- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Heb je een vast ritme?
Slaap je genoeg? Kom je makkelijk je bed uit, en in?
Wat is er de laatste 2,5 weken anders?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb je een vast ritme?
Hoe lang monitor je je slaap en sinds wanneer slaap je voor je gevoel slecht?
Heb je een vast ritme?
Slaap je genoeg? Kom je makkelijk je bed uit, en in?
Wat is er de laatste 2,5 weken anders?
hoe laat ga je in bed, maar hoe laat doe je de luiken dicht?
Alles boven 70% is vrij netjes toch. En 20-30% diepe slaap is vrij normaal. Rond de 50% is een teken van slaaptekort inhalen of erg veel melatonine
Noem je dit slecht? Teken er voor.
Doe maar niet. Al die leden van BigGym komen nu bij de Basic-Fit sporten...Wat een belabberde app, die van BigGym.
Tijd voor wéér een andere gym
Toch maar een dagpas aanvragen?Wat een belabberde app, die van BigGym.
Tijd voor wéér een andere gym

Basic? Als ik overstap wil ik er wel op vooruit gaanDoe maar niet. Al die leden van BigGym komen nu bij de Basic-Fit sporten...

040fit is best okBasic? Als ik overstap wil ik er wel op vooruit gaan![]()
Tsja, uren wakker in bed liggen word ik niet vrolijk van nee
Zo denderend is BigGym nou ook weer niet. Dus kan me goed voorstellen!Basic? Als ik overstap wil ik er wel op vooruit gaan![]()
Is maar anderhalf uur rijden, heb ik er wel voor over

Weet je van jezelf dat je uren wakker ligt, of weet je dat middels die app?Tsja, uren wakker in bed liggen word ik niet vrolijk van nee
Tsja, mijn excuses dat ik niet eerst je woonplaats opgezocht heb...Is maar anderhalf uur rijden, heb ik er wel voor over![]()
Joh, maakt toch niet uit! Juist wel sympathiek dat je meedenktTsja, mijn excuses dat ik niet eerst je woonplaats opgezocht heb...
Goeie, die eerste. Aangezien we allemaal tussen de cyclussen door wakker worden.Weet je van jezelf dat je uren wakker ligt, of weet je dat middels die app?
Er zijn legio redenen waarom iemand slecht slaapt en er zijn minstens net zoveel oplossingen. Voor mij werkt het in elk geval
om maximaal 30 minuten te blijven liggen. Daarna ga ik gewoon uit bed, ook al is het nadat ik midden in de nacht wakker ben geworden.
Als je heel vaak de tijd op de klok ziet kan het ook zijn dat je steeds kort slaapt, maar het idee hebt dat je de hele nacht of uren wakker ligt.Weet je van jezelf dat je uren wakker ligt, of weet je dat middels die app?