XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Kreeg gvd gewicht niet voorbij me knieën bij deadlift GRRR!!!! Baal als een stekker, en begin ook nog is ziek te worden :'(

Edit:

Vandaag 16:51ropeGVD ter***lijers hebben mijn sporttas gestolen!!!
Al me sport spullen zaten er in: riem, straps, polsbanden, kniebanden, elleboog brace, shakebeker + inhoud en nog meer. aaahhhhh

Ai das k*t man! Zijn er geen camerabeelden of iets?

GVD ter***lijers hebben mijn sporttas gestolen!!!
Al me sport spullen zaten er in: riem, straps, polsbanden, kniebanden, elleboog brace, shakebeker + inhoud en nog meer. aaahhhhh
Hij heeft wel ballen om een tas van een powerlifter te stelen.

ja man laatste meting was 13,2. Opzich ben ik daar redelijk tevreden over en schoon vanmorgen na toilet bezoek zonder te eten was het 87,2.....

Na de training zit ik vaak wel 90+ maar wil graag 90+ in de morgen.

Post pic? Gewoon anoniem zonder gezicht, want als dit klopt ben je flink buffer dan mij ;)

Momenteel bekijken: 3 gebruiker(s) (3 leden en 0 gasten) dit topic
KIKO, Angelus, JH305, Kixat, Kootch

Dag verpest, he is back!!

Nee heb er 2, zal wel x posten beloofd is beloofd. zijn jou stats nog recent? Bij jouw ziet het er allemaal iets lomper uit; bij mij loopt het wat mooier over (srs).

Nee heb er 2, zal wel x posten beloofd is beloofd. zijn jou stats nog recent? Bij jouw ziet het er allemaal iets lomper uit; bij mij loopt het wat mooier over (srs).

Beter overlopen is juist lelijk imo, je moet juist de seperatie van ieder lichaamsdeel kunnen zien dus ''de schouders, armen, chest etc'', inplaats van dat het geheel allemaal met elkaar overloopt. Ben nu flink droger, over 1 of 2 maand update ik mijn stats

bish heeft hakken aan en is nu 10cm groter als mij LOL

beetje failll

Beter overlopen is juist lelijk imo, je moet juist de seperatie van ieder lichaamsdeel kunnen zien dus ''de schouders, armen, chest etc'', inplaats van dat het geheel allemaal met elkaar overloopt. Ben nu flink droger, over 1 of 2 maand update ik mijn stats

Idd dat vind ik net vet aan jou fysiek, ook die pic die je naar die b*ch stuurde die vroeg ' stuur me eens een pic van je door' omdat je haar al een tijdje niet gezien had, die was alfa. Maar zoiets stuur je wel niet naar biches natuurlijk :cool:

Idd dat vind ik net vet aan jou fysiek, ook die pic die je naar die b*ch stuurde die vroeg ' stuur me eens een pic van je door' omdat je haar al een tijdje niet gezien had, die was alfa. Maar zoiets stuur je wel niet naar biches natuurlijk :cool:

Idd ik dacht serieus dat ze een pic van mijn fysiek wou... omdat we over BBing aan het praten waren aghja:o my mistake

Waarom is het beta faalactie topic gesloten ?

Dat ik word gestalkt door het 14 jarige nichtje van m'n ex

silentio topic dicht

Terug
Naar boven