ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Ik ben niet thuis in hardloop tijden, maar is 2:59/km niet achterlijk snel?
Ja en nee
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben niet thuis in hardloop tijden, maar is 2:59/km niet achterlijk snel?
Jij bent piloot?
Haha, was dat maar waar!
Hersenen zegt ga naar gym maar vermoeidheid van lichaam zegt ga slapen

De kwaliteit van je gedachten bepalen de kwaliteit van je leven

Wat zegt je hersenen hierover?Rustdag. Gisteren keek ik er naar uit, vandaag baal ik er weer van. K*t mind f*ck.
Het lichaam heeft de rust nodig maar de geest heeft er moeite mee. Altijd hetzelfde liedje.![]()
Ja joh echt? Nooit last van.Rustdag. Gisteren keek ik er naar uit, vandaag baal ik er weer van. K*t mind f*ck.
Het lichaam heeft de rust nodig maar de geest heeft er moeite mee. Altijd hetzelfde liedje.![]()

Rustdag. Gisteren keek ik er naar uit, vandaag baal ik er weer van. K*t mind f*ck.

Gister keek ik er naar uit om savonds lekker te trainen. Eenmaal thuis had ik amper kracht om nog te lopen. Chagarijnig me bed in omdat ik toch zin om te trainen maar lichamelijk niet de kracht of energie ervoor hadRustdag. Gisteren keek ik er naar uit, vandaag baal ik er weer van. K*t mind f*ck.
Zo probeer ik al maanden van een soort blessure af te komen, maar houd ik het maar 1-2 dagen max vol. Die pomp is verslavender dan crack.Rustdag. Gisteren keek ik er naar uit, vandaag baal ik er weer van. K*t mind f*ck.
Dan zal je waarschijnlijk nog heel wat pompwerk thuis doen omdat je het niet kan latenZo probeer ik al maanden van een soort van blessure af te komen, maar houd ik het maar 1-2 dagen max vol. Die pomp is verslavender dan crack.
Stiekem hoop ik dat de gyms daarom wel dicht gaan, zodat ik tenminste een goede reden heb.

Ik heb serieus hetzelfde gedacht, omdat ik eigenlijk wel een deload kan gebruiken maar mij er mentaal nog niet toe kan zetten. Een sluiting van de gyms zou zeker helpen.Zo probeer ik al maanden van een soort van blessure af te komen, maar houd ik het maar 1-2 dagen max vol. Die pomp is verslavender dan crack.
Stiekem hoop ik dat de gyms daarom wel dicht gaan, zodat ik tenminste een goede reden heb.

Ligt eraan welk pompwerk, maar ik werd van trainen in de woonkamer nog depressiever dan ik helemaal niet zou trainen. Wat een ellende was dat. Zat wel bijna tegen een wovano'tje aan.Dan zal je waarschijnlijk nog heel wat pompwerk thuis doen omdat je het niet kan laten![]()
Klopt ook al train je, intensiteit is altijd minder dan in de gym. die pomp en 'hardheid' verdwijnt als sneeuw voor de zonLigt eraan welk pompwerk, maar ik werd van trainen in de woonkamer nog depressiever dan ik helemaal niet zou trainen. Wat een ellende was dat. Zat wel bijna tegen een wovano'tje aan.

Ik heb inmiddels thuis genoeg om door te trainen, geen latt pully, vandaar de overbelasting nog op mijn rechter arm, want pull up's kan wel, maar is eigenlijk te zwaar.Ik heb serieus hetzelfde gedacht, omdat ik eigenlijk wel een deload kan gebruiken maar mij er mentaal nog niet toe kan zetten. Een sluiting van de gyms zou zeker helpen.![]()
Er is altijd wel iets wat je kan doen, wees geen droeft**ter.Nou, vanmorgen nog even vergadert, ... nu vrij weekend tot maandag middag.
Leuk, weekendje Limburg ? Nope, Weekendje Sauerland ? Nope.
Iemand tips ?