- Waardering
- 15.482
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 125kg
Geen insta, waar gaat dit over, dan wordt het wellicht gedeelde smart?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen insta, waar gaat dit over, dan wordt het wellicht gedeelde smart?
En dan komen er mensen uit Azie of een ander continent en is alles voor niks een maand dicht geweest, top ideeGooi gewoon voor het hele maand Europa dicht en gooi dan weer alles open
Doe die grenzen maar wat langer dichtGooi gewoon voor het hele maand Europa dicht en gooi dan weer alles open
Gooi dan maar hele aarde dichtEn dan komen er mensen uit Azie of een ander continent en is alles voor niks een maand dicht geweest, top idee
Schweinhund!Gooi gewoon wat waterstofbommen op Mofrika, alles opgelost.
Gooi gewoon wat waterstofbommen op Mofrika, alles opgelost.
Vanaf 2028 komt er een nieuwe sport bij. Dragracen.![]()
BarBend Strength Sports News on Instagram: "Today, the International @olympics Committee announced steep cuts to weightlifting’s athlete quota at the 2024 Paris Games — and reiterated that the sport’s inclusion is not automatic. Story coming soon o
1,445 likes, 99 comments - barbend on December 7, 2020: "Today, the International @olympics Committee announced steep cuts to weightlifting’s athlete qu..."www.instagram.com
lekker ruimte maken voor de olympische sport breakdancen
Huis?300 brugklassers naar huis gestuurd van de school in de stad. Ra ra waar die naar toe komen. 🤬🤬🤬
En waarom verpest dat je dag?Nachtdienst gaan slapen om 09.00smorgens en om 20.00 wakker worden![]()
Raak er maar niet aan gewend. Doordeweeks kantoor uren stage en dan ineens 2 daagjes 23:00 beginnen met werk. Kost mij flink motivatie om na 22:00 savonds nog zin te hebben om te werken. Maar zometeen vrij dus dat scheelt
Nachtdienst gaan slapen om 09.00smorgens en om 20.00 wakker worden![]()
al krijg ik een miljoen maar never nooit meer nachtdiensten,wat een nachtmerrie is dat pfffff5 ploegen ideaal. 2 2 2 👌al krijg ik een miljoen maar never nooit meer nachtdiensten,wat een nachtmerrie is dat pfffff