MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

Een uur trainingstijd lol. Daar gaan mijn gains
Ja, zware compounds met lange rustpauzes gaat lastig worden... Ik voelde me nu ook al opgejaagd tijdens de dealifts, waar ik normaal graag ruime rustpauzes aanhoudt tussen de werksets. Daarna nog wat accessory oefeningen afgerafeld. Echt niet fijn.
 
En ook omdat ze ook zoveel in elkaar en andere dingen hebben geïnvesteerd dat ze liever bij elkaar blijven, omdat het te veel moeite is om al die bullshit te regelen. Zeker vrouwen zijn hier vaak de dupe van, omdat ze zelf niks hebben opgebouwd en volledig afhankelijk zijn van hun partner.

Zie en hoor het maar al te vaak.
Tjah. Volledige afhankelijk is een keuze hé
Net als iedere avond op de bank zitten. Of blijven hangen in een baan (of andere sleur) die je ongelukkig maakt.
 
Met een algehele mondkapjesplicht binnen en buiten sinds vandaag in Thessaloniki, heeft dit natuurlijk weinig zin. Al die lui beginnen als een gek kruisjes te slaan bij het zien van de grafkist van een heilige (hypocriet) en gaan vervolgens die ruit staan kussen. Kun je dat mondkapje net zo goed gelijk wegfl*kkeren.
 
Ja, je moet dus echt met een strak plan/schema naar de sportschool gaan om nog effectief te kunnen trainen in zo een korte tijd. Een beetje rondlummelen is geen tijd voor.
Eentje waarbij je het squatrek pas halverwege dat uur nodig hebt? Want daar is normaal al vaak een run op, helemaal als iedereen om dezelfde tijd start :o
 
Met een algehele mondkapjesplicht binnen en buiten sinds vandaag in Thessaloniki, heeft dit natuurlijk weinig zin. Al die lui beginnen als een gek kruisjes te slaan bij het zien van de grafkist van een heilige (hypocriet) en gaan vervolgens die ruit staan kussen. Kun je dat mondkapje net zo goed gelijk wegfl*kkeren.

Religie, never disappoints in it's stupidity.
 
Met een algehele mondkapjesplicht binnen en buiten sinds vandaag in Thessaloniki, heeft dit natuurlijk weinig zin. Al die lui beginnen als een gek kruisjes te slaan bij het zien van de grafkist van een heilige (hypocriet) en gaan vervolgens die ruit staan kussen. Kun je dat mondkapje net zo goed gelijk wegfl*kkeren.
Je kan ook beter in grote aantallen gaan zingen, dan een mondkapje gebruiken. Kijk maar naar Staphorst! :o


Bizar dat zulke dingen allemaal kunnen!!
Helemaal aangezien zelfs het Pastafarisme officieel ingeschreven staat in het kerkgenootschap
 

Bijlagen

  • Screenshot_20201024_145542.jpg
    Screenshot_20201024_145542.jpg
    98 KB · Weergaven: 68
Tjah. Volledige afhankelijk is een keuze hé
Net als iedere avond op de bank zitten. Of blijven hangen in een baan (of andere sleur) die je ongelukkig maakt.
Wel of niet alleen willen zijn is toch ook een keuze? Heel je leven is gebaseerd op de goede/slechte keuzes die je maakt.

Snap overigens niet wat waarom je bankhangen benoemt in deze context. Of je wilt ademen, schijten of eten is ook een keuze. Het kan, maar het hoeft niet. Toch?
 
.
Je kan ook beter in grote aantallen gaan zingen, dan een mondkapje gebruiken. Kijk maar naar Staphorst! :o
Bizar dat zulke dingen allemaal kunnen!!
Ja, ik stoor me er ook aan dat er voor religieuze bijeenkomsten een uitzondering wordt gemaakt. Dat is toch niet meer van deze tijd?
 
Eentje waarbij je het squatrek pas halverwege dat uur nodig hebt? Want daar is normaal al vaak een run op, helemaal als iedereen om dezelfde tijd start :o
Afgelopen 3 maanden 2x p/w een uur vanaf begin training t/m einde training campen in één van de racks, thans 3x p/w 40-50 minuten, platform ervoor, I'm good.

Wel zorgen dat je er op tijd bij bent idd, soms heel verwarrend als er nog racks vrij zijn en iemand staat dan toch op mijn plek.
 
Mijn dag wordt verpest door die afschuwelijke schijtvogels die voortdurend de behoefte voelen hun darm flora en fauna op mijn auto te legen. Uit de lucht schieten, allemaal.
 
Mijn dag wordt verpest door die afschuwelijke schijtvogels die voortdurend de behoefte voelen hun darm flora en fauna op mijn auto te legen. Uit de lucht schieten, allemaal.

Zelf ben ik eerder voor het afschieten van alle automobilisten, daar heb ik veel meer last van.
 
Afgelopen 3 maanden 2x p/w een uur vanaf begin training t/m einde training campen in één van de racks, thans 3x p/w 40-50 minuten, platform ervoor, I'm good.

Wel zorgen dat je er op tijd bij bent idd, soms heel verwarrend als er nog racks vrij zijn en iemand staat dan toch op mijn plek.
Ik denk dat ik blij ben dat wij niet bij dezelfde gym trainen hahaha

De klant is koning bij Biggym... NOT.
Bekijk bijlage 510342
Ook zon goed plan om op vrijdag avond een nieuwe app te lanceren haha

.

Ja, ik stoor me er ook aan dat er voor religieuze bijeenkomsten een uitzondering wordt gemaakt. Dat is toch niet meer van deze tijd?
Hangt er vanaf.... Is er niet ergens een geloof (zoals Pastafarisme, of zoals in Polen) wat we in ons voordeel kunnen gebruiken?
 
Back
Naar boven