Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #129.525
Gewoon nieuwe kopen fucking zwerver.

Sowieso zou ik niet gaan voor een koptelefoon tijdens 't trainen. Lijkt me echt fucking goor met al dat zweet.

Ik heb een tijdje geleden onderstaande gekocht voor workouts. Werkt uitstekend.

1607782645325.png
Welke zijn dit?

• #129.527
Check de JBL sprint hele lekkere bt earbuds blijven goed zitten en kunnen wat hebben

• #129.533
Survival of the fattest

• #129.535
  • Like
Waarderingen: Onit
  • #129.536

Na wat research waren die 't beste voor workouts imo. Goede geluidskwaliteit, waterbestendig en hij is ook voorzien van zo'n cord waardoor hij gewoon aan je nek blijft hangen als ze eruit vallen. Of als je ze even eruit wilt halen. Met die earbuds moet je ze ook vasthouden als je ze eruit wilt halen. Allemaal onnodig gezeik.

In het begin was 't wel even wennen dat ze een beetje uit je oren steken, maar bij mij valt het gelukkig niet zo op door mijn grote hoofd. Beetje om dezelfde reden waarom wij roiders baat hebben bij kleine ballen. Lijkt de rest alleen maar groter. Zeker een aanrader.

Bijlagen

• zwoele-homo1.jpg
    zwoele-homo1.jpg
    380,6 KB · Weergaven: 104
  • #129.537
Sowieso zou ik niet gaan voor een koptelefoon tijdens 't trainen. Lijkt me echt fucking goor met al dat zweet. .

1607782645325.png
Valt echt wel mee, de eerste paar dagen is het even wennen maar heb er zelf geen last meer van. Enige onhandige aan een koptelefoon is bijv tijdens facepulls.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #129.538
Ik heb van die Apple AirPods Pro. Met noise cancelling. Werken prima. En blijven vrijwel altijd zitten. Denk dat die met zo’n touwtje om je nek misschien voor trainen nog iets handiger zijn. Ik gebruik die AirPods ook met hardlopen en wandelen enzo en dan gaan ze niet uit.

• Like
Waarderingen: Onit
  • #129.539
Ik heb van die Apple AirPods Pro. Met noise cancelling. Werken prima. En blijven vrijwel altijd zitten. Denk dat die met zo’n touwtje om je nek misschien voor trainen nog iets handiger zijn. Ik gebruik die AirPods ook met hardlopen en wandelen enzo en dan gaan ze niet uit.
Agree. Train ook vaak met AirPods Pro. Noise cancelling is fijn tegen alle overkregen van sommige

• #129.540
Neem zelf beats by dre pro

5C710D9F-06FC-490A-BA52-8D8D7BA98304.jpeg

Terug
Naar boven