AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.482
Ooh? Pas geleden had je wel oren naar mijn baan.

:roflol: het salaris wel ,maar ik kreeg ineens flashbacks naar die 2 lullige jaartjes dat ik ooit nachtdiensten heb gedraaid,
dan maar iets minder geld

p.s update van Vieze zijn zoektocht naar een beter betaalde baan ,na een maand koude oorlog voeren en openlijk
overal te solliciteren (en overal ook kunnen beginnen :eek:)en tegen alles en iedereen te kwaken dat ik ontevreden ben
bij dit bedrijf word er maandag a.s een nieuw bod gedaan in een poging om mij te behouden

Laatst bewerkt:
  • #129.483
Temptation Island Singing GIF by RTL

• #129.486
Wakker worden en beseffen dat een totaal van 420Kg bij de contest waarschijnlijk wel een beetje erg overmoedig kon wezen :roflol:... Hoewel, het feit dat ik er om zit te lachen geeft aan dat het misschien ook wel in het topic zou kunnen "wat heeft je dag goed gemaakt:dunno:)

• #129.489
Als je een nachtmens bent is het natuurlijk al een stuk prettiger. Ik zei voorheen altijd dat ik er geld bij wilde om de dagdienst in te gaan. Nu met kinderen is dat wel iets anders, maar ja zoveel uren gezamelijk werken als wij nu doen en toch je kinderen niet alle dagen naar de opvang sturen gaat ook niet samen als je beiden 9-17 werkt.

• #129.497
Super pissed geworden in de gym. Er worden gewoon nog steeds in grote groepen les gegeven. En ook aan 65 plus. Dan krijg je te horen, ja op eigen risico. Wtf kan je straks slapen als er wel een paar omvallen 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

• #129.498
zowat een heel weekend kwijt aan verjaardagsvisite van gf. Vind een verjaardag niet erg maar heb wel het liefst altijd de familie in één keer :o . nu komt het verdeeld over 3 dagen en ze blijven natuurlijk allemaal wel een uur of 2-3 hangen

• #129.499
Super pissed geworden in de gym. Er worden gewoon nog steeds in grote groepen les gegeven. En ook aan 65 plus. Dan krijg je te horen, ja op eigen risico. Wtf kan je straks slapen als er wel een paar omvallen 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
als ik zo oud was zou ik liever zelf bepalen wat ik wel en niet doe en daar de risico's van afwegen. wat voor leven heb je nog als je de laatste paar jaar van je leven opgesloten zit?

• #129.500
zowat een heel weekend kwijt aan verjaardagsvisite van gf. Vind een verjaardag niet erg maar heb wel het liefst altijd de familie in één keer :o . nu komt het verdeeld over 3 dagen en ze blijven natuurlijk allemaal wel een uur of 2-3 hangen
Laten we nog maar niet beginnen over alle kerstdrama’s dan. Ben nu al blij als we dat gehad hebben. Het leuke was juist altijd dat we elkaar allemaal zien met kerst. Nu is het gewoon een bezoekje aan ouder/schoonouders. Inclusief militaire planning en gestresst vrouwelijk dee van de familie (nog meer dan normaal). Pffff.

Terug
Naar boven