- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha van weekend lekker chicky van 25 geregeld, ziet er prachtig uit... Nu blijkt vandaag dat ze autistisch is![]()

haha van weekend lekker chicky van 25 geregeld, ziet er prachtig uit... Nu blijkt vandaag dat ze autistisch is![]()

Doe of je van niks weet en laat haar freaken (alle kussens in de zetel recht leggen en één scheef, ...)![]()

Haha ik zei tegen haar in een zin van ''meestal kijk ik de kat uit de boom'' kijkt ze opeens naar alle bomen om ons heen of er een kat uitkomt, echt freakie
---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 17:26 ----------
Haha ik heb echt geeeeeeeen idee, wat zal jij doen?![]()

Ik, als 16-jarige maagd, zou haar keihard nemen.Haha ik heb echt geeeeeeeen idee, wat zal jij doen?![]()

Wat voor vlaams woord is 'eender' nou weer dan?Jij, als 16-jarige maagd, zou eender wat keihard nemen![]()
K*t dat jullie dat woord niet kennen. Eender = any, no matter which/what.

als je vaste klant bent op een forum waar werkelijk behaarde h**ren nken als een epic heldendaad wordt bezien, what does that make you...
Eyes = opened
Alsof jij zo perfect bent
Als het alleen om de coïtus ging zou ik wel veel doen, maar meestal heb je daarvoor een relatie nodig. En in dat geval liggen m'n standaards wel hoog.
OT: leren...