Ooh? Pas geleden had je wel oren naar mijn baan.al krijg ik een miljoen maar never nooit meer nachtdiensten,wat een nachtmerrie is dat pfffff
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh? Pas geleden had je wel oren naar mijn baan.al krijg ik een miljoen maar never nooit meer nachtdiensten,wat een nachtmerrie is dat pfffff
het salaris wel ,maar ik kreeg ineens flashbacks naar die 2 lullige jaartjes dat ik ooit nachtdiensten heb gedraaid,
)en tegen alles en iedereen te kwaken dat ik ontevreden benDat zal je vanaf nu heel vaak gaan zien.
Denk het ook.
Ja zoveel als ik hier verdien ga ik in een dagdienst niet verdienen ☺. Plus ik heb er tot nu toe geen problemen mee.no thanks mate ,met heel vroeg opstaan heb ik geen enkele moeite maar deze jongen moet s'nachts lekker in zijn bedje liggen
Ja zoveel als ik hier verdien ga ik in een dagdienst niet verdienen ☺. Plus ik heb er tot nu toe geen problemen mee.
Ja zoveel als ik hier verdien ga ik in een dagdienst niet verdienen ☺. Plus ik heb er tot nu toe geen problemen mee.
Kunstmatige ruggengraten.In wat voor sector/soort bedrijf werk je eigenlijk?
Procesoperator zit in de garen handelIn wat voor sector/soort bedrijf werk je eigenlijk?

Zou er niet aan beginnen, is een gare handel
Oké. Nu ben ik toch wel nieuwsgierig wat je daar moet doen als proces operator ?
als ik zo oud was zou ik liever zelf bepalen wat ik wel en niet doe en daar de risico's van afwegen. wat voor leven heb je nog als je de laatste paar jaar van je leven opgesloten zit?Super pissed geworden in de gym. Er worden gewoon nog steeds in grote groepen les gegeven. En ook aan 65 plus. Dan krijg je te horen, ja op eigen risico. Wtf kan je straks slapen als er wel een paar omvallen 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Laten we nog maar niet beginnen over alle kerstdrama’s dan. Ben nu al blij als we dat gehad hebben. Het leuke was juist altijd dat we elkaar allemaal zien met kerst. Nu is het gewoon een bezoekje aan ouder/schoonouders. Inclusief militaire planning en gestresst vrouwelijk dee van de familie (nog meer dan normaal). Pffff.zowat een heel weekend kwijt aan verjaardagsvisite van gf. Vind een verjaardag niet erg maar heb wel het liefst altijd de familie in één keer. nu komt het verdeeld over 3 dagen en ze blijven natuurlijk allemaal wel een uur of 2-3 hangen