- Waardering
- 7.098
Carpoolen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carpoolen?
Daar heb je gelijk in!! Aan trainen heb ik nu ook extra veel aan!! Lekker gedachten verzettenNaar
Maar om er toch iets positiefs uit te halen... Liefdesverdriet zorgt vaak wel voor onwijs goede trainingen
Heeft tijd nodig. Sterkte ❤Daar heb je gelijk in!! Aan trainen heb ik nu ook extra veel aan!! Lekker gedachten verzetten
Dankjewel 😊
Stel dat je een Lat relatie hebt pffffff, samenwonen is geen optie, te gehecht aan mijn individuele vrijheid en zelfstandigheid.
Nou dat kan toch gewoon?! Ieder zn eigen plekje en toch kunnen genieten samen!Stel dat je een Lat relatie hebt pffffff, samenwonen is geen optie, te gehecht aan mijn individuele vrijheid en zelfstandigheid.
En veel tanken.Nou dat kan toch gewoon?! Ieder zn eigen plekje en toch kunnen genieten samen!
Oke, als je super ver bij elkaar vandaan woont dan wel ja haha
Niet zo zeiken. Je wil een relatie of niet.
Nachtdienst gedraaid en dan weer niet in slaap kunnen komen.Het was gelukkig mijn laatste.
Waarom? Ik denk dat je dan juist interessanter houdt, omdat als je elkaar niet elke dag ziet. Wat wel het geval is als je samenwoont.Ik vind een latrelatie echt één van de meest onnozele dingen ooit![]()
Uurtje extra lekker VissieHier ook al vroeg wakker van de nachtdienst (11.30) heb er helaas nog 2
Ik heb gelukkig middag 
Had ik al gezegd ik van je hou?Waarom? Ik denk dat je dan juist interessanter houdt, omdat als je elkaar niet elke dag ziet. Wat wel het geval is als je samenwoont.
In de meeste gevallen gaat het bij de meeste mensen juist mis als ze gaan samenwonen. En als ze op vakantie gaan natuurlijk.
Idd, een huis met zijn tweeën is al duur genoeg.Ik vind een latrelatie echt één van de meest onnozele dingen ooit![]()
Blijft persoonlijke voorkeur. Ik ben van mening als je niet samen kan wonen met iemand dat het sowieso raar is dat je bij elkaar bent. Daarnaast heb je ook een shitload aan extra kosten(hypotheek, benzine etc.). Het is een beetje een ver van mijn bed show dus ik kan me ook niet voorstellen dat mensen dit willen.Waarom? Ik denk dat je dan juist interessanter houdt, omdat als je elkaar niet elke dag ziet. Wat wel het geval is als je samenwoont.
In de meeste gevallen gaat het bij de meeste mensen juist mis als ze gaan samenwonen. En als ze op vakantie gaan natuurlijk.
Het is dan ook echt shockerend hoeveel mensen er bij elkaar zijn omdat ze niet alleen kunnen zijn (ipv dat ze echt geraakt worden door diegene)...Waarom? Ik denk dat je dan juist interessanter houdt, omdat als je elkaar niet elke dag ziet. Wat wel het geval is als je samenwoont.