AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #130.182
Zelf zie ik het vaak niet als smerigheid, maar het als zodanig zien draagt natuurlijk bij aan de opwinding.

Dat ik kinky seks als afwijking zie, heeft inderdaad te maken met obsessie en verslaving. Iets waar ik zelf last van heb, voordat je denkt dat ik aan het moraliseren ben. Ik associeer het ook met ziektes als borderline persoonlijkheidsstoornis. Verder vermoed ik dat het ook een modern cultuurverschijnsel is, mensen zijn in toenemende mate uit op genot.
Klopt, dopamine is verslavend.

• #130.183
Ik denk dat mensen die al die externe stimuli en machtsspelletjes nodig hebben heel weinig voelen bij ´normale' seks.

Hoeft niet altijd. Het is niet zo dat elke keer sex ruig en hard moet zijn. Integendeel. Dat is ook niet vol te houden denk ik :roflol: Het is een mood waar je met z'n tweeen in bent. Soms is de mood heel anders en gaat het er heel lief aan toe.
Helemaal dit , mee eens

• #130.186
Nederlandse standup, wat een joke. No pun intended.

• #130.191
Och komt deze held weer aan op zijn witte paard. Meneer die zich altijd overal in probeert te mengen met zijn knullige whiteknight comments en achteraf gaat janken bij de mods en in dm's als hij er genoeg van heeft.

En dat weet jij omdat? Jij tot je 30ste nog maagd was?

Dat is alleen bij die westerse social media/soap wijffies zo, zijn genoeg culturen waar dat best een normale leeftijd is.
Why the f**k hebben jullie het over culturen. Denken jullie dat vrouwen geen behoeftes hebben? Jullie geloven te veel in sprookjes.

• #130.192
Why the f**k hebben jullie het over culturen. Denken jullie dat vrouwen geen behoeftes hebben? Jullie geloven te veel in sprookjes.
Prima dat je wat onzekere Nederlandse snolletjes hebt gedaan, maar ook jij komt er ooit achter dat er meer typen vrouwen zijn dan dat.

• #130.193
Verder vermoed ik dat het ook een modern cultuurverschijnsel is, mensen zijn in toenemende mate uit op genot.
Nee man.
Hedonisme is mens eigen. En van alle tijden.
Tegenwoordig wil juist iedereen een marathon lopen of ijszwemmen etc. Het leven is juist zo comfortabel geworden dat mensen op zoek zijn naar oncomfortabele omstandigheden.
Waarschijnlijk ook omdat ze de hele dag met het hoofd werken en daarna ook hun lijf nog willen voelen.
Die trend gaat waarschijnlijk wel gelijk op met extreem én sex.

• #130.194
Is het al vrijdag? 🤔

• #130.195
Prima dat je wat onzekere Nederlandse snolletjes hebt gedaan, maar ook jij komt er ooit achter dat er meer typen vrouwen zijn dan dat.
Oh je bedoelt die denkbeeldige vriendinnetjes uit je manga stripboekjes waar jij over fantaseert? Uiteraard heb je uitzonderingen, maar die zijn die schaars en zeker in deze tijd. En meestal komt dat om de redenen die ik voorheen had vermeld: ze waren fucking dik/lelijk en dus had geen man interesse in haar. Dat is de harde realiteit die jullie sukkels niet willen geloven.

• #130.196
Nee man.
Hedonisme is mens eigen. En van alle tijden.
Tegenwoordig wil juist iedereen een marathon lopen of ijszwemmen etc. Het leven is juist zo comfortabel geworden dat mensen op zoek zijn naar oncomfortabele omstandigheden.
Waarschijnlijk ook omdat ze de hele dag met het hoofd werken en daarna ook hun lijf nog willen voelen.
Die trend gaat waarschijnlijk wel gelijk op met extreem én sex.
Ja, nee, ik wilde de Romeinen er deze keer eens niet bijhalen, maar als je zo begint: o tempora, o mores.

Verder zeg je hier wat ik ook denk en benoemt het. Het is wel zo dat die oncomfortabele omstandigheden volledig veilig moeten zijn, vandaar ook het ongeloof als het bv. met bungeejumpen of parachutespringen een enkele keer fout gaat. Haast iedereen heeft nu een bucket list, terwijl dat begrip als grap bedoeld was, niet eens al te lang geleden. De vluchtigheid en de haast. De psychische nood nu elke week/dag 'feesten' niet meer (legaal) mogelijk is.

• #130.197
Oh je bedoelt die denkbeeldige vriendinnetjes uit je manga stripboekjes waar jij over fantaseert? Uiteraard heb je uitzonderingen, maar die zijn die schaars en zeker in deze tijd. En meestal komt dat om de redenen die ik voorheen had vermeld: ze waren fucking dik/lelijk en dus had geen man interesse in haar. Dat is de harde realiteit die jullie sukkels niet willen geloven.
Sjemig jij bent wel een enorm grote speler zeg :emo:

• #130.198
Och komt deze held weer aan op zijn witte paard. Meneer die zich altijd overal in probeert te mengen met zijn knullige whiteknight comments en achteraf gaat janken bij de mods en in dm's als hij er genoeg van heeft.

En dat weet jij omdat? Jij tot je 30ste nog maagd was?
Ik heb nog nooi gejankt bij een mod, wat een assumpties weer. Ik vind je gewoon de grootste mong**l van dit forum.
en daarbuiten

• #130.199
Sjemig jij bent wel een enorm grote speler zeg :emo:
Ohja ik was even vergeten dat jij en @BB_ de grootste players van dit forum zijn. Mijn fout.

Ik heb nog nooi gejankt bij een mod, wat een assumpties weer. Ik vind je gewoon de grootste mong**l van dit forum.
en daarbuiten
En jij bent de grootste mietje/huichelaar van dit forum. Dat heb je helemaal wel. Jij hebt mij zelf een paar keer report fucking onderkruipsel dat je bent. Eerst beweer je dat me geblokkeerd hebt en vervolgens ga je indirect toch op mijn posts reageren en daarna stuur je me ook allemaal DM's om uit te leggen dat je niet zo bent en dat ik niet moet taggen. fl**ker toch op man.

Ik ben liever de grootse mong**l van de wereld dan dat ik 1% van jouw zielige bestaan ooit moet ervaren. Ik weet letterlijk niet eens waar ik moet beginnen met jou, maar anders kunnen we dit wel even voorzetten in de arena.

Terug
Naar boven