MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.722
Hoe lang monitor je je slaap en sinds wanneer slaap je voor je gevoel slecht?

Heb je een vast ritme?

Slaap je genoeg? Kom je makkelijk je bed uit, en in?

Wat is er de laatste 2,5 weken anders?

Al zo’n twee jaar gebruik ik een app, maar de app liep sinds september vast en nu gereset. Ben benieuwd of het de komende dagen verbetert, morgen tentamen maar ik denk niet dat het daardoor komt aangezien ik nooit school- of studiestress heb ervaren.

Redelijk vast ritme, rond 22 uur in bed en 06:30 wakker. ‘s Ochtends sporten, dan ontbijten etc etc.

Wel wordt het huis verbouwd en dat zal volgende week ongeveer klaar zijn, maar daar ervaar ik ook geen stress door, heeft voor mij niet zo veel veranderd eigenlijk.

• #127.723
hoe laat ga je in bed, maar hoe laat doe je de luiken dicht?

• #127.725
Ik ga 7 uur savonds altijd naar bed. Kwarkje op goodnight

• #127.727
Vanaf vandaag in quarantaine. Poging gedaan om boodschappen online te bestellen. Bij de Jumbo is 5 november het eerste bezorgmoment, bij de AH mag ik het op 2 november ophalen.
Wat is deze :emo:

• #127.737
Tsja, uren wakker in bed liggen word ik niet vrolijk van nee
Weet je van jezelf dat je uren wakker ligt, of weet je dat middels die app?

Er zijn legio redenen waarom iemand slecht slaapt en er zijn minstens net zoveel oplossingen. Voor mij werkt het in elk geval
om maximaal 30 minuten te blijven liggen. Daarna ga ik gewoon uit bed, ook al is het nadat ik midden in de nacht wakker ben geworden.

• #127.739
Tsja, mijn excuses dat ik niet eerst je woonplaats opgezocht heb...
Joh, maakt toch niet uit! Juist wel sympathiek dat je meedenkt

Er zijn legio redenen waarom iemand slecht slaapt en er zijn minstens net zoveel oplossingen. Voor mij werkt het in elk geval
om maximaal 30 minuten te blijven liggen. Daarna ga ik gewoon uit bed, ook al is het nadat ik midden in de nacht wakker ben geworden.
Goeie, die eerste. Aangezien we allemaal tussen de cyclussen door wakker worden.

Ademhalingsoefeningen werken bij mij goed. Ik vond het maar gezweef... Tot ik zelf in de nacht mijn hartslag daardoor zag zakken.
En als ik slecht slaap als ik op dieet ben, is voeding altijd een ding bij mij. Normaal slaap je minder diep op een volle maag, maar als ik wat langer op dieet ben, slaap ik dan juist beter

• #127.740
Als je heel vaak de tijd op de klok ziet kan het ook zijn dat je steeds kort slaapt, maar het idee hebt dat je de hele nacht of uren wakker ligt.

Terug
Naar boven