XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.441
Hoe is Noisekick tegenwoordig? Vroeger was het speedcore , flinke teringherrie en draaide hij meestal de laatste uurtjes net als Drokz & Tails. Partyraiser was wel lachen altijd.

• #129.442
Had ik vorige week met familie afgesproken Kerst bij m'n zus en haar man en m'n nichtje te vieren, samen met m'n ouders, broer en mezelf, beiden met vriendin. 8 dus (zonder nichtje). Allen waren we het ermee eens en hadden we er geen problemen mee, het zou immers het enige moment dit jaar van samenkomst zijn. Vind m'n moeder het opeens nu toch niet verstandig n.a.v. wat Rutte heeft gezegd (heb die hele perso nog niet gezien). :sad:

Jammer dat mensen niet gewoon een eigen mening durven te hebben maar ineens door wat baasje Rutte zegt zich als een Noord-Koreaanse gaan gedragen. Komt m'n vader gelijk ook niet meer. Gezellige Kerst zo.
Was 8 personen niet ook al ontraden voor de persco? Dan is het toch pas NKs als men dan al tegen was.

Ik snap wel dat je het jammer vindt.

• #129.443
Hoe is Noisekick tegenwoordig? Vroeger was het speedcore , flinke teringherrie en draaide hij meestal de laatste uurtjes net als Drokz & Tails. Partyraiser was wel lachen altijd.
Niets veranderd, nog steeds dezelfde tyfusherrie :p
Ook bij Snakepit was hij idd de afsluiter

• #129.444
Noisekick altijd lachen, bijna alleen maar in zaal 2 gestaan. Als ik een artiest wil zien ben ik sowieso pleite in m'n eentje. Lekker eindeloos rondjes lopen. Sowieso wel een aantal keer defqon en wat anderen feestjes in m'n eentje gegaan, is heel relaxt.
Vind festivals heel leuk maar ik ga liever met een paar vrienden dan solo man haha
Ook al maak je op 1 zo'n dag natuurlijk al 30 vrienden

• Like
Waarderingen: Onit
  • #129.445
@hoxyz Zit je in die Facebook groep uptempo united?

Dit jochie gaat het echt maken, hij maakt zelf echt dikke uptempo nummers, kan heel goed mixen (ook early).
En hij is 12 ofzo?

• Like
Waarderingen: BB_
  • #129.446

Dit jochie gaat het echt maken, hij maakt zelf echt dikke uptempo nummers, kan heel goed mixen (ook early).
En hij is 12 ofzo?

Jup Ben niet zo'n uptempo fan maar wel terror/millenium. Hij maakt in ieder geval nog dikke kicks. Die uptempo kicks van tegenwoordig klinken helemaal nergens naar imo.

• #129.447
Ik ben alleen dan weer zo'n pipo die z'n hele groep dan niet meer terug kan vinden en ja appen is ook geen optie hahaha.
Plus vind het altijd wel leuker om met een combi van vrienden en onbekenden los te gaan dan alleen onbekenden.
ik ben meestal opeens weg bij de groep, ontmoet andere en aan het einde kom ik ze weer tegen
Noisekick altijd lachen, bijna alleen maar in zaal 2 gestaan. Als ik een artiest wil zien ben ik sowieso pleite in m'n eentje. Lekker eindeloos rondjes lopen. Sowieso wel een aantal keer defqon en wat anderen feestjes in m'n eentje gegaan, is heel relaxt.
Ga je dan ook echt alleen heen qua vervoer etc? Lijkt me wel vet om een keer te doen

• #129.448
  • #129.449
Jup Ben niet zo'n uptempo fan maar wel terror/millenium. Hij maakt in ieder geval nog dikke kicks. Die uptempo kicks van tegenwoordig klinken helemaal nergens naar imo.
Vind uptempo wel dik, ben erg fan van Cryogenic, MBK, YunKe en Angerkill.
Sjammienators vind ik ook top en zelfs Juliëx vind ik goed draaien.
Alles onder uptempo vind ik verschrikkelijk (hardstyle/raw/freestyle).
Voorderest terror/speedcore, alles wat boven de 280+ bpm zit vind ik helemaal geweldig.

• Wow
Waarderingen: BB_
  • #129.450

En hij is 12 ofzo?

