Nou moet je niet zo creepy doen.Had ik al gezegd ik van je hou?
Mensen lopen liever rond met een ruggengraat van gelatine te draaikonten dan eerlijk te zijn tegen elkaar.
Maar inderdaad die people pleasers heb je hier ook maar genoeg
Daar kom je meestal pas achter nadat je een tijdje samenwoont. Er zijn altijd factoren van toepassing waar je je niet volledig op kunt voorbereiden. Daarbij ben ik van mening dat je iets pas echt leert te waarderen als je het ook een tijdje moet missen. Je weet vaak niet wat je hebt, tot het weg is.Blijft persoonlijke voorkeur. Ik ben van mening als je niet samen kan wonen met iemand dat het sowieso raar is dat je bij elkaar bent. Daarnaast heb je ook een shitload aan extra kosten(hypotheek, benzine etc.). Het is een beetje een ver van mijn bed show dus ik kan me ook niet voorstellen dat mensen dit willen.
Vanuit financieel oogpunt kan ik het wel gedeeltelijk begrijpen inderdaad. Maar wat nou als een hypotheek hebt afgesloten waar je allebei de inkomens voor nodig hebt en eentje valt er weg. Uiteraard zal je wel spaargeld hebben etc, maar als je volledig afhankelijk bent van twee mensen om financieel rond te komen dan lijkt me dat ook geen prettige gedachte. Ik heb daar niemand voor nodig in ieder geval en zo wil ik het ook graag houden.