AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Billen likken is natuurlijk makkelijker dan de angstige confrontatie aangaan.


    Ik ben in dat opzicht dan liever financieel onafhankelijk en dan maar minder te besteden heb, dan dat ik ook gedeeltelijk afhankelijk ben van een ander inkomen. Als er iets wel erg is, is afhankelijk zijn van iemand anders.

    Plus denk ik dat het voor de gezondheid van de relatie ook veel beter is. Zeker als je een confrontaties hebt gehad is het imo belangrijk dat je elkaar even laat realiseren hoe het is om niet samen te zijn.
    Potverdikke wat zitten we op 1 lijn. Zonder gekheid. Zeker mee eens
     
    Tjah. Volledige afhankelijk is een keuze hé
    Net als iedere avond op de bank zitten. Of blijven hangen in een baan (of andere sleur) die je ongelukkig maakt.
    Weer die spijker op zn kop.
     
    De klant is koning bij Biggym... NOT.
    Bekijk bijlage 510342

    Vergeet dat antwoord maar. De medewerkers van de BG krijgen zelf ook geen antwoord van het hoofdkantoor.

    En trainen in 55min is niet te doen. Ik heb mijn programma in stukjes geknipt en maak de training thuis af. Dat wat thuis niet kan latt pully etc in de sportschool de rest thuis.
     
    Geen behoefte aan
    Je gedrag op het forum zegt wat anders. Jij wilt banaan en niet zo'n klein beetje ook.
    Sexy I Want You GIF by La Guarimba Film Festival
     
    Vergeet dat antwoord maar. De medewerkers van de BG krijgen zelf ook geen antwoord van het hoofdkantoor.

    En trainen in 55min is niet te doen. Ik heb mijn programma in stukjes geknipt en maak de training thuis af. Dat wat thuis niet kan latt pully etc in de sportschool de rest thuis.

    55 minuten is net genoeg om ff bij te praten.
     
    Ik denk dat ik blij ben dat wij niet bij dezelfde gym trainen hahaha
    En dat terwijl er toch voldoende racks zijn, met allerlei handgrepen en ophangpunten voor suspension-trainers, elastieken en wat je er nog meer in zou willen hangen. Dikke barbells in verschillende maten en krommingen zijn er ook, bovendien heeft veel van de cardio-apparatuur een smartfunctie en kan je met je smartphone connecten, misschien kan je elkaars programma enzo wel stimuleren.

    Kortom, genoeg speelgoed voor iedereen.

    Overweeg eens een dagpas! :p
     
    Laatst bewerkt:
    En dat terwijl er toch voldoende racks zijn, met allerlei handgrepen en ophangpunten voor suspension-trainers, elastieken en wat je er nog meer in zou willen hangen. Dikke barbells in verschillende maten en krommingen zijn er ook, bovendien heeft veel van de cardio-apparatuur een smartfunctie en kan je met je smartphone connecten, misschien kan je elkaars programma enzo wel stimuleren.

    Kortom, genoeg speelgoed voor iedereen.

    Overweeg eens een dagpas! :p

    what-you-did-there-i-see-it.thumbnail.jpg
     
    Snap niet waarom ze dit hebben gedaan, is toch vragen om problemen?
     
    Wakker geworden met voet kramp en kuit kramp
     
    Back
    Naar boven