XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.501
Super pissed geworden in de gym. Er worden gewoon nog steeds in grote groepen les gegeven. En ook aan 65 plus. Dan krijg je te horen, ja op eigen risico. Wtf kan je straks slapen als er wel een paar omvallen 🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
Lekker boeiend laat iedereen gewoon zelf kiezen wat ze willen ipv die lockdown onzin.

• #129.502
Lekker boeiend laat iedereen gewoon zelf kiezen wat ze willen ipv die lockdown onzin.
? Daar gaat het toch niet om 🤔🤔
Als jij iemand ziek maakt omdat je besmet bent zonder klachten en die gene overleefd het niet. Wat ga je dan roepen

• #129.503
Juist hierdoor komt er mogelijk een lockdown. Ik ben het verder wel met je eens, maar als gevolg van mensen die bijeenkomen stijgen de cijfers en komt het kabinet weer bijeen om extra maatregelen te overwegen.

• #129.504
Als jij iemand ziek maakt omdat je besmet bent zonder klachten en die gene overleefd het niet. Wat ga je dan roepen
Dan moet je niet naar de gym gaan als je daar bang voor bent. Of naar een andere gym.

• #129.505
Hetzelfde kan met de griep, that's life blijf lekker thuis als je bang bent dood te gaan.

• #129.507
  • #129.510
Daar houdt een virus geen rekening mee ;).
Mag ik toch hopen anders kunnen alle supermarkten ook dicht etc.
Hetzelfde kan met de griep, that's life blijf lekker thuis als je bang bent dood te gaan.

Tuurlijk kan dat, snap ik ook. Maar het is een kwestie van risiconiveau. En ja tuurlijk kan er volgend jaar uit komen dat corona net zo dodelijk was als een griepgolf. Maar misschien is er ook wat voor te zeggen dat heb je griep blijf dan thuis. Echter nu word je verplicht. En dus geen onnodig risico nemen.

• #129.513
Dat heet survival of the fittest.
Zo jammer dat we daar mee gestopt zijn, en inmiddels beperkingen zijn gaan doorfokken.

Dat mag niet eens met hondjes.
Het is de wereld op de kop, en nu maar wachten tot de witte rechtse man het voor het zeggen krijgt, vlak voordat alles in elkaar dondert.

• #129.514
Daarom zal een complete lockdown dus ook niet werken. Mensen moeten boodschappen doen en werken, er zal dus altijd uitwisseling zijn.
Dat is ook waar. Ik ben ook best benieuwd naar de besmettingsgraad van een supermarkt.
Ook omdat men constant producten aanraakt en laat liggen.

• #129.518
Koptelefoon begint te slijten. Iemand tips om dit te repareren?

BA47572E-32B2-41D3-B403-1E9292C9C823.jpeg
29F5F0BA-E558-4205-A13D-0109131FD4F8.jpeg

kunnen blijkbaar niet tegen vocht/zweet :emo:

• #129.520
Koptelefoon begint te slijten. Iemand tips om dit te repareren?

BA47572E-32B2-41D3-B403-1E9292C9C823.jpeg
29F5F0BA-E558-4205-A13D-0109131FD4F8.jpeg

kunnen blijkbaar niet tegen vocht/zweet :emo:
Gewoon nieuwe kopen fucking zwerver.

Sowieso zou ik niet gaan voor een koptelefoon tijdens 't trainen. Lijkt me echt fucking goor met al dat zweet.

Ik heb een tijdje geleden onderstaande gekocht voor workouts. Werkt uitstekend.

1607782645325.png

Terug
Naar boven