- Waardering
- 22.487
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe jaloers mensen zijn en altijd direct hun eigen verhaal van iets maken.
Als men iets niet zeker weet waarom gewoon niet vragen aan die persoon zelf?
Had je die kuif al voordat je uit de kast was gekropen?
Wat happened?Net erachter gekomen dat de knee sleeve toch niet zo geschikt is voor mij
![]()

Zijn kuit zat in de weg 🤣
Precies dit ja

Zit ie te strak? Mijn elbow sleeves zaten eerste keer ook strak maar toen ik ermee trainde rekde het vanzelf uit
Zonder plastic zak kreeg ik ze met geen mogelijkheid over mijn kuit heen. En uit krijgen zonder zak was al helemaal onbegonnen werk alleen. Daar moet sowieso iemand met een beetje kracht bij helpen.Zit ie te strak? Mijn elbow sleeves zaten eerste keer ook strak maar toen ik ermee trainde rekde het vanzelf uit

![]()
Wat is de magie van Roller Coaster?
"Danny Vera heeft zijn eigen Bohemian Rhapsody geschreven", zei Rob Stenders in 2019 over Roller Coaster. Dit jaar stoot Danny uitgerekend met deze plaat Queen van de troon. Wat maakt de nieuwe lijstaanvoerder zo speciaal? We vroegen het Rob, Jeroen en Emmely.www.nporadio2.nl
Je moet weten hoe ze om te krijgen. Dikke powerlifters komen in S, moet jou ook wel lukken. Zijn meerdere technieken voor.Zonder plastic zak kreeg ik ze met geen mogelijkheid over mijn kuit heen. En uit krijgen zonder zak was al helemaal onbegonnen werk alleen. Daar moet sowieso iemand met een beetje kracht bij helpen.
We need a recount.
![]()
"Danny Vera heeft zijn eigen Bohemian Rhapsody geschreven", zei Rob Stenders in 2019 over Roller Coaster. Dit jaar stoot Danny uitgerekend met deze plaat Queen van de troon. Wat maakt de nieuwe lijstaanvoerder zo speciaal? We vroegen het Rob, Jeroen en Emmely.www.nporadio2.nl
Het is ook niet helemaal mijn nummer maar wat meer moderne muziek in de top2000 is niet zo erg. We leven niet meer in 1973.
![]()
Rond 1973 was bijna alles al slechte imitatie. Tegenwoordig lukt zelfs dat niet meer. Ze moeten maar een nieuwe naam verzinnen voor dat gepiep en getuut van tegenwoordig, muziek is het niet.Het is ook niet helemaal mijn nummer maar wat meer moderne muziek in de top2000 is niet zo erg. We leven niet meer in 1973.
Roller Coaster is overigens niet slecht (heb geluisterd), maar wel een 'overgeproduceerde'' rip off van Jim Groce. Danny Vera kopieert diens stem, stijl en zelfs zijn uiterlijk.Rond 1973 was bijna alles al slechte imitatie. Tegenwoordig lukt zelfs dat niet meer. Ze moeten maar een nieuwe naam verzinnen voor dat gepiep en getuut van tegenwoordig, muziek is het niet.
Stond ook niet elk jaar op 1 hoor. Zelfs BdG heeft op 1 gestaan, Eagles ook.moet zeggen dat ik bohemian rhapsody jaar in jaar uit wel zat was
Dat vind ik absoluut niet erg, maar om het nou op nummer 1 aller tijden te zetten...Het is ook niet helemaal mijn nummer maar wat meer moderne muziek in de top2000 is niet zo erg. We leven niet meer in 1973.
Dat vind ik absoluut niet erg, maar om het nou op nummer 1 aller tijden te zetten...
Edit: het jaar waaruit een nummer komt boeit me trouwens niet. Goeie muziek is tijdloos. Als ik aan goeie muziek van vandaag de dag denk, denk ik bijv. Aan Riverside.