Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.629
@Steks zou je niet beter wat slapen?

• #127.630
Ik vind een latrelatie echt één van de meest onnozele dingen ooit:roflol:

• #127.633
Op een zaterdag om 12u01 nog steeds in de gym.
Heb er niet aan gedacht om een fles mee te nemen.

#fml

• #127.635
Ik vind een latrelatie echt één van de meest onnozele dingen ooit:roflol:
Waarom? Ik denk dat je dan juist interessanter houdt, omdat als je elkaar niet elke dag ziet. Wat wel het geval is als je samenwoont.

In de meeste gevallen gaat het bij de meeste mensen juist mis als ze gaan samenwonen. En als ze op vakantie gaan natuurlijk.

• #127.637
Waarom? Ik denk dat je dan juist interessanter houdt, omdat als je elkaar niet elke dag ziet. Wat wel het geval is als je samenwoont.

In de meeste gevallen gaat het bij de meeste mensen juist mis als ze gaan samenwonen. En als ze op vakantie gaan natuurlijk.
Had ik al gezegd ik van je hou? :heart:
Mensen lopen liever rond met een ruggengraat van gelatine te draaikonten dan eerlijk te zijn tegen elkaar.

• #127.639

Blijft persoonlijke voorkeur. Ik ben van mening als je niet samen kan wonen met iemand dat het sowieso raar is dat je bij elkaar bent. Daarnaast heb je ook een shitload aan extra kosten(hypotheek, benzine etc.). Het is een beetje een ver van mijn bed show dus ik kan me ook niet voorstellen dat mensen dit willen.

• #127.640

Het is dan ook echt shockerend hoeveel mensen er bij elkaar zijn omdat ze niet alleen kunnen zijn (ipv dat ze echt geraakt worden door diegene)...

Terug
Naar boven