Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vanavond bedrijfswagen inleveren.

:fuu:

Lange dagen maken

als je vaste klant bent op een forum waar werkelijk behaarde h**ren nken als een epic heldendaad wordt bezien, what does that make you...

Eyes = opened

haha van weekend lekker chicky van 25 geregeld, ziet er prachtig uit... Nu blijkt vandaag dat ze autistisch is??????:rolleyes:

Doe of je van niks weet en laat haar freaken (alle kussens in de zetel recht leggen en één scheef, ...) :o

Haha ik zei tegen haar in een zin van ''meestal kijk ik de kat uit de boom'' kijkt ze opeens naar alle bomen om ons heen of er een kat uitkomt, echt freakie???

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 17:26 ----------

Haha ik heb echt geeeeeeeen idee, wat zal jij doen?:rolleyes:

Haha ik zei tegen haar in een zin van ''meestal kijk ik de kat uit de boom'' kijkt ze opeens naar alle bomen om ons heen of er een kat uitkomt, echt freakie???

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 17:26 ----------

Haha ik heb echt geeeeeeeen idee, wat zal jij doen?:rolleyes:

Ze zal een lichte vorm van autisme hebben denk ik... anders zal ze nooit zoenen met iemand ;)

Over 2 uurtjes werken:(

Eender is gewoon Nederlands. Betekend echter hetzelfde, idem, gelijk...
Denk dat je dus 'een ieder' bedoelde in jouw zin ;)

Als het alleen om de coïtus ging zou ik wel veel doen, maar meestal heb je daarvoor een relatie nodig. En in dat geval liggen m'n standaards wel hoog. :(

OT: leren...

Als het alleen om de coïtus ging zou ik wel veel doen, maar meestal heb je daarvoor een relatie nodig. En in dat geval liggen m'n standaards wel hoog. :(

OT: leren...

Valt allemaal wel mee hoor, toen ik me 1e had was ik ook exited en blij dat het achter de rug was maar heb er weinig van gevoeld. Door de jaartjes heen veel ervaring opgedaan maar ik vertel je nu alvast hang er niet teveel aan. Als je na MBO gaat heb je binnen 2 weken beet.

Terug
Naar boven