- Waardering
- 34.342
Ik ga 7 uur savonds altijd naar bed. Kwarkje op goodnight
je was 6 minuten geleden nog online?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga 7 uur savonds altijd naar bed. Kwarkje op goodnight
Weet je van jezelf dat je uren wakker ligt, of weet je dat middels die app?
Er zijn legio redenen waarom iemand slecht slaapt en er zijn minstens net zoveel oplossingen. Voor mij werkt het in elk geval
om maximaal 30 minuten te blijven liggen. Daarna ga ik gewoon uit bed, ook al is het nadat ik midden in de nacht wakker ben geworden.
Alleen vandaag nachtdienst
+1, maar ik heb het enkel als ik yt op mn telefoon gebruik.Youtube app die ondertiteling blijft pushen.
Ondertiteling uit staan maar bij 50% van de filmpjes krijg ik gewoon automatisch ondertiteling en moet ik het weer handmatig uitzetten.
Meer mensen hier met dit probleem?
Net zoals dat ze titels van bekende video's automatisch in het Nederlands vertalen. Vreselijk...Youtube app die ondertiteling blijft pushen.
Ondertiteling uit staan maar bij 50% van de filmpjes krijg ik gewoon automatisch ondertiteling en moet ik het weer handmatig uitzetten.
Godver, das nog erger dan bij mijdacht ga eens kijken in de gym app om te reserveren voor komende vrijdag... alles volgeboekt en zaterdag ookfml zeg

Net zoals dat ze titels van bekende video's automatisch in het Nederlands vertalen. Vreselijk...
Ik irriteer mij hier ook dood aan. Dacht eerst dat ik zelf per ongeluk iets heb veranderd maar niet dus. Heb het nu niet meer zo erg als een poosje terug dus dat scheelt weer.Youtube app die ondertiteling blijft pushen.
Wat een belabberde app, die van BigGym.
Tijd voor wéér een andere gym
Gewoon. Oogjes dicht
Mijn meid loste dat probleem even op.
Fixed..
Deze grappen maakt Basic fit nu ook. Straks maar even bij de ingang staan om mensen te bedreigen zodat ze hun reservering gaan annuleren.dacht ga eens kijken in de gym app om te reserveren voor komende vrijdag... alles volgeboekt en zaterdag ookfml zeg
Vrouwen en humor... Het blijft een lastige combinatie.