AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bezoekers in dit topic

  • Kan jij dat niet bij hem doen? Je lijkt me vrij thirsty
    Begin jij nu ook al?🤣
    Zegt iets over mijn reacties he? Of wellicht zien jullie net iedere keer hetzelfde soort reactie 🤣
     
    Attention seekers throwing with weights and equipment grrrrrrrr.
     
    Gore stinkzak hier vlak bij me in de gym.
    1,5 meter afstand en FFP-2 masker en toch snijdt z'n geur er dwars doorheen.
    Waarom draag je een medisch ademhalingsbeschermingsmasker in de gym? Beetje overkill lijkt mij en is hier medisch geen tekort aan? Of ben je zelf bang besmet te raken?
    Edit: ik zie trouwens dat een FFP2-masker geen chirurgisch masker is, maar zelfs een hogere bescherming biedt, ook m.n. voor jezelf.
     
    Laatst bewerkt:
    Waarom draag je een medisch ademhalingsbeschermingsmasker in de gym? Beetje overkill lijkt mij en is hier medisch geen tekort aan? Of ben je zelf bang besmet te raken?
    Omdat dit FFP-2 maskers beter ademen dan de huisvlijt maskers. Een tekort is er trouwens niet meer. Mijn werk kan er vele duizenden bestellen bij diverse leveranciers.
     
    Waarom draag je een medisch ademhalingsbeschermingsmasker in de gym? Beetje overkill lijkt mij en is hier medisch geen tekort aan? Of ben je zelf bang besmet te raken?
    Edit: ik zie trouwens dat een FFP2-masker geen chirurgisch masker is, maar zelfs een hogere bescherming biedt, ook m.n. voor jezelf.
    Het is verplicht een mondmasker te dragen in de gym, behalve als je bezig bent met je oefening of in de daarin voorziene ruimte alleen bent.
    Geen tekort meer.
     
    Waarom draag je een medisch ademhalingsbeschermingsmasker in de gym? Beetje overkill lijkt mij en is hier medisch geen tekort aan? Of ben je zelf bang besmet te raken?
    Edit: ik zie trouwens dat een FFP2-masker geen chirurgisch masker is, maar zelfs een hogere bescherming biedt, ook m.n. voor jezelf.

    De ridder is weer terug.
     
    Het is verplicht een mondmasker te dragen in de gym, behalve als je bezig bent met je oefening of in de daarin voorziene ruimte alleen bent.
    Geen tekort meer.
    Tip: Al walking lungend binnen komen en van oefening naar oefening gaan. 2 van die kleine roze dumbbelltjes vast en ze kunnen je niks meer maken.

     
    Waarom slaap ik zo slecht
     

    Bijlagen

    • 4EDDA71A-DF01-4BD3-AE7A-369DC66738B3.jpeg
      4EDDA71A-DF01-4BD3-AE7A-369DC66738B3.jpeg
      81,2 KB · Weergaven: 113
    Back
    Naar boven