Ik hoorde Weirdo & Sim - Go Get Busy, gauwe ouwe.

Partyraiser kwam nog eens bij ons op het werk draaien, net als Darkraver, Nosferatu, Paul Elstak, MC Joe en nog een paar. Heb ze nog een rondleiding gegeven bij de Apache's. :p

• #129.451
Ik hoorde Weirdo & Sim - Go Get Busy, gauwe ouwe.

Partyraiser kwam nog eens bij ons op het werk draaien, net als Darkraver, Nosferatu, Paul Elstak, MC Joe en nog een paar. Heb ze nog een rondleiding gegeven bij de Apache's. :p
Ik ben ooit 1x trouwens naar een Early feest geweest en dat is ook echt super tof. Vooral ook omdat de gemiddelde leeftijd daar iets hoger ligt, is wel echt leuk om te zien dat er nog steeds zoveel liefde voor die muziek is.

• #129.453
Had ik vorige week met familie afgesproken Kerst bij m'n zus en haar man en m'n nichtje te vieren, samen met m'n ouders, broer en mezelf, beiden met vriendin. 8 dus (zonder nichtje). Allen waren we het ermee eens en hadden we er geen problemen mee, het zou immers het enige moment dit jaar van samenkomst zijn. Vind m'n moeder het opeens nu toch niet verstandig n.a.v. wat Rutte heeft gezegd (heb die hele perso nog niet gezien). :sad:

Jammer dat mensen niet gewoon een eigen mening durven te hebben maar ineens door wat baasje Rutte zegt zich als een Noord-Koreaanse gaan gedragen. Komt m'n vader gelijk ook niet meer. Gezellige Kerst zo.
Gewoon netjes je mondkapje dragen en er is niks aan de hand

• #129.454
Een van m'n eerste grotere feestjes, bijna exact 16 jaar geleden alweer. Heb bijna alleen maar op de Early Stage gestaan.

The Dark Raver, Euromasters, DJ Gijs, Neophyte, DJ Panic, DJ Rob & MC Joe, DJ Ruffneck, Scott Brown, The Stunned Guys, DJ Yves, MC Alee

Art Of Fighters, DJ Dazzler, DJ Dione, Endymion, Evil Activities, Masters Of Ceremony, DJ Niel, Nosferatu, Omar Santana, Tha Playah, The Viper, Tommyknocker, MC Ruffian

• #129.457
ik ben meestal opeens weg bij de groep, ontmoet andere en aan het einde kom ik ze weer tegen

Ga je dan ook echt alleen heen qua vervoer etc? Lijkt me wel vet om een keer te doen
Jup de keren dat ik ben gegaan in m'n eentje reed ik zelf, ook wel eens opgehaald. Ik doe het alleen als er een bepaald feest/artiest is wat ik absoluut niet wil missen. En achteraf zijn er toch altijd bekenden. En met drugs op maak je sowieso een hoop vrienden. :p
Vind uptempo wel dik, ben erg fan van Cryogenic, MBK, YunKe en Angerkill.
Sjammienators vind ik ook top en zelfs Juliëx vind ik goed draaien.
Alles onder uptempo vind ik verschrikkelijk (hardstyle/raw/freestyle).
Voorderest terror/speedcore, alles wat boven de 280+ bpm zit vind ik helemaal geweldig.
Zijn wat lui tussen die wel tof zijn ja. Sjamie, cryo, MBK, NSD. Maar er is ook een hele hoop bagger.

• #129.458
Jup de keren dat ik ben gegaan in m'n eentje reed ik zelf, ook wel eens opgehaald. Ik doe het alleen als er een bepaald feest/artiest is wat ik absoluut niet wil missen. En achteraf zijn er toch altijd bekenden. En met drugs op maak je sowieso een hoop vrienden. :p

Zijn wat lui tussen die wel tof zijn ja. Sjamie, cryo, MBK, NSD. Maar er is ook een hele hoop bagger.
Alles met piepkicks gelijk uit t festival donderen

• #129.459
  • #129.460

lekker ruimte maken voor de olympische sport breakdancen
Geen insta, waar gaat dit over, dan wordt het wellicht gedeelde smart?

Terug
Naar boven