XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.121
  • #130.122
Liefde maakt blind in dat soort situaties.

Liefde zorgt er niet voor dat je onderdanig of dominant bent. Dat is gewoon een karaktereigenschap. Dus kleine kans dat je door je verliefdheid op dat vlak hele rare/andere dingen doet dan daarbuiten.

• #130.123
Jouw posts geven mij echt fucking AIDS.

In het begin dat je lid werd gaf ik je nog voordeel van twijfel maar ik snap nu eigenlijk wel waarom je zoveel afgezeken wordt.

Dit, soms hoop ik nog wel eens dat hij trollt maar ben bang dat ie serieus is

• #130.126
@Snuff-Sann
f5a3bd_7861983.png

1610017814789.png

• #130.128
Vurige en gepassioneerd sex, uitdagen en uitproberen, is niets vrouw-onvriendelijks aan. Ik vind dat ook maar een belachelijk woord, de balans die je samen hebt is het enige wat telt. Op wat voor manier dan ook.
Maar om toch iets toe te voegen wat los staan van domineren:

Nuru kan geinig zijn, al is dat eigenlijk zonde om nuchter te doen. De olie is gladder dan bodyglide of olie. Massage olie trekt in je huid en op je beddengoed. Nuru doe je bijvoorbeeld op een luchtbedje waardoor je blijft glibberen. Je kan niets vastpakken, glijdt overal over/in, en als man heb je best een leuk uitzicht als zij glimmend op je zit.

Ja ik hou wel van toys bij haar gebruiken maar zij niet zo.
Weet niet of je de WeVibe kent? Kan leuk vooraf zijn. Erg stil, en je zou het zelfs vanuit de andere kant van de wereld nog kunnen besturen. Dus ook bv als zij nog aan het werk is, je samen uit eten bent, of als je er zeker van wil zijn dat het bezoekje aan je schoonouders geen ùren duurt :o

Sws tepelspeelgoed, ooit gehoord van een nipplegasm?
Komt dat niet uit de tantra? Als je het zweefteven gedeelte overslaat, zijn daar qua soorten orgasmes en erogene zones wel leuke dingen in te vonden.

• #130.129
Liefde zorgt er niet voor dat je onderdanig of dominant bent. Dat is gewoon een karaktereigenschap. Dus kleine kans dat je door je verliefdheid op dat vlak hele rare/andere dingen doet dan daarbuiten.
Not so sure about that mate.

• #130.138
Hebben we daar anno 2021 nog grafieken voor nodig ja? :p

• #130.139
  • #130.140
Soms wordt er een beeld geschept dat het allemaal nog meer kinky moet dan dat. Volgens mij hebben de meeste mensen daar helemaal geen zin in. Goed om bevestigd te zien.
Het is allemaal niet zo moeilijk. Iedereen heeft bepaalde wensen, dingen waar hij/zij geil van wordt en dingen waar hij/zij niet op zit te wachten.

Een smeerlap met een andere smeerlap is een goede match. Een saaie man met een saaie vrouw ook. Een smeerlap met een saai iemand gaat niet werken.

Terug
Naar boven