Aline
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7.592
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 64kg
En naar wie ga je dan luisteren?Hersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen
Irritant is dat he.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En naar wie ga je dan luisteren?Hersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen
OkéHersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen

Hersenen zegt jou kapot maken. Mod zegt: één punt verwijdert van permaban.Hersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen
Is het bij hem geen enkelvoud?
Succes manHersenen zegt jouw kapot maken. Mod zegt: één punt verwijdert van permaban.
Lastig, lastig. Naar wie ga ik luisteren?
Ik denk dat hij tussen de 18 en 25 isHersenen zegt jouw kapot maken. Mod zegt: één punt verwijdert van permaban.
Lastig, lastig. Naar wie ga ik luisteren?

En wat zegt @dreamy1 ?Hersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen
Nee, dat zou zonde zijn van die laatste punt. Ik heb wel een paar anderen in het vizier die die kamikaze wel waardig zijn.
Snel
Spaar jij meldingen?
Die tijden van strava zijn wel aardig.... 3.30 lopen is zelfs voor 2,3km aardig snel.
Even telefoon wegleggen voor een serietje, meldingen kan ik heel slecht tegen

Dat is het probleem dus allebei zijn ze niet goed. Volgende maand nieuwe telli gooi ik deze kapot word er fkiing gek van t*fus dingDie tijden van strava zijn wel aardig.... 3.30 lopen is zelfs voor 2,3km aardig snel.
Verkapt kijk mij populair zijn postEven telefoon wegleggen voor een serietje, meldingen kan ik heel slecht tegen![]()
Bericht in een groep = aparte melding, dus dat valt even vies tegen
Lijkt wel wat op mijn flitsmeister
Ik ben niet thuis in hardloop tijden, maar is 2:59/km niet achterlijk snel?