalen of het HBO of WO was.

Ja, die snap ik zelf ook niet. Tuurlijk weet je nooit waar je terecht komt. Maar ik heb al wat mogen "proeven" van de sector/functie waar mijn interesse naar uitgaat, dat maakt het een stuk concreter.
Er bestaat volgens mij geen wo-opleiding bedrijfskundige informatica.

• #127.320
Hersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen

Terug
Naar boven