- Waardering
- 8.803
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
ZwerverKoptelefoon begint te slijten. Iemand tips om dit te repareren?
kunnen blijkbaar niet tegen vocht/zweet![]()

Je zag er al zo uitgehongerd uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZwerverKoptelefoon begint te slijten. Iemand tips om dit te repareren?

Hongerig voor gains ja. Koellie van me.
Hoe verloopt je bulk ?
Steady!
Welke zijn dit?Gewoon nieuwe kopen fucking zwerver.
Sowieso zou ik niet gaan voor een koptelefoon tijdens 't trainen. Lijkt me echt fucking goor met al dat zweet.
Ik heb een tijdje geleden onderstaande gekocht voor workouts. Werkt uitstekend.
![]()
Zwerver!
Weet wie het zegt he
Oja sorry 🦧
Zelf hoop ik op "survival of the wittiest."
Gerapporteerd voor racisme
Lik toch m'n kerstballen.
Ben zelf erg te spreken over deze. Goeie bass en prijs-/kwaliteitverhouding (althans, mijn ervaring en bescheiden mening).Koptelefoon begint te slijten. Iemand tips om dit te repareren?
![]()
![]()
Valt echt wel mee, de eerste paar dagen is het even wennen maar heb er zelf geen last meer van. Enige onhandige aan een koptelefoon is bijv tijdens facepulls.Sowieso zou ik niet gaan voor een koptelefoon tijdens 't trainen. Lijkt me echt fucking goor met al dat zweet. .
![]()
Agree. Train ook vaak met AirPods Pro. Noise cancelling is fijn tegen alle overkregen van sommigeIk heb van die Apple AirPods Pro. Met noise cancelling. Werken prima. En blijven vrijwel altijd zitten. Denk dat die met zo’n touwtje om je nek misschien voor trainen nog iets handiger zijn. Ik gebruik die AirPods ook met hardlopen en wandelen enzo en dan gaan ze niet uit.