MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.641
Had ik al gezegd ik van je hou? :heart:
Mensen lopen liever rond met een ruggengraat van gelatine te draaikonten dan eerlijk te zijn tegen elkaar.
Nou moet je niet zo creepy doen.

Maar inderdaad die people pleasers heb je hier ook maar genoeg
Blijft persoonlijke voorkeur. Ik ben van mening als je niet samen kan wonen met iemand dat het sowieso raar is dat je bij elkaar bent. Daarnaast heb je ook een shitload aan extra kosten(hypotheek, benzine etc.). Het is een beetje een ver van mijn bed show dus ik kan me ook niet voorstellen dat mensen dit willen.
Daar kom je meestal pas achter nadat je een tijdje samenwoont. Er zijn altijd factoren van toepassing waar je je niet volledig op kunt voorbereiden. Daarbij ben ik van mening dat je iets pas echt leert te waarderen als je het ook een tijdje moet missen. Je weet vaak niet wat je hebt, tot het weg is.

Vanuit financieel oogpunt kan ik het wel gedeeltelijk begrijpen inderdaad. Maar wat nou als een hypotheek hebt afgesloten waar je allebei de inkomens voor nodig hebt en eentje valt er weg. Uiteraard zal je wel spaargeld hebben etc, maar als je volledig afhankelijk bent van twee mensen om financieel rond te komen dan lijkt me dat ook geen prettige gedachte. Ik heb daar niemand voor nodig in ieder geval en zo wil ik het ook graag houden.

• #127.642
Je leert iemand pas echt goed kennen onder 1 dak en op vakantie inderdaad, van aard ben ik een rustig persoon, raak niet snel kwaad maar ik voel wel wanneer iemand echt energie begint te vreten. Ik kan niet tegen schreeuwende figuren, ik zit liever tussen de junks op straat midden in de nacht dan het geschreeuw aan te motten horen van mijn partner. Reken maar dat ik diezelfde dag nog pleite ben.

• #127.643
Het is dan ook echt shockerend hoeveel mensen er bij elkaar zijn omdat ze niet alleen kunnen zijn (ipv dat ze echt geraakt worden door diegene)...
En ook omdat ze ook zoveel in elkaar en andere dingen hebben geïnvesteerd dat ze liever bij elkaar blijven, omdat het te veel moeite is om al die bullshit te regelen. Zeker vrouwen zijn hier vaak de dupe van, omdat ze zelf niks hebben opgebouwd en volledig afhankelijk zijn van hun partner.

Zie en hoor het maar al te vaak.

• #127.646
Latrelatie lijkt mij wel chill. Ja financieel gezien wat minder maar ook minder irritaties. Ik irriteer mij aan iedereen indien ik er lang genoeg naast loop.

• #127.647
Ik doe niet creepy, ik ben gewoon zo.
En ja, wel logisch ook, een groot deel van de mensen is zo. Althans, mijn ervaring.
Billen likken is natuurlijk makkelijker dan de angstige confrontatie aangaan.

Latrelatie lijkt mij wel chill. Ja financieel gezien wat minder maar ook minder irritaties. Ik irriteer mij aan iedereen indien ik er lang genoeg naast loop.
Ik ben in dat opzicht dan liever financieel onafhankelijk en dan maar minder te besteden heb, dan dat ik ook gedeeltelijk afhankelijk ben van een ander inkomen. Als er iets wel erg is, is afhankelijk zijn van iemand anders.

Plus denk ik dat het voor de gezondheid van de relatie ook veel beter is. Zeker als je een confrontaties hebt gehad is het imo belangrijk dat je elkaar even laat realiseren hoe het is om niet samen te zijn.

• #127.650
  • #127.654
Biggym is hals over kop in alle vestigingen overgeschakeld op een reserveringssysteem, dus veel bedroefde gezichten bij de ingang van mensen die van niks wisten. Tijdsblokken van een uur, dus effectief slechts 50 minuten trainen. Maximaal 30 personen per tijdsblok, ook al is onze vestiging 7000 m². Kon zelf nog ff trainen omdat het blok nog net niet vol zat, maar dat wordt de komende tijd lastig zonder smartphone, dus geen mogelijkheid om te reserveren...

• #127.655
Biggym is hals over kop in alle vestigingen overgeschakeld op een reserveringssysteem, dus veel bedroefde gezichten bij de ingang van mensen die van niks wisten. Tijdsblokken van een uur, dus effectief slechts 50 minuten trainen. Maximaal 30 personen per tijdsblok, ook al is onze vestiging 7000 m². Kon zelf nog ff trainen omdat het blok nog net niet vol zat, maar dat wordt de komende tijd lastig zonder smartphone, dus geen mogelijkheid om te reserveren...
Checken ze bij biggym ook uit? Bij basic kan je nu max 90min reserven, maar daar wordt precies 0 op gecontroleerd.

• #127.656
Checken ze bij biggym ook uit? Bij basic kan je nu max 90min reserven, maar daar wordt precies 0 op gecontroleerd.
Iedereen dit in dat tijdsblok traint moet de zaal hebben verlaten voordat ze de volgende lichting binnenlaten. Je kunt maximaal 1 tijdsblok op een dag reserveren.

• #127.659
  • #127.660
Een uur trainingstijd lol. Daar gaan mijn gains
Ja, zware compounds met lange rustpauzes gaat lastig worden... Ik voelde me nu ook al opgejaagd tijdens de dealifts, waar ik normaal graag ruime rustpauzes aanhoudt tussen de werksets. Daarna nog wat accessory oefeningen afgerafeld. Echt niet fijn.

Terug
Naar boven