XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ffff**** was is die tommy hilfiger reclame op youtube irritantttttt :mad:

Yep, jammer, lijkt me wel een vreemde boodschap om ook via via te zeggen dat je nooit meer op het forum komt. Ik geloof er toch niet teveel van. Men is tenslotte mans genoeg om zelf dan een troll actie bloot te leggen en te vermelden "**** off guy's, mij zie je hier niet meer terug"

Kreeg gvd gewicht niet voorbij me knieën bij deadlift GRRR!!!! Baal als een stekker, en begin ook nog is ziek te worden :'(

Edit:

Vandaag 16:51ropeGVD ter***lijers hebben mijn sporttas gestolen!!!
Al me sport spullen zaten er in: riem, straps, polsbanden, kniebanden, elleboog brace, shakebeker + inhoud en nog meer. aaahhhhh

Ai das k*t man! Zijn er geen camerabeelden of iets?

nee ze kunnen er niets aan doen zeggen ze ik heb wel aangifte gedaan bij de politie maar daar heb ik denk weinig aan. maar alles bij elkaar wel meer dan 200 euro alleen heeft de dader er denk niets aan:mad:

dadelijk overhoring, niks geleerd gaat weer leuk worden:coffee::rolleyes:

dadelijk overhoring, niks geleerd gaat weer leuk worden:coffee::rolleyes:
images?q=tbn:ANd9GcRLJKYausoqaBrYua87ME_bQEN76EZ9kQtlPkjYsY3juJyO_AIW.png

:roflol:
Succes bro.

Groepswerk. NU. :fuu:

Vergeten mijn injectie test-e te zetten....

3e keer schijten in 2 uur tijd ... al 3 kilo lichter

Can deliver.

Het laatste smsje:

Wat doe jee wat doe je wat doe je wa doe je ???????????????????????????
Heb je al een vriendin???? Of heb je telefoons al uitgedeelt????? Of ben je al naar de bios geweest waait het ook zo bij jou en regen en sneeuw???? Heb je voetbal gezien?????? Ik wel dat is echt leuk

Shit just got real..

Can deliver.

Het laatste smsje:

Wat doe jee wat doe je wat doe je wa doe je ???????????????????????????
Heb je al een vriendin???? Of heb je telefoons al uitgedeelt????? Of ben je al naar de bios geweest waait het ook zo bij jou en regen en sneeuw???? Heb je voetbal gezien?????? Ik wel dat is echt leuk

Shit just got real..

LoL... wat een wappie smsjes ...

Ik had het uitgemaakt

OT: net weer te veel geld moeten uitgeven om mijn fiets weer te repareren... en onweert hier aardig hard :| Lucht is pikzwart

dat er net zo;n koekwous in een zwarte piet pakkie mijn hele loge vol heeft geflikkerd met strooigoed...

- regen
- onweer
- moet werkkkkkkkkkkkkkkk
- weekje niet gefapt, sortofgood

Terug
Naar boven