MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.421
Van Gogh kon geeneens een mondkapje op vanwege zijn oren.
1607379802939.png

• #129.427
Herinneringen zien van precies vorig jaar dat je ramvaag op een festival stond :(

• #129.429
Laatste feestje was oud op nieuw... 😢

• #129.430
Had ik vorige week met familie afgesproken Kerst bij m'n zus en haar man en m'n nichtje te vieren, samen met m'n ouders, broer en mezelf, beiden met vriendin. 8 dus (zonder nichtje). Allen waren we het ermee eens en hadden we er geen problemen mee, het zou immers het enige moment dit jaar van samenkomst zijn. Vind m'n moeder het opeens nu toch niet verstandig n.a.v. wat Rutte heeft gezegd (heb die hele perso nog niet gezien). :sad:

Jammer dat mensen niet gewoon een eigen mening durven te hebben maar ineens door wat baasje Rutte zegt zich als een Noord-Koreaanse gaan gedragen. Komt m'n vader gelijk ook niet meer. Gezellige Kerst zo.

• #129.431
Had ik vorige week met familie afgesproken Kerst bij m'n zus en haar man en m'n nichtje te vieren, samen met m'n ouders, broer en mezelf, beiden met vriendin. 8 dus (zonder nichtje). Allen waren we het ermee eens en hadden we er geen problemen mee, het zou immers het enige moment dit jaar van samenkomst zijn. Vind m'n moeder het opeens nu toch niet verstandig n.a.v. wat Rutte heeft gezegd (heb die hele perso nog niet gezien). :sad:

Jammer dat mensen niet gewoon een eigen mening durven te hebben maar ineens door wat baasje Rutte zegt zich als een Noord-Koreaanse gaan gedragen. Komt m'n vader gelijk ook niet meer. Gezellige Kerst zo.
Dus jij wilde gewoon illegale bijeenkomst organisere?

• #129.432
Dus jij wilde gewoon illegale bijeenkomst organisere?

Ja man ,wat zouden bij defensie wel niet denken van dit ondermijnend gedrag, en dit soort lieden waken over onze veiligheid?eng hoor

Edit;zojuist een mail gestuurd over dit subject naar de MIVD

Laatst bewerkt:
  • #129.434

Veel mensen weten niet dat het een advies is en geen wettelijke status heeft.

EDIT: Gaat ook wel een beetje ver om Rutte te vergelijken met een Noord-Koreaanse dictator, vind je zelf niet?

• #129.436
Was echt een hele toffe fissa ja. Zaal 1 was niet te doen door de hitte/drukte tho.
In de 2 jaar dat ik ben geweest is het beide jaren niet in zaal 1 te doen qua hitte idd. Je kunt amper bewegen, geen ruimte voor te hakken etc.
Zaal 2 daarentegen gewoon lekker veel ruimte tussen elkaar, daar wordt ook pas de echt goede muziek gedraaid imo.
Was met 5 man gegaan ofzo en iedereen wilde partyraiser/peacock zien. Was zo zonde had het liefst naar Noisekick gewild maar kreeg niemand mee. Achteraf best spijt dat ik niet gewoon solo ben gegaan.

• #129.437
In de 2 jaar dat ik ben geweest is het beide jaren niet in zaal 1 te doen qua hitte idd. Je kunt amper bewegen, geen ruimte voor te hakken etc.
Zaal 2 daarentegen gewoon lekker veel ruimte tussen elkaar, daar wordt ook pas de echt goede muziek gedraaid imo.
Was met 5 man gegaan ofzo en iedereen wilde partyraiser/peacock zien. Was zo zonde had het liefst naar Noisekick gewild maar kreeg niemand mee. Achteraf best spijt dat ik niet gewoon solo ben gegaan.
Lekker solo gaan, genoeg mensen die in zin voor een dansje en of praatje

• #129.438
Lekker solo gaan, genoeg mensen die in zin voor een dansje en of praatje
Ik ben alleen dan weer zo'n pipo die z'n hele groep dan niet meer terug kan vinden en ja appen is ook geen optie hahaha.
Plus vind het altijd wel leuker om met een combi van vrienden en onbekenden los te gaan dan alleen onbekenden.

• #129.439
Veel mensen weten niet dat het een advies is en geen wettelijke status heeft.

EDIT: Gaat ook wel een beetje ver om Rutte te vergelijken met een Noord-Koreaanse dictator, vind je zelf niet?
Ik vergelijk Rutte niet met een dictator, dat interpreteer je verkeerd; ik vergelijk de mensen die geen eigen mening hebben maar braaf als een hond doen wat Rutte zegt en als Rutte vandaag links gaat en morgen rechts blind volgen (en strikt doen wat het regime verlangt), met Noord-Koreanen.

• #129.440
Noisekick altijd lachen, bijna alleen maar in zaal 2 gestaan. Als ik een artiest wil zien ben ik sowieso pleite in m'n eentje. Lekker eindeloos rondjes lopen. Sowieso wel een aantal keer defqon en wat anderen feestjes in m'n eentje gegaan, is heel relaxt.

Terug
Naar boven