- Waardering
- 18.783
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Precies wat ik dacht
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond ook niet elk jaar op 1 hoor. Zelfs BdG heeft op 1 gestaan, Eagles ook.
Maar had jij die zeurstem van Mercury en die zeikgitaar van May NOG een jaar overleefd? Of dan die Eagles. Joe Walsh moest kotsen van zijn eigen gitaarsolo, het staat gewoon op film.true, niet elk jaar maar wel heel vaak
ben het overigens niet eens dat rollercoaster nr 1 is
Wanneer komt Pink Floyd nou eens op 1.Maar had jij die zeurstem van Mercury en die zeikgitaar van May NOG een jaar overleefd? Of dan die Eagles. Joe Walsh moest kotsen van zijn eigen gitaarsolo, het staat gewoon op film.
Retouren en grotere maat nemenZonder plastic zak kreeg ik ze met geen mogelijkheid over mijn kuit heen. En uit krijgen zonder zak was al helemaal onbegonnen werk alleen. Daar moet sowieso iemand met een beetje kracht bij helpen.
Luister, zonder Dreamy1 zouden wij allemaal radeloos zijn.
Zo blij dat hij zijn kapsel overneemtLuister, zonder Dreamy1 zouden wij allemaal radeloos zijn.
Denk dat Wovano ook erg blij is dat Dreamy1 hem helpt.
De tegenhanger van de Top 2000, viz. de Snob 2000 is ook leuk om af en toe op over te schakelen. Volgens mij staan hier alleen maar nummers in die niet in de keuzelijst van de Top 2000 staan. Een beetje alternatief (ik ken veel nummers ook niet), maar heb hierdoor toch wat mooie pareltjes ontdekt:Sowieso mag die hele top 5 op Billy Joel na er weleens uit. Of Danny Vera een goede vervanger is, is weer een tweede.
Dus ben je zonder muilkorf naar binnen gegaan?Na m'n training gelijk door naar de supermarkt ben ik m'n mondkapje vergeten. Had toch echt boodschappen nodig en geen tijd om langs huis te gaan.![]()
I'm heb m'n XXL gymhanddoek als een sjaal/scarf om mn gezicht gewikkeld. Heeft die cassière haar mondkapje zelf op haar kin hangen, compleet onder haar mond. Ze was er volgens mij klaar mee (snap ik, als je heel de dag zo'n ding op moet).Dus ben je zonder muilkorf naar binnen gegaan?
Schavuit

Hoorde van @Gast 166060 Dat wanneer je een aandoening hebt een mondkapje niet nodig is. Keen stress BBNa m'n training gelijk door naar de supermarkt ben ik m'n mondkapje vergeten. Had toch echt boodschappen nodig en geen tijd om langs huis te gaan.![]()

Zelfs autisten hoeven het niet te dragen, want kunnen in paniek raken. Overigens mag niemand mijn gatenkaas schaamhaarbaard zien.Hoorde van @Gast 166060 Dat wanneer je een aandoening hebt een mondkapje niet nodig is. Keen stress BB![]()