XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.404
true, niet elk jaar maar wel heel vaak

ben het overigens niet eens dat rollercoaster nr 1 is
Maar had jij die zeurstem van Mercury en die zeikgitaar van May NOG een jaar overleefd? Of dan die Eagles. Joe Walsh moest kotsen van zijn eigen gitaarsolo, het staat gewoon op film.

• #129.405
  • #129.406
Sowieso mag die hele top 5 op Billy Joel na er weleens uit. Of Danny Vera een goede vervanger is, is weer een tweede.

• #129.407
Zonder plastic zak kreeg ik ze met geen mogelijkheid over mijn kuit heen. En uit krijgen zonder zak was al helemaal onbegonnen werk alleen. Daar moet sowieso iemand met een beetje kracht bij helpen.
Retouren en grotere maat nemen

• #129.411
Sowieso mag die hele top 5 op Billy Joel na er weleens uit. Of Danny Vera een goede vervanger is, is weer een tweede.
De tegenhanger van de Top 2000, viz. de Snob 2000 is ook leuk om af en toe op over te schakelen. Volgens mij staan hier alleen maar nummers in die niet in de keuzelijst van de Top 2000 staan. Een beetje alternatief (ik ken veel nummers ook niet), maar heb hierdoor toch wat mooie pareltjes ontdekt:

• #129.412
Na m'n training gelijk door naar de supermarkt ben ik m'n mondkapje vergeten. Had toch echt boodschappen nodig en geen tijd om langs huis te gaan. :P

• #129.415
Boete Betaald BB

• #129.416
Dus ben je zonder muilkorf naar binnen gegaan?

Schavuit
I'm heb m'n XXL gymhanddoek als een sjaal/scarf om mn gezicht gewikkeld. Heeft die cassière haar mondkapje zelf op haar kin hangen, compleet onder haar mond. Ze was er volgens mij klaar mee (snap ik, als je heel de dag zo'n ding op moet).:p

• #129.418
  • #129.420
Van Gogh kon geeneens een mondkapje op vanwege zijn oren.

Terug
Naar boven