Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.021
Wel chronisch dus.
Zit zelf op 2x per jaar, meestal red ik het ook zonder huisarts maar goed eten en drinken blijft wel altijd een probleem zodra het weer opspeelt.
Als dat verholpen kan worden door die amandelen eruit te halen graag... verder weet ik niet wat voor nadelen eraan zitten hoor dus zal me nog laten informeren.
Zit jij niet direct op te wachten dus?
Aha, nee ik heb er normaal gesproken eigenlijk weinig moeite mee qua eten en drinken. Heb ook bijna nooit de behoefte aan pijnstillers. Maar als het huidige niveau vaker voor zal komen dan zou ik ook voor die stap gaan.
Voortaan dus gewoon eerder zelf actie ondernemen.
Voelt een beetje als een hypochonder die voor een wat erger dan normale keelontsteking gelijk naar de huisarts wilt en eist om gezien te worden. Gisteren was het tot het te laat was nog wel enigszins te doen. Had gehoopt dat het vandaag de andere kant op zou gaan ipv nog veel erger.

• #129.022
Wel chronisch dus.
Zit zelf op 2x per jaar, meestal red ik het ook zonder huisarts maar goed eten en drinken blijft wel altijd een probleem zodra het weer opspeelt.
Als dat verholpen kan worden door die amandelen eruit te halen graag... verder weet ik niet wat voor nadelen eraan zitten hoor dus zal me nog laten informeren.
Zit jij niet direct op te wachten dus?
Amandelen heeft mij van alles afgeholpen. Het herstellen na die operatie was wel een hel qua pijn

nooit meer keelontsteking gehad sindsdien

• #129.023
Amandelen heeft mij van alles afgeholpen. Het herstellen na die operatie was wel een hel qua pijn

nooit meer keelontsteking gehad sindsdien
Nja beter 1x daarvan herstellen dan meerdere keren per jaar zo'n keelonsteking.
Zal nog wel een paar maanden duren tho voor het zover is, maar klinkt goed.

• #129.024
Wat een kut dag... en dat nog op mijn vrije dag

• #129.028
Buurman Henk overleden, iets met kanker enzo :(

• #129.032
Falen op 3rde rep van een amrap die al lichter was dan gepland 😭😭 al een week geen kracht en zin. Pijn in me nek en hand. Heerlijk dit.

• #129.033
Falen op 3rde rep van een amrap die al lichter was dan gepland 😭😭 al een week geen kracht en zin. Pijn in me nek en hand. Heerlijk dit.
That’s life, volgende keer beter. Ik heb ook een off day vandaag. Alles voelt zwaarder dan normaal. Eergisteren ging het juist supermakkelijk. Dus I feel ya

• #129.035
image.jpg

wat een hommelfilm

• #129.038
Nieuwe vieze kut wet die ervoor zorgt dat het fucking lastig is om direct bitcoins over te maken naar je steroid/drug dealer zijn wallet.

Dit is allemaal de schuld van die vieze sjw's en stink feministen. BLIJF GVD VAN MIJN STEROIDS EN DRUGS AF REEEEE:splat::splat:

• #129.039
Nieuwe vieze kut wet die ervoor zorgt dat het fucking lastig is om direct bitcoins over te maken naar je steroid/drug dealer zijn wallet.

Dit is allemaal de schuld van die vieze sjw's en stink feministen. BLIJF GVD VAN MIJN STEROIDS EN DRUGS AF REEEEE:splat::splat:
Ik koop ze gewoon per bankoverschrijving :clown:

Terug
Naar boven