Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen ben je gaan frisbeeën?Wou even zwaar squatten. Gebruikt een of andere pipo plates om een boxsquat te kunnen doen. 😒
En toen ben je gaan frisbeeën?
Met plates?
Tegen zijn hoofd?
Of was dat te zwaar?
Snakepit snapchat memories feels.Herinneringen zien van precies vorig jaar dat je ramvaag op een festival stond![]()

Dus jij wilde gewoon illegale bijeenkomst organisere?Had ik vorige week met familie afgesproken Kerst bij m'n zus en haar man en m'n nichtje te vieren, samen met m'n ouders, broer en mezelf, beiden met vriendin. 8 dus (zonder nichtje). Allen waren we het ermee eens en hadden we er geen problemen mee, het zou immers het enige moment dit jaar van samenkomst zijn. Vind m'n moeder het opeens nu toch niet verstandig n.a.v. wat Rutte heeft gezegd (heb die hele perso nog niet gezien).
Jammer dat mensen niet gewoon een eigen mening durven te hebben maar ineens door wat baasje Rutte zegt zich als een Noord-Koreaanse gaan gedragen. Komt m'n vader gelijk ook niet meer. Gezellige Kerst zo.
Dus jij wilde gewoon illegale bijeenkomst organisere?
Snap je, ik had daar de gouden medaille kaakschaatsen te pakken

Veel mensen weten niet dat het een advies is en geen wettelijke status heeft.Had ik vorige week met familie afgesproken Kerst bij m'n zus en haar man en m'n nichtje te vieren, samen met m'n ouders, broer en mezelf, beiden met vriendin. 8 dus (zonder nichtje). Allen waren we het ermee eens en hadden we er geen problemen mee, het zou immers het enige moment dit jaar van samenkomst zijn. Vind m'n moeder het opeens nu toch niet verstandig n.a.v. wat Rutte heeft gezegd (heb die hele perso nog niet gezien).
Jammer dat mensen niet gewoon een eigen mening durven te hebben maar ineens door wat baasje Rutte zegt zich als een Noord-Koreaanse gaan gedragen. Komt m'n vader gelijk ook niet meer. Gezellige Kerst zo.
Was echt een hele toffe fissa ja. Zaal 1 was niet te doen door de hitte/drukte tho.Snap je, ik had daar de gouden medaille kaakschaatsen te pakken![]()
In de 2 jaar dat ik ben geweest is het beide jaren niet in zaal 1 te doen qua hitte idd. Je kunt amper bewegen, geen ruimte voor te hakken etc.Was echt een hele toffe fissa ja. Zaal 1 was niet te doen door de hitte/drukte tho.
Lekker solo gaan, genoeg mensen die in zin voor een dansje en of praatjeIn de 2 jaar dat ik ben geweest is het beide jaren niet in zaal 1 te doen qua hitte idd. Je kunt amper bewegen, geen ruimte voor te hakken etc.
Zaal 2 daarentegen gewoon lekker veel ruimte tussen elkaar, daar wordt ook pas de echt goede muziek gedraaid imo.
Was met 5 man gegaan ofzo en iedereen wilde partyraiser/peacock zien. Was zo zonde had het liefst naar Noisekick gewild maar kreeg niemand mee. Achteraf best spijt dat ik niet gewoon solo ben gegaan.
Ik ben alleen dan weer zo'n pipo die z'n hele groep dan niet meer terug kan vinden en ja appen is ook geen optie hahaha.Lekker solo gaan, genoeg mensen die in zin voor een dansje en of praatje
Ik vergelijk Rutte niet met een dictator, dat interpreteer je verkeerd; ik vergelijk de mensen die geen eigen mening hebben maar braaf als een hond doen wat Rutte zegt en als Rutte vandaag links gaat en morgen rechts blind volgen (en strikt doen wat het regime verlangt), met Noord-Koreanen.Veel mensen weten niet dat het een advies is en geen wettelijke status heeft.
EDIT: Gaat ook wel een beetje ver om Rutte te vergelijken met een Noord-Koreaanse dictator, vind je zelf niet?
Noisekick altijd lachen, bijna alleen maar in zaal 2 gestaan. Als ik een artiest wil zien ben ik sowieso pleite in m'n eentje. Lekker eindeloos rondjes lopen. Sowieso wel een aantal keer defqon en wat anderen feestjes in m'n eentje gegaan, is heel relaxt.In de 2 jaar dat ik ben geweest is het beide jaren niet in zaal 1 te doen qua hitte idd. Je kunt amper bewegen, geen ruimte voor te hakken etc.
Zaal 2 daarentegen gewoon lekker veel ruimte tussen elkaar, daar wordt ook pas de echt goede muziek gedraaid imo.
Was met 5 man gegaan ofzo en iedereen wilde partyraiser/peacock zien. Was zo zonde had het liefst naar Noisekick gewild maar kreeg niemand mee. Achteraf best spijt dat ik niet gewoon solo ben gegaan.