XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #127.742
Weet je van jezelf dat je uren wakker ligt, of weet je dat middels die app?

Er zijn legio redenen waarom iemand slecht slaapt en er zijn minstens net zoveel oplossingen. Voor mij werkt het in elk geval
om maximaal 30 minuten te blijven liggen. Daarna ga ik gewoon uit bed, ook al is het nadat ik midden in de nacht wakker ben geworden.

Nee ik weet het van mijzelf en zie het bevestigd in de app

• #127.744
Youtube app die ondertiteling blijft pushen.
Ondertiteling uit staan maar bij 50% van de filmpjes krijg ik gewoon automatisch ondertiteling en moet ik het weer handmatig uitzetten.

Meer mensen hier met dit probleem?

• #127.745
Ondertiteling uit staan maar bij 50% van de filmpjes krijg ik gewoon automatisch ondertiteling en moet ik het weer handmatig uitzetten.

+1, maar ik heb het enkel als ik yt op mn telefoon gebruik.

• #127.747

Net zoals dat ze titels van bekende video's automatisch in het Nederlands vertalen. Vreselijk...

• #127.749
Net zoals dat ze titels van bekende video's automatisch in het Nederlands vertalen. Vreselijk...

Dat is ook echt maximaal cringe ja...
Helemaal omdat ik eigenlijk geen Nederlandstalige media kijk op youtube en alles met Nederlands in de titel skip.

• #127.750
Mijn hele dag is k*t :boksen:waarom? Wilde eigenlijk vanmorgen trainen maar ging qua tijd niet. Toen wilde ik smiddags trainen maar stond in de file. Toen wilde ik savonds trainen maar ging de voetbal van mijn zoontje niet door. Top dag
fail what did you expect GIF

• #127.751

Ik irriteer mij hier ook dood aan. Dacht eerst dat ik zelf per ongeluk iets heb veranderd maar niet dus. Heb het nu niet meer zo erg als een poosje terug dus dat scheelt weer.

Ik kijk echt te veel YouTube

Screenshot_20201027-022058_YouTube.jpg

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #127.752
Ik heb het lekker niet! Althans niet meer

• #127.754
Net thuis van nachtdienst, hoe val ik nu in slaap?

• #127.759
  • #127.760
1,5 uur reizen voor een presentatie van 10 minuten en dan een half uur vertraging hebben 😩

Terug
Naar boven